סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

איך מתקדמים מפה?

אז ככה..
תחליטו מה שתחליטו, תעשו מה שתעשו, תלכו לאן שתלכו, בסוף, החיים מדוייקים.
לפני 9 חודשים. 15 בינואר 2024 בשעה 14:03

היא לא שלי, נסיבות החיים והתזמון שבו הכרתי אותה הביאו את המציאות להחליט בשבילי (לא אוהב שמחליטים בשבילי דברים...אלא אם זה בחדר המיטות 😈😊)

אני מרגיש שמתקרב היום בו אצטרך לעמוד מאחורי ההבטחות, הפנטזיות, המילים שאני אומר לה (ובאמת מתכוון)..למילים, לכל מילה, יש משמעות, גבר אמיתי (וגם אישה לצורך העניין) עומד.ת מאחורי המילים שיוצאות לו/ה מהפה. 

לראות אותה מתנשקת עם מישהו אחר, שלא לדבר על מישהו אחר שיגע בה, יפשיט אותה, ילקק אותה, יחדור אליה, יגרום לה לגמור... פאק זה לא יהיה קל...

אבל אני נדלק מכל דבר שהיא עושה, מכל מילה שיוצאת לה מהפה, מכל צחוק, בכי, יללה של חתולה או נחירה של חזירזרונת..אני נדלק לשמוע או לראות אותה עובדת, אני מתאהב כל פעם מחדש כששומע אותה מדברת עם המשפחה שלה, אני מתחרמן מלדעת שהיא אוכלת ושותה, אני מתפוצץ מגאווה כשהיא מתקדמת במסע...

וגם זה, גם עולם ה BDSM, גם שלישיה או רביעיה (בינתיים יש מועמדים לעד רביעייה 😏), לראות אותה לומדת, נהנית, חווה, מרגישה...אפשר (וזה לא רק אני, כל אחד/אחת שיסתכל עליה), אפשר ממש להרגיש את מה שהיא מרגישה בלי לעשות כלום, יש בה משהו שאין לאף אחת אחרת, לא ארחיב, אם נתקלתם בה מתישהו בחייכם, תאמינו לי שאתם יודעים מי זו ולמה אני מתכוון. 

אז אהיה שם איתה, בכל חוויה שאוכל, מקבל שיהיו כאלה שלא אוכל להיות בהם, וזה באמת בסדר, זו המציאות שקיימת ואני מחבק אותה בשתי ידיים. כי בסוף בסוף, החיים מדוייקים, וכל מה שנותר לי זה להודות שהיא חלק כל כך מהותי וקריטי בחיים שלי. 

מפית​(אחר) - שלא יהרס לך.
לפני 9 חודשים
החיים מדוייקים - ערב טוב, אשמח אם תפרט.
לפני 9 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י