שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

קינק קונג

עשרות שנים של סשנים שהייתי חלק מהם, בתור חובב קינקי תמצאו בסיפורים תיאורים של חוויות מנטאליות ופיזיות ושימושים של זרע, שתן, שמנים, חומרים (לא סמים אני נגד מכל סוג), חוקנים מסוגים שונים, חוויות של סגידה למיניות, קשירות, ריתוק, כאב, מצבים מנטאלים, ריבוי משתתפים, פיתוי, גירוי ועוד.
לפני 5 חודשים. 2 בדצמבר 2023 בשעה 10:42

זרע הפורענות

נפגשנו בפאנל מקצועי בתחום עבודתי, ברור לי שיש בה משהו שאני רוצה, פניתי אליה והתפתחה שיחה, קבענו לקפה מקצועי שבסופו היה לי ברור שאני חייב לשים עליה יד, אחסוך לכם את התיאורים על דרכיי "הציד" בהם השתמשתי הרי כל ציד נשים מוצלח יודע לפתח לעצמו את השיטה הטובה עבורו לציד.

לאחר שסיימנו את משחקי הפיתוי והגענו סוף סוף לחדר, שאלתי אותה רוצה שהוביל? שפת הגוף שלה הייתה ברורה, מטפחת שיפון שחורה נקשרה סביב עייניה, כשהיא עומדת במרכז החדר התחלתי להפשיט אותה לאט לאט לא ממהרים לשום מקום, היא עומדת מולי ערומה ויפה, החלון פתוח ורוח חמימה מלטפת את גופה, אני נעמד מאחוריה לבוש עדיין בחליפה, מלקק את צווארה לוחש לה באוזן מילים מדוייקות שמעצימות את הרטט בליבה, פורם את העניבה הקשורה לצווארי  מבקש את ידייה לאחור וקושר אותן במקצועיות מאחורי גבה, עדיין לבוש בחליפה עובר קדימה ונעמד מולה, רדי על הברכיים וחכי להנחיות, התפשטתי וחזרתי אליה.

תהיה קשובה להנחיות.

פתחי את הפה את מחזיקה את הזין בתוכו בלי לשחרר עד שאומר לך ותוך כדי שהוא בפה שלך תהיה קשובה להנחיות.

הזין בפיה לא עומד עדיין היא מחזיקה אותו חזק וההנחיות הן, אנחנו הולכים עכשין בחדר עד המיטה, הזין יהיה בפה שלך עד אשר נגיע למיטה או לכורסא.

אני מתחיל ללכת לאחור לכיוון הכורסא היא מתאמצת להחזיק אותו בפה תוך כדיי זחילה על הברכיים, ההליכה הייתה איטית הכורסא הייתה במרחק של בערך 6 מטרים, תוך כדי הליכה כשהזין בפין גדל הגענו לכורסא.

התיישבתי על הכורסא תוך אמירת מילים שגרמו לה לריגוש נעים, היום הפה שלך יחקור ויכיר עולם חדש.

היא מעולם לא ראתה את הזין שלי זו פעם ראשונה שלנו יחד. היא החלה למצוץ, ללקק ולנסות להביא אותי להתפוצץ, מידי פעם עצרתי אותה שתנוח, להזכירכם הידיים שלה קשורות מאחור ורק הפה עסוק בגירוי, חצי שעה מצצה ובסוף התפוצצתי לתוך פיה בעוצמה ובלי לחכות תפסתי את ראשה נצמדתי לפי בנשיקה כשפיה מלא בזרע דחפתי את לשוני לפיה טועם אותה, כשהלשונות של שנינו מתלטפים עם רוק וזרע, לא הפסקתי עד שהכל נעלם במורד גרונה.

שלוש שעות לאחר מכן כשישבנו בביתה הקפה לשיחת סיכום קלה, שאלה אותי, לא הפריע לך לטעום את הזרע של עצמך?

עניתי לה, לא אעשה לך לעולם משהו של ניסיתי בעצמי... המשך יבוא


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י