בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 20 שנים. יום רביעי, 20 בספטמבר 2006 בשעה 5:37

בשבוע הבא אני אמורה לטוס לתאילנד שוב. למדינה המדהימה הזאת, שגורמת לך באופן מיידי להדבק
בחיוכים האין סופיים ובשלווה של התאילנדים.

אני מצפה להרגיש שוב איך הנשימה נעצרת אל מול היופי של הטבע והמקדשים, להריח את כל הריחות הנפלאים,
לטעום מהפירות האקזוטיים שאין בשום מקום אחר, לשהות בבתי מלון מדהימים במחירים
של צימר באירופה ולהרגיש כמו באגדה. שלווה.

ופתאם החדשות האלה על ההפיכה. לבטל? לטוס? פתאם הפוליטיקה בתאילנד הפכה לאישו ישראלי.



לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י