לפני 20 שנים. יום ראשון, 9 ביולי 2006 בשעה 15:22
דווקא בשבוע של השנה לקילור נפרדנו.
אני אוהבת את קלייר ואוהב אותה תמיד.
מבחינתי לא היתה ולא תהיה שפחה כמוה.
תודה יקרה אהובה שלי על שנה מדהימה.
את בנשמתי.

