סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

איך מתקדמים מפה?

אז ככה..
תחליטו מה שתחליטו, תעשו מה שתעשו, תלכו לאן שתלכו, בסוף, החיים מדוייקים.
לפני 9 חודשים. 23 בדצמבר 2023 בשעה 13:36

תמיד פינטזתי לפתוח אותה, בלילה ההוא פעם ראשונה שבאמת הצלחתי, כי מבחינתי זו לא דלת שאפשר לפתוח לבד...זה כמו לשגר פצצת אטום, צריך שניים שיסובבו את המפתח באותו זמן. מבחינתי הכי חשוב, גם מבחינת האדם שאני וגם מבחינת המגבלות שלי כנשוי פלוס ילדים שמאוד אוהב את מה שיש לו ושומר עליו, הכי חשוב היה לבחור נכון את מי שתסובב את המפתח איתי, או בשביל לחזור רגע לדימוי של אליס בארץ הפלאות, שתפתח את הדלת איתי... 

 

אז לקח כמה שנים אבל מצאתי אותה...

אני לא שולט (לפחות לא ע"פ ההגדרות היבשות), מכבד ומבין אבל גם לא נשלט.

אני רוצה לנסות הכל (לפחות פעם אחת) אבל מתוך סקרנות ומתוך הבנה ברורה שאני לא באמת יכול לחוות דעה מבוססת על משהו שלא ניסיתי בעצמי (יש לי את הדיון הזה עם אבא שלי כל פעם שהוא מדבר נגד סמים, מסיבות טבע וכדומה 😄). 

מוסיף לזה שמאז שאני זוכר את עצמי היה לי מאוד חשוב שלאנשים שמסביבי יהיה טוב וכיף, תמיד הייתי מוקף חברים, מקובל, מצחיק את החבר'ה (ועם אחד הבולבולים הגדולים, בגיל הזה זה עוד נקרא בולבול 😉) וכהגעתי לגיל של בנות, דייטים, סקס, זוגיות, הבנתי עוד משהו -

אתה רוצה שלך יהיה טוב, תדאג שלבת זוג שלך יהיה טוב.

ובשביל לחבר עולמות רגע ובשביל המסקנה הסופית של איך אני מגדיר את עצמי שתכף תבוא - מחשבה של שולט עם מעשים של נשלט. (יודע, זה לא בול אותו דבר וזה גם לא בדיוק מגדיר אותי כשזה כתוב ככה אבל מקווה שאתם מבינים את הכוונה, לכתוב מדוייק יותר וברור יותר היה לוקח לי עוד איזה 5000 מילה 🤪). 

ודבר אחרון שמוסיף למשוואה זה תשוקה, אקשן, אנדנלין, מתח, סיכון, וסקס, פאקינג שיט כמה אני אוהב סקס...תהיתי מידי פעם אם אני מכור למין, אבל החיים הראו לי שלא, אני פשוט ממש ממש אוהב סקס. 

 

ואילוצים של גבר נשוי - המשך יבוא


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י