צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

קינק קונג

עשרות שנים של סשנים שהייתי חלק מהם, בתור חובב קינקי תמצאו בסיפורים תיאורים של חוויות מנטאליות ופיזיות ושימושים של זרע, שתן, שמנים, חומרים (לא סמים אני נגד מכל סוג), חוקנים מסוגים שונים, חוויות של סגידה למיניות, קשירות, ריתוק, כאב, מצבים מנטאלים, ריבוי משתתפים, פיתוי, גירוי ועוד.
לפני 3 חודשים. 13 בינואר 2024 בשעה 14:54

Midnight games

משחקי חצות,

זוכרת את הבחור החמוד שהיה בונה לנו משחקי סקס מטריפים?

לא, אני לא זוכרת.

נו, הייתה לו חנות סקס מיוחדת בתל אביב, לפני שנים.

אהה, נו כן, זה שתמיד חשדנו בו שהחנות זה רק כיסוי למשהו אחר שלו לא?

כן, כן בדיוק זה.

מה נזכרת בו עכשיו?

משעמם לי מאוד ובא לי להשתגע קצת, תביאי קצת וויסקי ובואי נזכר.

השעה 00:30 בערך, דנה מוזגת לנו וויסקי  אנחנו יושבים על המרפסת וחוץ מקולות הצרצרים אין כלום ברחוב.

דנה מדליקה נר שנמצא אצלנו קבוע על השולחן מתיישבת בכורסא מולי, מניחה עליי את רגליה היחפות והרכות אשר מטריפות אותי כל פעם מחדש, ולא זה לא עוד סיפור על חובב כפות רגליים, זה סיפור על חוויה קסומה שדנה ואני מתגעגעים אליה.

באותה העת לא היו מועדוני סקס כמו היום, סקס רגיל ונילי אנשים עשו בביתם, סקס חריג תמיד היה במחתרת.

הבחור שנזכרנו בו וזה שהיה מארגן את המסיבות, לא באמת ידענו עליו הרבה ובעצם גם היום אנחנו לא יודעים כלום עליו חוץ משמועה שרצה עליו גם אז שהוא אולי, מורה מהצפון, אולי איש שרותי הביטחון, אולי עורך דין בכיר, באותה התקופה לא היה גוגל וגם כך הכל נשמר בחדרי חדרים, מה שבטוח שהוא נשאר בצל ואף אחד אף פעם לא ידע עליו כלום, חוץ מזה שהוא היה חולה משחקי מוח וסקס.

תמיד לפני אירוע שלו היה מתפרסמת מודעה בסגנון הזה, "עוד מעט חצות והמשחק עומד להתחיל שחקני הבית מוזמנים ליצור קשר קוד 5".

מי שנכנס למשחק ידע מהו קוד 5 אבל כרגע זה לא המקום לספר על הקוד אולי בהמשך.

מה שבטוח הוא שידענו שיהיה מטורף אצלו מי שאישר את הקוד קיבל הנחיות והסבר ראשון למה שעומד לקרות ואת ההפתעות תמיד קיבלנו תוך כדי אירוע.

ההנחיות היו פשוטות וברורות.

"שלום לכם אהובים המשחק היום מתחיל כרגיל בחצות"

צליל המתוקה תקבל את פניכם בכניסה.

4 או 5 זוגות יהיו במשחק, כל זוג יקבל את שעת הכניסה, המאחרים לא נכנסים.

כל הזוגות יקבלו מסכות ויכנסו מייד לחדר המשחקים עטויי מסכה."

 

הגענו בשעה שנמסרה לנו, צליל המתוקה קיבלה את פנינו, נתנה לדנה חלוק סטן קצר ולי מגבת ושתי מסכות, הובילה אותנו לחדר ההלבשה ומשם לחדר המשחקים, חדר המשחקים חשוך כמעט לחלוטין על המזרנים ישבו כבר שלושה זוגות והבנו שאנחנו האחרונים, ישנו במעגל מוזיקה נעימה ברקע, ריח קטורת באוויר, ובשעה 00:00 נשמע צלצול פעמון נעים וצליל הודיעה לנו שכבר היא נותנת הוראות משחק.

