בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הרהורים .....

כמה מחשבות יכולות להיות במוח אחד ?
האם כולן שלי או שחלקן נשתלו בראשי במשך חיי
על ידי אחרים על ידי סרטים ספרים שירים ואנשים.....
אם אדם מסוגל להשתמש ב10 אחוז מהמוח שלו בלבד
מה יקרה כאשר יהיה אדם שיצליח למצא דרך להשתמש ב11 אחוז או 12 אחוז ממוחו
אתם מתארים לעצמיכם כמה יכולות יהיו לו שאנחנו לא מדמיינים בכלל שקיימות ?
לפני 15 שנים. 13 במרץ 2009 בשעה 20:46

גבולות !
לא חייבים לפרוץ גבולות למתוח גבולות להרחיב גבולות !

אני יודע זו הצהרה שנויה במחלוקת ושונה מתפיסת רוב השולטים פה אבל אני אסביר אותה עכשיו
לפני כמה שבועות התבקשתי לתת הרצאה במסיבה סגורה של חברים על שליטה מנטאלית.
בהרצאה נשאלתי שאלות ועניתי תשובות בהתאם לתפיסתי.
את התובנות מאותו דיון אני מביא לכאן וכל אחד מוזמן לקבל את הדברים או לחלוק עליי .
[התגובות פתוחות לכולם גם לחיוב וגם לשלילה]

קחו לדוגמה אישה שהיא אוהבת לקבל סטירות לפנים בסקס ואוהבת שמשתינים עליה. זה מה שמדליק אותה . לא יותר ולא פחות האם היא לא נשלטת ? האם בגלל שהיא נשלטת זה אומר שהיא צריכה להתחיל לאהוב דברים נוספים ?
עכשיו אותה אישה מכירה שולט שהוא אוהב מחטים חתכים תליה על צלבים וגם סטירות והשתנות ...
אותו אדון בטעות חושב שהאתגר שלו זה להפוך את הנשלטת שלו למה שהוא רוצה ורגיל ואני אומר לא !!! בשום פנים ואופן לא ! זה בסדר מצד האדון להבין שהנשלטת לא מתאימה לו ולחפש נשלטת אחרת . רק שרוב האדונים לצערי רואים בנשלטת אתגר לאגו ושמים לעצמם למטרה לבטל את הנשלטת שלהם ולהביא אותה לאהוב את מה שהם אוהבים .

אני טוען בדסמ' צריך לעשות באחריות בדסמ' צריך לעשות מתוך הבנה וצריך להכיר במגבלות הכוח וההתאמה [בהזדמנות פוסט על מגבלות הכוח של כל שולט] צריך להבין כל שולט או שולטת וכל נשלט או נשלטת שבבדסמ' יש המון אנשים שלא מתאימים לך ואתה לא יכול להשתנות בהתאם לכל אדם שאתה פוגש כי מה שקורה בסוף זה שאתה נשאר בלי עמוד שדרה סמרטוט רצפה חסר חיים.
וסליחה מראש אבל אני לא אוהב נשלטות שהופכות לסמרטוט חסר רצונות וחיים אני לא אוהב שולטים שחושבים שהאתגר שלהם זה לעשות מהנשלטת מה שהם רוצים .

בואו ניקח שוב את הדוגמה ממקודם על אותה נשלטת אישה שאוהבת סטירות והשתנות .... היא פוגשת את אותו אדון שאוהב תליה על ווים מחטים סטירות והשתנות. ולכן הוא מותח את הגבולות שלה ומביא אותה למקום שהוא נמצא [והיא אפילו לומדת ליהנות מזה] עוברים שישה חודשים והם נפרדים

והיא שוב מחפשת שולט והפעם היא אוהבת סטירות השתנות תליה על ווים ומחטים והיא פוגשת שולט שאוהב פיסטינג וחניקות שוב אותו תהליך הוא חושב שהאתגר שלו זה לשבור את הגבולות שלה והם ביחד אז היא מסכימה ואחרי חצי שנה הם נפרדים ...

