סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דברים שרציתי שתדעי

יש לי הרבה מחשבות, הגיע הזמן שהם יעלו על כתב. אולי תביני איך שולט חושב ומרגיש....כל קשר בין מה שנכתב למציאות מקרי לחלוטין, חלק קרה חלק קרה רק אצלי בראש. אין להתייחס לנאמר כעובדות.
לפני 11 חודשים. 15 במאי 2023 בשעה 18:15

אז החלטתי לאסוף חוויות. כי בסופו של דבר זה מה שיש לעולם לתת לנו.

אז אולי כדאי שאני אשנה את הניק למשהו פחות דטרמניסטי אם זה בכלל אפשרי....

הצעות יתקבלו בברכה.

לפני שנתיים. 26 במרץ 2022 בשעה 20:49

הגיע הזמן לנסות דברים חדשים

להפתח למרחבים

לפני שנתיים. 8 במאי 2021 בשעה 21:47

אני כל כך אוהב בראטיות, זה לא שאני לא מבין מה את עושה, אני יודע שלא משנה מה אני אעשה את תמיד תגידי לי שנצחת. אני יודע שאת אוהבת שאני מעניש אותך, אני לא נותן לך את העונש כדי לחנך אותך, אני מעניש אותך כי למרות שאת חוצפנית אני אוהב לפנק אותך.

אני אוהב לראות איך את הופכת ממתחכמת שחצנית בגובה העננים לכנועה בגובה השטיח. לראות את הכניעה המוחלטת על פנייך ואיתה את השחרור שהיית כל כך צריכה, קבלת את כל מה שרצית. ואם לנצח זה אומר שאני אוכל לראות את המבט הזה על פנייך, אז כן בייבי, הנצחון שלך.

לפני שנתיים. 27 באפריל 2021 בשעה 19:42

אני כל כך אוהב לרוקן לך את הראש ממחשבות, אלה הרגעים שאני מרגיש שנצחתי את השדים שלך. אלה שלא נותנים לך שלווה ומנוחה, כשאת לידי על ארבע הם נכנעים יחד איתך.

 

לפני 3 שנים. 8 בנובמבר 2020 בשעה 21:13

זה אף פעם לא מרגיש כמו שמישהי אחרת מחייכת, ההבעה שפרושה לה על הפנים קוראת תגר למחוק לה את החיוך מהפנים, כאילו היא מוציאה לך לשון וצובטת אותך ואומרת "אתה מתכוון לעשות משהו?" עם המבט הזה בעיניים.

אני יודע בדיוק מה היא מנסה לעשות, אבל פאק איט, פשוט לא יכול לעצור את עצמי מלתת לחיוך הזה לעבור בלי תיקון. בכל מקרה היא מנצחת, מה שמעצבן יותר וכשהיא רואה את העצבים החיוך הופך לשטני אף יותר.

סבבה, נצחת. אבל את הולכת לשלם על זה. בדרך זו או אחרת החיוך הזה הולך להמחק.

לפני 3 שנים. 5 באוגוסט 2020 בשעה 22:25

אני אשתמש בכל תירוץ שאני יכול בשביל לחפון ולהוריד כאפה לתחת שלך כל פעם שאת לידי. לא אכפת לי איפה אנחנו או מה אנחנו עושים, אם אני רואה את הטוסיק העסיסי שלך מולי אז הוא חוטף.

אם את קמה מהספה, אם אני הולך אחרייך ברחוב, אם את שוכבת במיטה ואני רואה את את הגוף שלך מציץ מתחת לשמיכה, כדאי שתדעי אני הולך לצלוף בך, ולתפוס את התחת שלך כל כך חזק שתזכרי למי הוא שייך.

אני אוהב לראות ההפתעה על הפנים שלך מעוצמת המכה, כיף אמיתי. זה פשוט לתת לתחת שלך תזכורת שאני חושב עליו.

לפני 3 שנים. 21 במאי 2020 בשעה 21:34

לזרוק אותך על המיטה ולקרוע מעלייך את הבגדים, להזיז אותך בכוח ולגרור אותך לתוך איזו תנוחה שאני רוצה. להשתמש בכל אחד מהחורים שלך כדי לענג את עצמי, לדפוק לך את הפנים ולחבוט בישבנך עד שתהיי מכוסה ברוק של עצמך והתחת שלך יזהר באדום.

אני רוצה לחבוק את גרונך עם ידיי, ולהכנס לתוכך, לתקוף אותך עם הזין שלי,לדחוף את עצמי כל כך חזק לתוך גופך שאני אצטרך להחזיק אותך שלא תעופי, לסטור לשדייך ולמשוך בשערך כשאני מבלגן  לך את כל הצורה.

אני לא רוצה שתוכלי לזוז אחריי שאני מסיים איתך. אני לא רוצה שתהיי מסוגלת לדבר בגלל העונש שהטלתי עלייך. אני רוצה שתהיי מכוסה ברוק שלך, בזיעה, בדמעות ובמיץ שלך. שלא תדעי מאיפה להתחיל כדי לחזור לעצמך. שתרגישי את הכוס שלך פועם ועורך צורב. אני רוצה לפרק לך את הצורה ותגרמי לי להיות גאה באיזו ילדה קטנה וטובה את יכולה להיות.

 

לפני 3 שנים. 14 במאי 2020 בשעה 21:33

אני יודע שאת רוצה לאתגר אותי שאני אעמיד אותך במקומך, אני יודע שאת רוצה לריב איתי שאני ארתק אותך ואראה לך מי הבוס, אז אני הולך לוודא שאת יודעת מה קורה כשאת בוחנת אותי, אני הולך לגרום לך לשלם על כך שניסית לקחת שליטה.

אני הולך לתפוס אותך בצוואר ולהסתכל לך בעיניים כשאת מרותקת למיטה ולהסביר לך מה בדיוק אני הולך לעשות לך, אסביר כמה התחת שלך הולך להיות אדום אחריי שאני אסיים לדחוף את הזין שלי עמוק לתוך הגרון שלך אם תעיזי לענות.

רצית שאני אזכיר לך מי שולט בעניינים ואני שמח להעלים את הספקות שלך. את הולכת לחשוב על זה שאתגרת אותי כל פעם שתשבי בשבוע הקרוב ותרגישי כאב מהתחת החבול שלך, אני הולך להראות לך מה זה אומר שאני הוא הסמכות. הבנת? ילדה טובה.

לפני 3 שנים. 29 באפריל 2020 בשעה 22:05

כנראה שקאט סטיבנס צדק.

החתך הראשון הוא העמוק ביותר למרות שלא נשאר ממנו זכר.

The first cut is the deepest, baby, I know
The first cut is the deepest
But when it comes to being lucky, he's cursed
When it comes to lovin' me, he's worse

לפני 3 שנים. 26 באפריל 2020 בשעה 21:54

הנשיקות הקטנות פה ושם, היד על הכתף, מגע רך על הגב, הטפיחה על הטוסיק כשיצאת בבוקר לעבודה, חיבוק קצר שלא חשבתי לרגע כמה הוא יקר. המגע הפשוט והאהבה שתמיד הייתה שם באוויר והיא כל כך חסרה.