אז חברים היום המשחק שלנו יהיה משחק שחלמתי עליו לא מזמן, הגברים מקבלים כיסוי עיניים על מנת שלא תראו בכלל מה קורה, הגברים נא לשבת בשורה בזה ליד זה והנשים לשבת ממול, לאחר שצליל עבר בין הגברים ובדקה שאיש מהם לא רואה כלום נעמדה בין השרות ואמרה, היו אני מנחת הערב ועושים רק מה שאני אומרת, מבטיחה אירוע רוטט לכולנו.

בנים להישען לאחור אני עוברת בין כולכם ורוצה לראות זין רעב, צליל עברה בין ארבעתנו מצצה לכל אחד מאיתנו עד שנעמד לנו הזין כמו טיל, ועכשיו אחרי שכבר עומד לכולם אני רוצה לראות מי באמת מכיר ויודע מי מולו, צליל ניגשה לבת הראשונה ובלי להזכיר את שמה אמרה לה, יש לך 2 דקות למצוץ לכל אחד מארבעת הגברים, ולגברים אמרה, גברים מתוקים אתם עומדים לקבל מציצה נוספת קצרה, כל בת תקבל כינוי והכינוי של הראשונה יהיה, אחת ושל השנייה, שתיים ושל השלישית, שלוש ושל הרביעית, ארבע. אתם תקבלו מכל אחת מציצה בת 2 דקות ולאחריה אשאל כל אחד מכם, מי זיהה בזכות המציצה את בת זוגו מי שזיהה יכריז על סיפרת הכינוי שלה. הראשונה התחילה למצוץ זין כאשר צליל עוברת ומטפטפת וודקה על הזין והפה של המוצצת הראשונה, כאשר היא סיימה הגיעה השנייה וצליל החליפה את הוודקה לליקר שוקולד, המוצצת השלישית כבר מצצה עם וויסקי, והרביעית עם שמפניה, אני מודה של זיהיתי את הפה של דנה כי הטירוף התחיל לגעת בנו, צליל שאלה אותנו נו מי זיהה את המציצה של בת הזוג שלו? מודה היה מיוחד כי איש לא זיהה, צליל צוחקת ואומרת מתוקים רק התחלנו את הערב, ומאחר ולא הצלחתם במשימה הראשונה אני מעבירה אותכם למשימה יותר קשה, סיבוב נוסף רק שהפעם כל אחד מכם יצטרך לנסות ולזהות מי מהכוסים עוטף את הזין שלכם ואם הפעם לא תצליחו אוי ואבוי לכם כי המשימה השלישית תגמור אותכם גם פה אני מודה היה מטורף וצליל בחרה להתעלל בנו... המשימה השלישית תהיה הפתעה שבחיים לא חלמתם עליה... המשך יבוא.

לפני 3 חודשים. 13 בינואר 2024 בשעה 10:21

תמיד אני נתקל במשפט נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות אך מתכוון לשני המינים.*

היום אנסה לאמץ שיטה הפוכה.

נכתב בלשון אישה אך מתכוון לשני המינים.

חשוב שתקראי

זה קצת ארוך ובימינו לא אוהבים לקרוא כלום

 

האם אני אקטיבית במיניותי?  האם אני יכולה לפגוש מישהי אקראית ולספר מה הן התאוות שלי בדומה לגבר שפוגש גבר שאפילו לא מכיר הם מיד יכולים לדבר סקס.

דוגמה לשיח גברי: "אל תשאל אני אוהב לתפוס אותה מאחור להיכנס לה חזק לתוך התחת להשפיך לה על הפרצוף, תאמין לי אחי כולן אוהבת את זה, הן"...

זה נאמר בקלות בין גברים שהרי בקושי מכירים האם אני יכולה לחלוק שיח כזה עם מישהי שרק פגשתי? או אפילו חברה קרובה? יש לי תשובה שלדעתי משקפת את המציאות של הרבה נשים,

(יוצא חזרה לגבר שאני שכותב את הדברים ומיד חוזר) ולא אני לא עף על עצמי אני רק מספר על ניסיוני רב השנים בתחום ולא בתור חרמן חובב אלא בתור חרמן מקצוען, אני לא זקוק לאהדה מאיש ולא זקוק שירימו לי איזה גבר אני, אני בסדר עם כל מה שעובר לאנשים בראש.

קצת ביקורת עלינו הגברים וחוזר לעניין.

