ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

על הגדה

היא טוענת שהפוסטים שלי לא ברורים.
היא טוענת שכל פוסט שלי צריך להקרא פעמיים, וגם אז הוא כנראה לא יובן.

ואני? אני אוהב לשון סגי נהור. אני ציני, אירוני, סרקסטי, אופטימי, מאמין בבני אדם, מתנשא על בני אדם, אוהב את כולם ושונא את כולם. לא בהכרח בסדר הזה.
ואם לקרוא את הפוסטים שלי פעמיים מספיקים לכן כדי להבין, בואו נכיר!
לפני 9 חודשים. 1 באוגוסט 2023 בשעה 21:28

בניגוד לפילוסופיות ניו-אייג', התקפי חרדה הם תגובה פיזיולוגית לחלוטין, וכשמדובר בבעיה כרונית, הם לחלוטין מסיבות פיסיולוגיות. מעגלי משוב שמשתבשים בגוף. זאת לא חרדה מפני משהו, בדרך כלל - אם כי זה משתנה מאדם לאדם - אלא משהו כללי כזה. משהו עומד להשתבש! היה דרוך!

והדריכות הבלתי פוסקת הזאת, מתישה. אם כי גם מחטבת שרירים. הם כל הזמן מכווצים. הם כל הזמן דרוכים לפעולה. דמיינו כמה מתיש זה יכול להיות.

אספקט פיסי אחר הוא התכווצות הריאות. כלומר, התכווצות נאדיות הריאה. אותו דבר, בתכל'ס. אבל נפח האוויר שיכול להכנס למערכת מצטמצם. יותר מדי זמן ככה? גם המוח מקבל פחות חמצן.

וזה מצמית. משתק. אתה מנסה לחשוב על לעשות משהו, אבל רגע, קודם שאני אנשום קצת אוויר. והאוויר לא מגיע. וה-tunnel vision משתלט. אין חלופות. אין דרכי מילוט. רק לבהות בעצמך משותק בגלל שום דבר.

 

כן, אני יודע שגברים לא אמורים לדבר על זה. רק לנשים מותר להיות פגיעות. על הזין שלי. זאת מחלה, ואין לי מה להתבייש בה. אבל ארבעה קלונקסים ועוד לא קל יותר? מה נהיה, הלילה? אני לא רואה את עצמי נרדם בשעות הקרובות. אני לא רואה את עצמי נרגע מספיק כדי להרדם. ולא, תרגילי נשימה לא יעזרו. הם עוזרים לחרדות קלות. לא לפסנתר הזה שנחת עלי פתאום באמצע הרחוב.

mischievous imp​(אחר) - מבין אותך לגמרי..
לפני 9 חודשים
His sexdoll​(נשלטת){גל מור} - מזדהה כל כך, לי תמיד עוזר לשתף מישהו קרוב שאני חווה חרדה, מרגישה ״קיימת״ ולא לבד. בסוף זה עובר.. העניין הוא שלרוב, הוא גם חוזר. שולחת לך נשימות עמוקות 🙏💜
לפני 9 חודשים
ענתית - מצטערת בשבילך,
זה נקרא מבאס מאוד :(
לפני 9 חודשים
good woman​(נשלטת) - סתם להציע...יש גם כדורים אחרים.אם 4 לא עוזר אז אולי שווה להחליף...
לפני 9 חודשים
Sasha X - 💔
לפני 8 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י