בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

לב שבור הוא לב שלם

לפני שנה. 3 בינואר 2023 בשעה 7:57

 

לא יודעת מהי שגרה בלעדייך.

חולמת עליך בלילות במיטה,  חולמת עלינו. חושבת עליך בבוקר כשעדיין חשוך בחוץ. הפרפרים שהיו לפני מפגש. התאוותי לכל פיסת עור שלך. סגדתי אותך.

ככל שחולף לו הזמן, הרעל שנכלא בתוכי מתאדה והכעס במפתיע מתרכך.

אולי הגזמתי? ואתה צדקת? אולי אני באמת דרמטית?  איך לעזעזל התהפכו היוצרות ואני זו שחשה חמלה וצער כלפיך ששפטתי אותך שלא לצורך, למרות שאני דממתי מאהבה מרוב תסכול וקנאה וגעגועים ואתה עדיין לא ראית אותי.... 

את  אמת ידעתי את זה הרבה קודם נפוליאון! שאתה נרקסיסט, ובחרתי להתעלם. אהבתי אותך מאד. לפחות את הדמות שהצגת לי כשרצית לכבוש אותי. היית שולט מושלם ומדוייק בשבילי. וכשהיה רע, נלחמתי כי חשבתי שאוכל לשנות אותך או להחזיר אותך לדמות הפיקטיבית שיצרת בפניי קודם לכן.

יושרה, אמון, נאמנות, כבוד, אמפתיה. פפפחחחח, כל הפרופיל שלך הוא בלופ הצגה עד הכיבוש. ההיפך הוא הנכון!!! אתה נעדר אמפתיה אמיתית.. עושה שימוש בנשים לצרכייך בלי למצמצ. מעניין לך את התחת הבעיות של הנשלטת בחייה הפרטיים, אבל אתה שותק ומקשיב בקשב רב כשבלב חושב לעצמך אולי די לבלבל לי תשכל, אתה פולני נרגן. בא לך לרטון ולא להביע אמפתיה. אבל צריך לתת עבודה. להוריד את הקול, להנהנן בקול נמוך וסמכותי. והיא תחשוב, כמה השולט הזה קשוב. מדהים. אתה גם חסר יושרה. אין לך בעיה לשקר, להיפך אתה מתהדר ביכולת הזו. ולועג לי תמיד. אני חסר יושרה, מה את עושה איתי...זה היה ככ נכון. לא היית בעל יושרה אמיתית, לא משנה כמה תאמר זאת. 

אתה תמיד בעל תכנית גיבוי מרובת נשלטות, כי ברור לך שיום אחד יעלו עליך וזה יגמר ואתה תשאר לבד, ואתה שונא להיות לבד. לא מסוגל להיות לבד. ולמרות ההצגה על הזוגיות הנפלאה שיש לך בבית, אתה לבד. מאד לבד. לכן תמיד דואג למדף עמוס נשלטות.

ויש לך צורך תמידי בתשומת לב!!! ולמרות ההצגה הנהדרת על הזוגיות הנפלאה שיש לך בבית, זה לא מספק את הצרכים הנרקס שלך בשיט. גם אני לא סיפקתי אותך. אף אחת לא תוכל לעולם. אתה מסוג הגברים שגם במאהבת בוגד תמיד!!!!!!!! הצורך שלך בשליטה, הוא ממש לא ממקום של שליטה ובדסמ. שניםםםםםם מנהל חיים סודיים, מתמרן בין כמה קשרים בדסמיים או מיניים במקביל כדי לשלוט בכל אחד מהם בנפרד ולחוש את הכוח בשליטה. אהה כן?? אז למה בכלוב ולמה נשלטות? אתה שואל?... כי אנחנו הטרף הקל ביותר. זו נק המוצא שלך. הכלוב הוא גונגל והנשלטות טרף. ונהנית לצוד אותנו. 

אההה.אתה גם אכזר. וממש לא ממקום של בדסמ. פשוט מתרברב ביצר הנקמנות שלך. בכוח הרוע שטמון בך. דוחק אותי לפינה שאפחד. ידעת שלשאת את המחשבה שאתה עם אחרות אני לא מסוגלת לשאת. היית מאיים עלי שתפרסם פוסט על נשלטת אחרת. או תמונה שלך עם נשלטת אחרת. כל כניסה שלי לכלוב לוותה בחשש המצמרר הזה. 

אני מכירה את כל הצדדים האלו בך. יודעת הכל. ומניחה שגם אני לא באמת יודעת. כי אתה שחקן נפלא. ואני תקועה עם כרטיס שורה ראשונה בהצגת היחיד שלך.. עובדה שעדיין חושבת עליך. מאוהבת. מתגעגעת. 

אבל אני כן יודעת שזה ממש לא בדסמ ולא שליטה השטויות שאתה מתנהל על פי הם ולכל היותר אתה כובש של מלפפונים חמוצים, אדון נפוליאון.

תודה רבה

אני הייתי דר" ז'וזפין, פסיכולוגית לעת מצוא וזו משנתי על רגל אחת.

הייתי חייבת לפרוק. 

 

 

 

 

 

 

orian - יש גם מקרים כאלה. יחסים הם מורכבים ביותר והצרפתים יודעים זאת היטב. האתיקה שלהן שונה מזו המקובעת המנרמלת וממשטרת תחת חוקים ומוסדות דתיים ומדינתיים. לא אכנס לפולמוס בנוגע לכל נקודה הרי זה מיותר. אך עם עטית על עצמך את ז'וזפין בשלב כלשהו של חייה הרי הנך יודעת לאן כל זה מוביל ואת אחראית על הדרך בה תנהגי בחצר
לפני שנה
שועלית - לתחושתי כל אחת מאיתנו מכירה אחד כזה בדיוק.
כתבת יפהפה ונוקב
לפני שנה
orian - מכיר יותר מאחד ויותר מאחת...
לפני שנה
נשלטת חושבת{מתרשם לעומ} - מדויק ובעיקר אכזרי. יש כאן אנשים שחושבים שבשם הבדסמ הכל מותר. וזה כל כך לא נכון. שוכחים שמדובר בדיני נפשות, באנשים עם רגש.
עצוב ומאכזב המקום הזה והאנשים.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י