ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

על הגדה

היא טוענת שהפוסטים שלי לא ברורים.
היא טוענת שכל פוסט שלי צריך להקרא פעמיים, וגם אז הוא כנראה לא יובן.

ואני? אני אוהב לשון סגי נהור. אני ציני, אירוני, סרקסטי, אופטימי, מאמין בבני אדם, מתנשא על בני אדם, אוהב את כולם ושונא את כולם. לא בהכרח בסדר הזה.
ואם לקרוא את הפוסטים שלי פעמיים מספיקים לכן כדי להבין, בואו נכיר!
לפני 7 חודשים. 24 בספטמבר 2023 בשעה 21:13

רק מה, אנחנו לא פוסט-מודרניסטים. אנחנו מנסים להיות ליברלים, רציונליים, מאמינים בחופש, בערך האדם. בזכויות אדם. כל בני האדם. בעליונות האדם על המדינה.

יש לתפישה הכוללת הזאת שם. נאורות. שהיא חלק מ... חלק מהמודרניזם. אנחנו לא פוסט-מודרניסטים. אנחנו מודרניסטים. רק מה, קצת מביך לצד השני להודות בכך שהוא אנטי-מודרני.

 

"שחקי, שחקי, על החלומות," כתב טשרניחובסקי. "שחקי כי באדם אאמין". כנראה אז כהיום, הנאורות זכתה ללעג. ועדיין, עדיין, אנחנו עדיין כאן.

 

 

 

 

backgammon​(שולט) - ההבדל בין מודרניסט לפוסט-מודרניסט הוא שהראשון מבין שליברליזם זה לא משהו שיישמר מעצמו. מודרניסט יכפה על מערכות חינוך אנטי-מודרניות ליבה וחינוך לליברליזם. הפוסט-מודרניסט? ידבר על זכויות ויתן לאנטי-מודרנים לגרור את האנושות בחזרה לימי-הביניים.
לפני 7 חודשים
קטלב​(מתחלף) - רק שכוחות האופל משתמשים במונחים הפוך. הם הרי נגד כל נסיון להתנתק משליטת הכוחות המסורתיים, ובמיוחד הדתיים. אז המציאו משמעות חדשה לפוסט-מודרניזם, כדי שיהיה עוד גידוף להטיח בנאורות.
לפני 7 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י