בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 19 שנים. יום רביעי, 4 ביולי 2007 בשעה 8:32

ביום ראשון הוא אמר שבכבוד שלו שגומרים בשני, בשני הוא אמר שהוא ממש מאוכזב שאני לא מבינה שהכבוד שלו זה כבוד ואם הוא אומר שבשלישי גומרים זה כמו שבועה, בשלישי הוא אמר שהוא השתדל ולא יצא לו וברביעי, אם הוא לא יגמור, יהיה פה רצח ולגמרי באשמתו. וזה לא שאני עצבנית. מעצבנים אותי!


לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י