בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 20 שנים. יום חמישי, 14 בספטמבר 2006 בשעה 21:10

פתאם קפצה לי פנטזיה על גרבי רשת, כאילו משום מקום (טוב נו, הצצתי קצת בתמונות קודם).
בעיקר על איך שאני קורעת אותם חור אחר חור, בציפורניים משוייפות, במספריים, בפה שלי, עם ובלי שיניים...

אבל אני עייפה מכדי לכתוב, אז אמשיך אותה לבד במיטה שלי.
תדמייני לבד את ההמשך:)

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י