ביקורת אנאלית

 אנחנו הגברים ממש אוהבים לזיין אותכן בכל צורה בלי מחשבה הרי אני ה"גבר אלפא", ואת "הקטנה" המזויינת, (מוזר איך תמיד החודר נחשב "הגיבור" והנחדר/ת "החלש/ה"), הרי רובנו אוהבים לזיין את התחת היפה שלכן בלי הכנה בלי שדאגנו לטפל בציפורניים שלנו אנחנו שורטים אותן מבפנים בלי מחשבה תחילה וחושבים שבדרך הזו אתן הכי נהנות, אבל כשאתן רוצות להחזיר לנו באותו מטבע של עונג, פתאום *מה פתאום, מה אני הומו, איכס, מגעיל, כואב, ועוד כל מיני סיבות* למה אנחנו הגברים אוהבים לזיין אותכן בתחת ולא מסוגלים להיות מזויינים בתחת  למרות שאנטומית ופיזיולוגית חור התחת שלכן וחור התחת שלי שווים, אם את אמורה להנות מזיון תחת למה אני לא? (חומר למחשבה).

ביקורת אוראלית

אנחנו הגברים מתים על נשיקות ורואים בזה מאין כיבוש, אך שוכחים שנשיקה "צרפתית לוהטת" שמורה בעיקר לזוגות אוהבים באמת שהחיבור ביניהם הוא רגשי אמיתי, נשים בסקס פחות אוהבות להתנשק, הן אוהבות בדיוק מה שאנחנו אוהבים רק בדרך שונה ובלי נשיקות.

אנחנו הגברים מאוד אוהבים להשפיך לכן בפה וזה בכלל נפלא אם תבלעי את כל הזרע שלי זה רק יוכיח לי כמה אני *"גיבור"*.

אבל מה יקרה אם את המתוקה הלוהטת שלצידי תסחט את כולי לפה המתוק שלך ואז תעלי אליי ותעבירי לתוך הפה שלי חצי מכמות השפיך לתוך הפה?

תשובה ברורה ותהיה בדיוק כמו בחלק האנאלי, מה פתאום, מה אני הומו, איכס, מגעיל, ועוד כל מיני סיבות

ופה אשאל שאלה פשוטה, האם אני מ"מאכיל" את בת הזוג שלי בדברים לא טעימים? אם שפיך אמור להיות טעים אז למה שלא אטעם בעצמי?

אז בעניין הנשיקות ברוב המקרים הפה שלנו מסריח ואנחנו לא יודעים לנשק, בעניין האנאלי אין לנו שמץ של מושג על חיי החור הנפלא הזה ודרכים להעיף את העונג שלו לשמיים.

לגבי הגמירות בפה אין לנו מושג מה הטעם ואפילו לא איך לשנות את הטעם שלו, ולא זה לא טעם נרכש, זה מצב מנטאלי אצל בת הזוג ועוד כל מיני דברים שארחיב בהמשך.

ובעניין "ריבוי משתתפים"

הרי אנחנו הגברים מתי על שלישיות, 2 נשים עלינו שישחקו ביניהן שימצצו לי יחדיו, שאזיין את שניהן. אבל רגע מה איתן? אולי הן רוצות 2 גברים? אולי הן רוצות שנשק בינינו? אולי הן רוצות שגבר אחד יענג לה את הכוס בלשונו כשאחר  דוחף את לשונו לחור התחת שלה?

שוב התשובה היא... מה פתאום, מה אני הומו, איכס, מגעיל, ועוד כל מיני סיבות*

נכתב ללא ביקורת על איש, איני מכיר איש ורק מי שמכיר יודע את מה שצריך לדעת

אני יודעת מה אני רוצה וצריכה,  אבל האם אתה יודע?

 אני לא יכולה לספר לחברה שלי כמו שאתה מספרם לחברים שלך, שאני אוהבת למצוץ זין ולשאוב ביצים ללקק חור של תחת נקי, שאני אוהבת סקס חזק, קשירות, שליטה או כל סטייה אחרת, בינינו הנשים לא מדברות כמוכם הגברים על הדברים האלה.

אבל אני כן רוצה להתמכר לטעם הזרע שלך אבל המרקם, הריח והטעם הרבה פעמים מגעילים אותי ובלי קשר לזה זה מצב מנטאלי שאתה צריך לדעת להביא אותי אליו ולגבי הטעם נראה לי מגניב להעביר לך חצי ממה שאצלי בפה אלייך בנשיקה אם הפה שלך לא היה מסריח.

