בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

על הגדה

היא טוענת שהפוסטים שלי לא ברורים.
היא טוענת שכל פוסט שלי צריך להקרא פעמיים, וגם אז הוא כנראה לא יובן.

ואני? אני אוהב לשון סגי נהור. אני ציני, אירוני, סרקסטי, אופטימי, מאמין בבני אדם, מתנשא על בני אדם, אוהב את כולם ושונא את כולם. לא בהכרח בסדר הזה.
ואם לקרוא את הפוסטים שלי פעמיים מספיקים לכן כדי להבין, בואו נכיר!
לפני 3 שנים. יום שני, 16 באוקטובר 2023 בשעה 17:36

די כבר יא אוסף של אפסים בוגדים חסרי כשרון, שאפילו אין לה את היושרה להודות על המשכורת שקיבלה מהציבור ותקציבי העתק שהוסטו לדתיים ולמתנחלים, ופשוט ללכת בשקט הביתה, לפנות את ניהול המדינה למי שבאמת מעוניין לטפל בה.

ממשלת ישראל בגדה באזרחי ישראל. כן, עכשיו זה בדיוק הזמן לדבר על פוליטיקה, אם הפוליטיקה שלכם היא בוגדנית. כן, עכשיו זה בדיוק הזמן לדבר על פוליטיקה, אם אתם ממשיכים להפקיר את הזירה הציבורית לארגוני השמאל שהפגינו נגדכם כמעט שנה. ארגוני השמאל שכיניתם בוגדים ופריווילגיים. ארגוני השמאל שהיחצ"נים שלכם מיתגו כבוגדים.

אותם יחצ"נים שעכשיו מגיעים לתדרוכים בטחוניים?!

כן, זה הזמן לפוליטיקה. תתפטרו, בוגדים.


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י