צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Story Goes To Hollywood

כל מי שלמד תיאטרון יודע שהמופע חייב להימשך.
לא שלמדתי תיאטרון, אני מאלה שכותבים את ההצגה.
לפני שבועיים. יום שני, 8 ביוני 2026 בשעה 12:13

 

עוד קפה, עוד סיגריה, עוד נשיקה. לקנות חולצה, להסתכל על תכשיטים, לחפש מידה. אותו בית הקפה, הקניון, הכביש. להסתובב סביב עצמך.

מהימים האלה שאני מרגישה שאני חייבת חופשה.

ויותר מזה, השראה.

 

דברים שאעשה אחרי שאתפטר:

1. אחפש עבודה (אלא מה), אבל בדרך אחרת.

2. אירשם לחדר כושר.

3. אמצא חברים.ות לטניס.

4. אצא לחופשה. גם אם זה יהיה באוהל על נחל. בעצם, זה רעיון די טוב.

5. עד לכאן היום, לא צריך להגזים.

 

לא יודעת מה אני חושבת על יום החופש המוזר הזה שקיבלנו. 

ערב נעים 🌸

 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י