לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

על הגדה

היא טוענת שהפוסטים שלי לא ברורים.
היא טוענת שכל פוסט שלי צריך להקרא פעמיים, וגם אז הוא כנראה לא יובן.

ואני? אני אוהב לשון סגי נהור. אני ציני, אירוני, סרקסטי, אופטימי, מאמין בבני אדם, מתנשא על בני אדם, אוהב את כולם ושונא את כולם. לא בהכרח בסדר הזה.
ואם לקרוא את הפוסטים שלי פעמיים מספיקים לכן כדי להבין, בואו נכיר!
לפני שנה. 28 ביולי 2022 בשעה 12:56

כן. כנשלט.

יש כאלו שמחפשים להיות שטיח נרצע. לבטל את עצמם מול השולטת. להיות ספוגים צייתניים. מגניב להם. אני לא שם.

אני מחפש להתמסר, כן, אבל לבת אדם אמיתית. לא לקריקטורה. לבת אדם שרואה את הבן אדם שאני. לבת אדם שמכבדת את בן האדם שאני. לא בקטע של לכבד או של בני אדם? אחלה לך. אני בטוח שתיבת הפניות שלך מוצפת גם ככה.

ועד עכשיו, פניתי מיוזמתי בערך רק פעם אחת שאני בכלוב. כי רוב הפרופילים, ובכן, לא מעוררים חשד שיהיה כאן כבוד, או שתהיה הערכה. אני בטוח שתיבת הפניות שלכן מפוצצת גם ככה. מגניב לכן. אבל זה לא אני. האיסטרטגיה הזדונית שלי היא ההפך מלפנות. היא להראות כאדם מעניין. בינתיים? אני חושב שמצליח לי לא רע. אם אני אשלח לך עכשיו הודעה, אני אהיה אחד ממאה. אחד מאלף. לא, לא נקודת החוזק שלי. ואין לי שום כוונה לשלוח הודעות למי שכותבת "כל הזכרים אומללים", או "צריך להיות טיפש כדי לא לדעת איך לפנות אלי". אני בטוח שזה עובד לכן. אני לא שם. רוצה ש*אני* אפנה אלייך? את צריכה להתאמץ קצת יותר, אני חושש.

 

כן, אני יודע שזה מפחיד להראות כאן בכלוב כבן אדם. להוריד את המסכה השולטנית והמתנשאת שכולם וכולן עוטים כל רגע ורגע. אבל כדי שאני אהיה מעוניין בכך שתשלטי בי - כדי שאני אסכים בכלל לכך שתשלטי בי - אני צריך קודם לראות את בן האדם שמאחורי המסכה הקשוחה הזאת. מצטער. אני לא ספוג ים. אני לא מתמסר לכל אחת רק כי היא אשה. זה שאת קוראת לעצמך שולטת זאת לא סיבה מספיקה לכך שאנשים יעניקו לך כבוד, מעבר לכבוד המתבקש בכל תקשורת בין בני אדם. כזה שגם ככה רוב האנשים כאן לא דוגלים בו. גם זה שיש לך טוסיק יפה זה לא מספיק. וביננו, כל טוסיק הוא יפה. אחת התופעות המוזרות כאן היא אנשים ששמים בגבולות שלהם "ספיוסקסואלים". עד כדי כך אתם לא מעריכים את עצמכם? שאתם מראש שוללים קשר עם מי שכביכול עשוי להתעניין במי שאתם, ולא בעד כמה מוצק התחת שלכם?

 

וזה חלק ניכר מהקטע של השווארמה. נעזוב את זה ששוארמה טובה היא חווייה אלוקית. זאת לא חייבת להיות שווארמה. היתה לי נשלטת טבעונית ואכלנו יחד פלאפל. זה יכול להיות פנקייקים, מצידי. אבל האקט הפשוט של לשבת יחד ולאכול יחד - אם אנחנו לא מסוגלים לאכול יחד, כנראה שלא נוכל גם לאכול ביחד. כי אני לא שק אגרוף ולא ספוג ים. אני מצפה לכבוד ולאדיבות גם כנשלט, וגם כשולט. כבן אדם. ושווארמה, היא מאלצת אותך להיות אדם רגיל. עם טחינה שמטפטפת מהצד.

לא הקטע שלך? אחלה. לא שופט קינקים.

חתלתולה לבנה​(נשלטת) - כזה! בדיוק! גם כלפי הגברים שחושבים שאחרי שקיבלו מענה אני שייכת להם מההודעה הראשונה.

כתבת נפלא
לפני שנה
קטלב​(מתחלף) - זה עובד בשני הכיוונים. אני לא מעוניין לשלוט בכל אחת רק כי יש לה ציצים. לא שיש משהו רע בציצים.. זה פשוט לא מספיק.
לפני שנה
MidnightM - שווארמה זה החיים
לפני 8 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י