והיא שוב מחפשת שולט רק שהפעם היא אוהבת סטירות השתנות תליה על ווים מחטים פיסטינג וחניקות. והפעם היא מוצאת שולט שאוהב פומביות אוהב לשתף זרים במיוחד את החברים שלו.[הוא קורא לזה מנטאלי והיא מאמינה כי הוא מנוסה והיא בסך הכל שנה בעסק ] אז הם חודשיים ביחד והוא מזיין אותה ברחוב בסמטה והוא מביא אותה למסיבה ונותן לחברים שלו לזיין אותה והוא גם אוהב לזיין אחרות אז הוא מודיע לה שהיא נשלטת והוא אדון לכן הוא יזיין כל אחת ואין לה זכות דיבור [וזה לגיטימי אם אתה שם את זה על השולחן מהתחלה ולא אחרי שהיא כבר קשורה אליך נפשית] והם נפרדים אחרי חודשיים שלושה

והיא שוב מחפשת שולט הפעם היא כבר מנוסה ואוהבת סטירות השתנות תליה על ווים מחטים פיסטינג חניקות וסקס קבוצתי פומבי והיא פוגשת מישהו והוא אוהב גם חתכים עם סכין ויש לו פטיש לנשים מוזנחות אז הוא לא מרשה לה להתקלח והוא אוהב נשים קרחות [בכוונה דוגמה קיצונית] אז הוא רואה בזה אתגר לגרום לה לעשות קרחת [ומה לא תעשה נשלטת בשביל השולט שלה שהיא אוהבת ] רק מה לעשות הוא לא אוהב סטירות והשתנות ....זה לא מדבר אליו ופתאום אחרי שנה הוא זורק אותה כי הוא מצא מישהי צעירה יותר חדשה יותר או סתם בלי סיבה

והיא שוב בשוק הבשר מסתובבת רק שהפעם היא מוזנחת קירחת שאוהבת שמזיינים אותה ברחוב כמו זונה מול אנשים אוהבת שחותכים אותה עם סכין אוהבת מחטים ודקירות אוהבת חניקות ותליה על ווים וסקס קבוצתי וכבר שכחה מה זה שייתנו לה סטירה או ישתינו עליה כי כבר שנה שלא עשו לה את זה.

מה קרה פה בעצם ? בחורה נורמאלית לכל הדעות שאוהבת סטירות בסקס והשתנות [לגיטימי לגמרי] נכנסת לכלוב ואחרי שנתיים וקצת היא סמרטוט רצפה עלוב בלי עמוד שדרה בלי זהות משתנה כמו הרוח בעקבות כל שולט שהיא מכירה ...... ועכשיו תחשבו מה קורה באישיות של אותה אישה אחרי 10 שולטים או 20 שהיא מכירה..... תחשבו כמה סבל פנימי היא עוברת כשהיא מנסה לשכנע את עצמה שזה בסדר ושזה למען הזוגיות והאהבה [ומי שחושב שנשלטת לא צריכה אהבה אין לו מושג מהחיים שלו ]

והכי נורא שאם במקרה היא אחרי כמה שנים תפגוש שולט שמחפש לתת קצת סטירות והשתנות וזה הכל היא תחשוב לעצמה שזה לא מתאים לה כי גוף האדם מסתגל וריגושים זה דבר שנמתח ומרגע שהרחקנו את סף הריגוש כבר אי אפשר לחזור אחורה כי זה לא מרגש אותנו מספיק. מי שטיפס על האוורסט לא יתרגש מטיפוס על הר נמוך יותר ואז היא בצורה טרגית אומרת לו שהוא לא מספיק בשבילה ושוב היא נשארת לבד.....