ולגבי התחת שלי אולי אני מעט מנוסה בזיוני תחת אבל תהיה אומן תאהב את התחת שלי תלקק את החור תרים אותו לשמיים תדחוף פנימה את הלשון עמוק לתוך חור התחת ואז אני מאמינה שאתחיל להתמכר. אה כן ואל תשכח לשייף ציפורניים ולהיות מטופח.

לגבי הכוס, אותו דבר אני אולי אוהבת אצבעות, אבל לא את כולן יחד, אל תנסה להרחיב אותי לפיסט אם לא ביקשתי, איני זקוק לזין ענק שיפצע אותי,  הכוס שלי זקוק ל"אהבה" ועינוג בדיוק כמו הזין שלך וחשוב שתזכור הדגדגן שלי אחרי שגמרתי רוצה שקט, בדיוק כמו ראש הזין שלך שלא מסוגל שיגעו בו אחרי שהשפכתי אותו.

מה שאסור - אסור  ומה שמותר מיותר

המשך יבוא

לפני 5 חודשים. 2 בדצמבר 2023 בשעה 10:42

זרע הפורענות

נפגשנו בפאנל מקצועי בתחום עבודתי, ברור לי שיש בה משהו שאני רוצה, פניתי אליה והתפתחה שיחה, קבענו לקפה מקצועי שבסופו היה לי ברור שאני חייב לשים עליה יד, אחסוך לכם את התיאורים על דרכיי "הציד" בהם השתמשתי הרי כל ציד נשים מוצלח יודע לפתח לעצמו את השיטה הטובה עבורו לציד.

לאחר שסיימנו את משחקי הפיתוי והגענו סוף סוף לחדר, שאלתי אותה רוצה שהוביל? שפת הגוף שלה הייתה ברורה, מטפחת שיפון שחורה נקשרה סביב עייניה, כשהיא עומדת במרכז החדר התחלתי להפשיט אותה לאט לאט לא ממהרים לשום מקום, היא עומדת מולי ערומה ויפה, החלון פתוח ורוח חמימה מלטפת את גופה, אני נעמד מאחוריה לבוש עדיין בחליפה, מלקק את צווארה לוחש לה באוזן מילים מדוייקות שמעצימות את הרטט בליבה, פורם את העניבה הקשורה לצווארי  מבקש את ידייה לאחור וקושר אותן במקצועיות מאחורי גבה, עדיין לבוש בחליפה עובר קדימה ונעמד מולה, רדי על הברכיים וחכי להנחיות, התפשטתי וחזרתי אליה.

תהיה קשובה להנחיות.

פתחי את הפה את מחזיקה את הזין בתוכו בלי לשחרר עד שאומר לך ותוך כדי שהוא בפה שלך תהיה קשובה להנחיות.

הזין בפיה לא עומד עדיין היא מחזיקה אותו חזק וההנחיות הן, אנחנו הולכים עכשין בחדר עד המיטה, הזין יהיה בפה שלך עד אשר נגיע למיטה או לכורסא.

אני מתחיל ללכת לאחור לכיוון הכורסא היא מתאמצת להחזיק אותו בפה תוך כדיי זחילה על הברכיים, ההליכה הייתה איטית הכורסא הייתה במרחק של בערך 6 מטרים, תוך כדי הליכה כשהזין בפין גדל הגענו לכורסא.

התיישבתי על הכורסא תוך אמירת מילים שגרמו לה לריגוש נעים, היום הפה שלך יחקור ויכיר עולם חדש.

היא מעולם לא ראתה את הזין שלי זו פעם ראשונה שלנו יחד. היא החלה למצוץ, ללקק ולנסות להביא אותי להתפוצץ, מידי פעם עצרתי אותה שתנוח, להזכירכם הידיים שלה קשורות מאחור ורק הפה עסוק בגירוי, חצי שעה מצצה ובסוף התפוצצתי לתוך פיה בעוצמה ובלי לחכות תפסתי את ראשה נצמדתי לפי בנשיקה כשפיה מלא בזרע דחפתי את לשוני לפיה טועם אותה, כשהלשונות של שנינו מתלטפים עם רוק וזרע, לא הפסקתי עד שהכל נעלם במורד גרונה.

שלוש שעות לאחר מכן כשישבנו בביתה הקפה לשיחת סיכום קלה, שאלה אותי, לא הפריע לך לטעום את הזרע של עצמך?

עניתי לה, לא אעשה לך לעולם משהו של ניסיתי בעצמי... המשך יבוא