סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

איך מתקדמים מפה?

אז ככה..
תחליטו מה שתחליטו, תעשו מה שתעשו, תלכו לאן שתלכו, בסוף, החיים מדוייקים.
לפני 3 חודשים. 1 ביולי 2024 בשעה 9:21

אז הילדה שלי בחופש מאתמול עד יום חמישי...היא צריכה חופש כמו חמצן לריאות..היא נולדה לחופש, היא פורחת בחופש.. 

אמנם חופש מעט "מוגבל" כי נסעה עם אמא...אם היה לה חדר לבד...וואי וואי מה שהקירות היו מספרים 😈🤯

אבל אתמול היא הסתדרה גם בלי חדר לבד 😉 היא יצאה, היא שתתה, היא נהנתה, והיא גם הזדיינה עם מישהו..יותר מדויק יהיה להגיד שהיא שכבה עם מישהו לפי הסיפור שהיא סיפרה (הבחור השקיע יחסית 😇). 

לשמוע את התיאור המפורט, פעם ראשונה שהיא ממש סיפרה כל פרט ופרט (נראה לי, אם לא סיפרת משהו, זה הזמן ילדה שלי..). 

הקשבתי, זרמתי, אני אוהב שהיא מובכת, אני אוהב לדמיין אותה ערומה, אני אוהב לדמיין אותה גומרת..היא גם אומרת שאני כל הזמן בראש שלה, גם בגמירות (ביקשתי שתצעק את השם שלי פעם הבאה שהיא גומרת אם ייצא להם שוב להיפגש בזמן החופשה שלה). 

אבל האגרופים התווכצו, הצורך הקדמוני בלתת לו נבוט על הראש צץ ועלה בכל משפט מפורט שלה. אבל היה מעניין להתמודד עם זה. היה מאתגר, ואני אוהב אתגרים. 

אני גם לא חי באשליות שהיא תהיה רק איתי, אני גם לא רוצה שהיא תעצור את עצמה...אני רוצה שהיא תעשה מה שהיא רוצה, מתי שהיא רוצה, איך שהיא רוצה. 

אם הייתי איתה שם, רוב הסיכויים שהייתה גם שלישיה 😈 

אבל כגבר בכלל, כדאדי שלה בפרט, כאיש שאוהב כל כך את האישה הזו, כאחד שבאמת מרגיש (עם כל הקבלות) שהאישה הזו שלו! זה לא פשוט לדמיין את הזין של מישהו אחר בפה שלה ובתוכה..את הלשון של מישהו אחר בכוס שלה, את התנועות של הגוף שלה והקולות שהיא עושה מול מישהו אחר..את הנוף שרואים כשאיתה בדוגי, את החזה שלה, את השפתיים שלה, את המבט החודר שלה תוך כדי שחודרים אליה..את התחת שלה..פאק...לפחות בנושא הספציפי הזה הגענו להסכמה..הוא שלי..הוא שלי בטאבו!!!!

זה לא פשוט לדמיין את הילדה שלי בידיים של מישהו אחר. אבל אני אוהב אותה אהבת אמת, אז אולי זה לא פשוט אבל קטן עליי. 

אז הייתי בדרך עכשיו באוטו, לאיזה סידור בעבודה, ואחרי שיחה קצרה עם הילדה שלי בזמן שהיא במיטה בחדר במלון (היא עייפה אחרי אתמול, עוד לא הלכה לישון), בדרך, שלוש פעמים קלטתי את הגוף שלי רועד קצת, מין צמרמורת כזו...לא צמרמורת של ריגוש וכיף אבל גם לא צמרמורת של קנאה וסבל... 

קרה לי רעידה דומה לפני שבועיים כשנסעתי ב 531, היה רכב שרוף לחלוטין בצידי הכביש וזה לרגע לקח אותי לנובה, פיזית היו קצת רעידות בגוף לשניה או שתיים אבל הנפש הייתה בסדר גמור. 

אז הנפש שלי בסדר, וכל עוד הילדה שלי איתי אז היא גם בטוחה, שמחה, אוהבת, חזקה. 

 

אני ואת זה לנצח חברה הכי הכי שלי, זו לא הפעם הראשונה וככל הנראה גם לא האחרונה שזין של מישהו אחר יהיה בפה שלך ותחשבי בינך לבין עצמך, מ 0 ל 100, כמה את רוצה להשקיע בשביל שלא ישכח את המציצה מהילדה שלי בחיים שלו. 

אז שתדעי - תשקיעי בירידה כמה שבא לך, אבל כל מי שיהיה איתך צריך לרדת על 4 ולהגיד תודה שאת בכלל איתו באותו חלל...ואני בספק, אבל אם את מתקשה להוריד אותם על 4, תעדכני, אלמד אותך איך..😈🦄💓 

 

החיים מדוייקים, בין השאר רציתם שהיא תגמור אתמול, יופי, הצלחתם...😈🤯😱😊😍


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י