[b]

תמימה​(נשלטת) - כל כך צודק.. תמיד אמרתי שאסור לממש כל פנטזיות
והפוסט שלך רק מחזק את העקרונות שלי .תודה לך..
לפני 15 שנים
בלוסום​(לא בעסק) - אלוהים כמה שאתה צודק. זה בדיוק כך! כל גבר חדש רואה בגבולות שלך אתגר שיש לכבוש ולגרום לך לפרוץ אותו - בלי לשים לב מה זה עושה לך בדרך.
תודה לך על הפוסט המעולה!
לפני 15 שנים
האזוקים - אתה צודק בדבריך אך לכל אותם אלה לא הייתי קוראת שולטים.
שולטים בעיניי הם אלה שלא יבטלו את הנשלטת וההפך יביאו אותה למקום טוב.
אך בל נשכח שהאחריות תחילה היא של הנשלטת שאמורה לדאוג לעצמה ולדעת מה טוב עבורה.
לפני 15 שנים
the dark wizard​(שולט) - אני מכבד את כל התגובות , האמת שקיוויתי לתגובות של אדונים גם או לתגובות של אנשים שחושבים שאני טועה כי דיון עושים מדעות שונות.

לאזוקה אני חייב להגיד שלא כל שולט שטועה הוא לא שולט . הוא פשוט צריך הכוונה בדרך.
וכל נשלטת חייבת לשמור על עצמה אבל בואי נזכור שהרבה פעמים שולטים מתחילים נורמאלי ואז כשיש קשר רגשי מנצלים את הכוח שלהם ומפעילים מניפולציות על הנשלטת כדי לבטל את התגובות שלה. בעיניי זו עיקר הבעיה שנשלטת מנסה לרצות בשביל לפצות ולתת ממקום רגשי כי היא מחפשת קשר זוגי ומוכנה לשלם בשביל זה.


לפני 15 שנים
האזוקים - כל אחד יכול לטעות השאלה אם חוזרים על אותה טעות או לא ורובם כן לכן הם בעיניי לא שולטים.
שולט אמור לחשוב על הדברים ולדעת תוצאות של מעשיו.
גבי הנשלטת,גם אם אוהבים ורוצים לרצות עדיין ולאורך כל הדרך היא צריכה לראות את טובתה בראש,לדבר על הדברים ואם הוא ממשיך להתעקש בגלל אגו היא צריכה לוותר על הקשר כמובן. כי אם הוא שולט אמיתי והיא מדברת ומסבירה הוא יבנה לה את הביטחון בו והרצון ויתן לה את הזמן להבשיל לדברים.
לרצות קשר זוגי זה בסדר גמור וגם לשלם מידה מסויימת כן כי אנו שונים וצריכים כדי שדברים יסתדרו השאלה כמה ובמה.בדברים רציניים לא!וזהו תפקידה לשים את הגבול.
כך לפחות אני רואה את הדברים ופועלת.
לפני 15 שנים
כותבת - זה לקרוא תיגר על כל המוסכמות לא? עוד יגידו שאתה מסוכן ואז מה יהיה? על מה נרייר ?
לפני 15 שנים
the dark wizard​(שולט) - חחח ילדונת ....את הרי מכירה אותי מספיק כדי לדעת שלקרוא תיגר על מוסכמות אצלי זה דבר שבשגרה :)

