בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 20 שנים. יום רביעי, 12 ביולי 2006 בשעה 10:22

רציתי לכתוב על אהבה, אבל יצאו לי קלישאות
רציתי לכתוב על פוליגמיה, אבל יצאו לי הצטדקויות והתפתלויות.
רציתי לכתוב על מה שהחלטנו, אבל זה נשמע לי כמו מבזק חדשות.
אז לשם שינוי אשתוק (לא להסחף, רק כרגע) ואתן לזמן לכתוב אותנו כרצונו.
אני קוראת לזה "אופטימיות זהירה".

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י