אני בטוח שיגידו שאני מסוכן יגידו שאני לא אדון יגידו שאני לא מבין מהחיים שלי ...יגידו ... אז מה ?
הנייר סופג הכל .... [ובמקרה זה המקלדת]
לפני 15 שנים
ענתית - אני חושבת שהסייג לתופעה צריך להיות שמדובר בדרך כלל בנשים שלא אוהבות את עצמן, נשים שמגדירות את עצמן דרך הגבר שהן נמצאות איתו באותה תקופה, אגב התופעה הזאת אינה נחלתן של נשים "נשלטות" היא נחלתן של נשים וניליות באותה מידה.אז אם רצית לזעזע ולהדגיש עיקרון, אין ספק שהקצנת הדברים עוזרת, אבל אני חושבת שנשים שמכירות בערך עצמן, שיודעות מה הן רוצות ומה טוב להן לא יגיעו למצבים דומים, פשוט משום שהן אוהבות את עצמן ושומרות על עצמן.
אישית אני מוצאת שאישה שמביאה את עצמה למצב כזה/דומה מסכנת מאוד את בריאותה הנפשית
לפני 15 שנים
the dark wizard​(שולט) - ענתית , קודם כל תודה על התגובה העמוקה אבל לפחות חלקית את טועה מאוד. נכון גם נשים וניליות משנות את עצמן בתוך הזוגיות וגם גברים ובצעם כולם משנים עצמם קצת בתוך הזוגיות אבל ויש פה אבל גדול
בכלוב ובעולם הזה בכלל יש שולטים ושולטות שרואים בזה אתגר לשבור ולמתוח גבולות של נשלטת שלהם. עכשיו זה לגטימי ונכון מה שאת אומרת כשהדבר קורה בתחילת קשר אבל כולנו פה יודעים שכל אישה בתוך זוגיות מפתחת רגש וברגע שיש לה רגש למישהו היא תנסה לעשות הכל כדי לרצות אותו ....תבדקי ותדברי פה עם נשלטות מתחילות ועם נשלטות ותיקות ותראי אם המסלול שתארתי [בצורה קיצונית בכוונה] לא קורה כאן לחלק מאוד גדול מהנשים ....
[אני לא יודע מה קורה כאן לנשלטים גברים יכול להיות שזה תופס גם לגביהם אבל אני פשוט לא מכיר אז אני לא יכול להגיד ]
אל תטעי לחשוב שזו נחלתם של מסכנות חלשות חסרות עמוד שדרה כי כולנו ובעיקר נשלטות מתוך רגש נוטות לתת יותר ולרצות יותר את השולט שלהן והן חשופות למניפולציות ריגשיות מאוד .
לפני 15 שנים
ליהי_​(נשלטת) - פעם הכרתי גבר שלא ממש התלהב ממין אוראלי, היו לנו הרבה מכנים משותפים אחרים והוא ידע שאני ממש אוהבת את הזין שלו בפה שלי - אז לא הפריע לו לשים אותו שם לפעמים ואפילו ללמוד להנות מזה. הכרתי גם מישהו שלא שמח לגלות שאני ממש אוהבת להזדיין בדוגי עם באט פלאג רוטט בתחת, כי הויברציות האלו היו טו מאץ' בשבילו... אבל הוא כל כך אהב לעמוד על ההבדל בטון הגניחות שלי כשיש לי משהו בתחת לעומת הטון שיוצא בזיון רגיל - שזו הייתה הקרבה סבירה מבחינתו. מניחה שיש עוד המון דברים אחרים שאני ממש אוהבת וגברים מסוימים עלולים לאהוב אותם פחות, אבל נדמה שבכל קשר שבו סך המכנים המשותפים בין שני אנשים גדול מסך הנקודות בהן אין התאמה מלאה בין העדפותיהם - קיימות הרבה פשרות משני הצדדים.

אבל, וזה אבל לא קטן, יש הבדל בין גבול שנובע מחוסר עניין בפעילות מסוימת, לבין גבול שנובע מכך שאותה פעילות היא חוויה שלילית עבור הנשלטת.

מעבר לכך, אני חושבת שהגישה לפיה אותה נשלטת היא מעין מריונטה שנשאבת לתוך מערכות יחסים רעועות, מבלי שתהיה לה היכולת לבחור באלטרנטיבה בריאה יותר - היא גישה מאוד מסרסת. גם אם הלכה למעשה, יש לא מעט נשלטות שיתאימו לפרופיל הזה.

כמו בכל מערכת יחסים, גם במערכת יחסים מבוססת שליטה בחירת הפרטנר, טוב אם תתבסס על התאמה. אם אני יודעת שאני אוהבת מאוד X ומנגד - Y הוא גבול עבורי, אני לא אבחר בשולט ש - Y היא הפעילות המועדפת עליו.
לפני 15 שנים
כנועה 49 - הפוסט נגע לליבי..ריגש כאב
אני יודעת עד כמה הדברים נכונים בשטח
הנישלטת מציבה גבולות ברורים...אך גבולות...אין.
והסיבה העיקרית...שנישלטת מפתחת רגש כלפי אדונה..כרוכה אחריו..תלויה בו..ומוצאת את עצמה ..מצייתת לכול גחמותיו...באם היא מסכימה או לא מסכימה...היא מצייתת לאדונה...צריך שינוי...
לפני 15 שנים
ליהי_​(נשלטת) - מבינה מה את אומרת, לחלוטין, אין ספק שמדובר במצב בעייתי. אלא שהמילים שלך, "צריך שינוי", חובקות משמעות נוספת, מלבד זו הברורה מאליה - ששולטים צריכים לאמץ יותר התחשבות בהעדפותיהן של הנשלטות.

כמו בכל שוק, גם לשוק הזה יש כללים וזה לא יהיה מוגזם לומר שבמרבית המקרים, הסאבית היא הלקוחה והדום הוא הרוכל שמציע את מרכולתו. עניין חלקלק שכזה, של ביקוש והיצע.

כל שולט יודע שעל מנת שהנשלטת שלו תרצה לרכוש עוד ועוד ממרכולתו ולהישאר שלו - הסיפוק שלה והעונג צריכים להיות גדולים מההקרבה.

את מדברת על תלות כאילו הייתה נחלתן הבלעדית של הסאביות, כאילו הדום לא מפחד לאבד את הנשלטת שלו ואבוי לו למסכן, אם יש לה חיבה לשיבארי אז הוא גם הולך ללמוד כמה קשירות לכבודה.

גם דומים מצייתים לגחמותיהן של סאביות, לא משנה בכמה רצון חופשי הם ינסו לעטוף את הצייתנות הזו. הבעיה אינה בדומים, זה אך טבעי שכל צד ינסה למשוך לכיוון החוויות המהנות ביותר עבורו, הבעיה היא בסאביות שלא חושבות שמגיע להן להנות ושהן שם בשביל להקריב למענו.

לפני 15 שנים
the dark wizard​(שולט) - אני אוהב את הדיון שמתפתח פה , יחד עם זאת אני לא חושב שצריך לדבר במובנים של בעיה ....צריך לדבר במונחים של הפנמה .
נשים נשלטות צריכות להבין את ערכן האמיתי ולא לפחד להגיד לא ...זה בסדר גמור להגיד לא כשזה מגיע לגבולות שלך.
וגברים שולטים אני מקווה שהם מבינים ששליטה זה לא ספורט ואין מדליות בסוף והם צריכים להנות ממה שעושה להם טוב ולא להנות מלשבור את הנשלטת שלהם.
הכל מתחיל ונגמר באיכפתיות והבנה בסופו של דבר
לפני 15 שנים
soger​(נשלטת) - אתה יודע ליקרוא אישה ...מעניין ומאתגר
לפני 13 שנים
סוויצ'רית בהתהוות - מה שאתה כותב והדיון סביבו אכן מרתק. חבל שלא נחשפתי אליו לפני... ובכל זאת, באחור קליל של שנתיים כמעט ..אני רוצה להציע קריאה/פרשנות קצת אחרת של מה שאתה מתאר. אתה מניח שהנשלטת אינה בוחרת . אני טוענת שהנשלטת כן בוחרת. שהיא זו שמכתיבה את הקצב וקובעת את הגבולות. במובן זה המשחק הוא המשחק שלה, המסע הוא המסע שלה והיא השולטת האמיתית בסיטואציה. כאשר היא מתנסה בחוויות שונות היא מרחיבה את אופקיה ולומדת על עצמה מה היא אוהבת ולמה היא מתחברת במיניות , כמו בכל תחום. בגיל 12 גם אני חשבתי שהמבורגר במקדונלדס זה הדבר הכי טעים . עם השנים אכלתי, טעמתי, בישלתי, נסעתי בעולם... והיום הרבה יותר קשה לרגש אותי עם אוכל טוב. אם תחשוב על זה זה המצב בכל תחום חושי . הגירוי משנה את הסף שלנו. במוסיקה, בתיאטרון, בקולנוע. הטעם שלנו משתבח ומתפתח. אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים ואוהבים ויותר קשה לספק או לרגש אותנו. זה טבעו של מסע חושי. לכן אני לא חושבת שנשלטת היא קורבן שהופך לסמרטוט אלא אדם תבוני שבוחר להתנסות (או שלא להתנסות) ולומד מה טוב לו. אני יודעת שקיימים קשרי שליטה אחרים. מבחינתי אם אין יכולת בחירה ואין תהליך למידה ממנו שני הצדדים צומחים וגדלים ומפיקים אושר זה חורג מגבולות המשחק SSC . זאת ועוד ,בחיבור בין שני אנשים יש יותר מסך החלקים של המעשים הפיסיים. יש רגשות שמשפיעים ויוצרים את החוויה החושית שהיא חד פעמית ושונה לכל שני אנשים. יכול להיות שאני אשאב הנאה עצומה להשתין עליך וזה לא יעשה לי כלום עם מישהו אחר... וכשזה נכון בין שניים, והתווך נספג באהבה , הרבה פעמים לא צריך שום תפאורה וזיון ונילי יהיה הדבר הכי מרגש עלי אדמות יותר מכל סשן/משחק בדסמי וכו'
אני לא סותרת את עמדתך, רק מציעה זוית הסתכלות קצת יותר שוויונית על הסיטואציה
אני מאמינה שאנשי שליטה שהם גם שפויים בליבם ובראשם (אם זו לא סתירה פנימית... :-) ) חווים זאת כך. כאשר הנשלטת אינה באמת בוחרת והופכת בדינמיקה הרסנית כפי שתיארת לסמרטוט , בעיני זה מחוץ לגבולות השפוי , בטוח בהסכמה...
אסור להוציא את המשחק הנפלא שלנו מהקשרו ומפרופורציות. כולנו מכל צדדי השוט לפני ואחרי הכל אנשים מלאים, עם יכולת בחירה ורצון מוחלט באהבה
גם אם צורות הביטוי שלה קיצוניות , לפעמים
:-)
לפני 13 שנים
the dark wizard​(שולט) - בעולם מושלם מה שאת אומרת זה נכון אבל את גם עונה לעצמך ובעצם מבהירה בעצמך למה הגישה שלך היא טובה בתיאוריה אך לא במעשה. חוץ משליטה יש כוח עצום לרגש ונשלטת רווקה שמחפשת אהבה היא מאוד קלה להשפעה אחרי שהיא מתאהבת. ראיתי את זה במו עיניי ושמעתי על זה לא מעט במו אזניי.
יש פה אדונים או מלכות לצורך העניין שהם מאוד אניטלגנטיים מחד ומניפולטיביים מאידך וכאשר נשלטת או נשלט מתאהבים ונקשרים רגשית לאדם כזה שלא באמת איכפת לו או אוהב אותם חזרה הדרך שלהם להדרדרות מנטאלית ופיזית היא קצרה מאוד.
לפני 13 שנים
ימה​(נשלטת) - הכל טוב ויפה ולשולטים באמת יש אחריות אדירה על הנשלטים שלהם.
אבל מעניין אותי איפה בדיוק בפוסט האחריות של הנשלטת עצמה.

אתה מתאר פה אישיות קורבנית שלא יודעת להגיד "לא" ולעמוד על שלה.
בדיוק כפי שזה בסדר מצד האדון להבין שהנשלטת הזו היא לא מתאימה לו ועליו לחפש נשלטת אחרת, כך גם הנשלטת היתה צריכה להגיע בדיוק לאותה המסקנה.

אנשים בעלי אופי (קורבני) שכזה יפגעו גם בעולם הונילי.
לא צריך ללכת כל כך רחוק לתוך מאורת העולם הבדסמי.
לפני 13 שנים
Luna Sol​(נשלטת){Loki the t} - הייתי אומרת שהלוואי והייתי קוראת את זה לפני כמה שנים, כשהייתי במקום הרסני יותר בחיים שלי.
אבל...
1. זה לא באמת היה עוזר
2. זה בסופו של דבר הביא אותי למקום שבו אני נמצאת היום

הלוואי והיתה דרך ללמד שולטים את הדבר הזה.
כי לא כל שולט שחושב שצריך לשבור גבולות כי ככה הוא שולט רע. זה לפעמים אומר שזה שולט לא מנוסה, לא יודע, לא מבין.
וזה חשוב ללמוד בתחום הזה, במיוחד כשנכנסים אליו וגם כשנמצאים בתוכו כמה שנים.
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י