ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

תאוות ותשוקות- סיפורים ופנטזיות

©כל הזכויות לתכנים אשר הוצגו בבלוג זה על ידי יוצרו, לרבות כל הזכויות החוקיות אשר שמורות כקנין רוחני, זכויות
יוצרים והפצה וכל קנין אחר.
כל אלה הינם בבחינת בבעלותו של בעל הבלוג.
התכנים המוצגים והן התגובות הינם בבחינת לשימוש הקורא בצורה אישית, ואין לעשות שום שימוש שחורג מכך, לרבות שימושים מסחריים, הדפסה ושיכפול ו/או כל פירסום, כל זאת ללא קבלת הסכמת בעל הבלוג מראש ובכתב.
לפני 16 שנים. 24 ביולי 2007 בשעה 4:27

המשך פנטזיית שפני הניסוי

יד טילטלה אותם בגסות, לקח לה מספר שניות כדי להבין היכן היא נמצאת, רואה את הבחור שוכב לצידה, את האחות מעליה, פיהוק רחב יצא מפיה, ידייה עלו מעלה, התמתחה, הרגישה טוב הבוקר, הפחדים מאתמול החלו לפוג והיא חשה ציפייה משונה לקראת היום שהחל, חיוך עלה על פניה והיא אמרה בקול, בוקר טוב, האחות נתנה בה מבט משונה, הבחורה הזו באמת מוזרה חשבה בליבה, אתמול היתה בהסטרייה והיום כולה חיוכים, הבחור לעומתה הביט בה במבטים מזרי אימה, כאילו רצה להתנפל עליה אך החזיק עצמו חזק כדי לא להתפרץ, זה יותר טוב חשבה האחות, ככה אני מעדיפה אותו, כועס ורוטן, אולי יתן לי סיבה נוספת לטפל בו כמו שאני אוהבת, תוך כדי מחשבות החלה להרגיש את שדיה נעמדים בחלוקה הלבן ואת הכוס נרטב, כמה היתה רוצה לטפל בו..... אוף.........

בחדר האמבט מונחים צנצנות, מבחנות עם השמות שלכם וסוג הבדיקה, בדיקות שתן וצואה, יש לכם
חצי שעה להתכונן לפני שאבוא לקחת אתכם לסבב הבדיקות.
לאחר חצי שעה נכנסה האחות לקחה את הבדיקות ופקדה, בואו אחרי, הם נתנו יד ביד והלכו אחריה בשקט, אתה לחדר מימין ואת לחדר משמאל, הבחורה החזיקה חזק את הבחור, היה לה קשה לעזוב, הוא חיבק אותה ולחש, זה בסדר, אני איתך במחשבות, אצבעותיה עזבו אחד אחד את ידו , הסתכלה עליו נכנס לחדר השני, כשהדלת נסגרה מאחורי גבו נכנסה לחדר המיועד לה.

רופא ישב מאחורי מכתבה, בואי , בואי, אל תפחדי, הוא קם לקראתה, בימים הקרובים את תעברי
סדרת בדיקות רובן לא כואבות, חלקן לא נעימות וכואבות, זה תלוי בשיתוף הפעולה שלך מתוקה,
אל תקרא לי מתוקה חשבה בליבה כשכעס מתחיל לפעול בתוכה, האחות השכיבה אותה על המיטה
על מגש היו מבחנות , מזרקים, הבחורה החלה להתנשם, המראה שיגע אותה, הריח של חומר החיטוי היה כסם באפה, עצמה עיניים וחיכתה להרגיש את המחט ננעצת בידה, את הדם יוצא מגופה ונכנס אל המבחנות, הריגוש היה כל כך חזק, סגרה את יריכיה חזק, מכווצת את ישבנה, מרגישה את החום בוער בתוכה, האחות שלחה יד לכוס של הבחורה, מפסקת מעט את הירכיים וחודרת פנימה,
איזו זונה שוכבת לי פה, אני חייבת לקבל מהפרופסור אישור לטפל בה מעט בפרטיות, מרגישה את
הגמירה שלה על אצבעותיה.............. הבחורה פקחה עיניים ברגע הגמירה נועצת אותן בעיני האחות, כשמחשבות חדשות עולות, האחות ידעה, הבינה, אך באחת חזרו עיניה להיות קשות, תני לי יד אמרה, קושרת עם גומי, עוצרת את הדם, מחפשת דופק, נועצת את המחט בעדינות, אמנם היתה רעה, אך היתה אחות טובה, אף אחד לא יקבל שטף דם בבדיקות דם שאני מבצעת, היתה גאה בעצמה, היה לה תפקיד בכיר במקום הזה כי היתה מוכשרת ולא תתן לחרמנות שלה לקלקל את זה.

בואי אחרי ניתנה פקודה, היא קמה בזהירות מהמיטה, הלכה אחרי האחות לחדר אחר, זה היה חדר
גניקולוג, על הכסא פקדה, ידיים על המשענת, ראתה רצועות נכרכות סביב אמות ידיה, ידעה מנסיון
העבר שאין טעם לבקש שלא יקשרו אותה, פסקי רגליים ושימי אותן על המשענות , רגליה נקשרו חיש
מהר, ההתנשמות שלה לא אחרה לבוא, לקחה נשימות עמוקות, החליטה להרגיע את עצמה מהר ,
כשהדלת נכנסה ורופא נמוך ושמנמן נכנס, לוקח את תיקה האישי וקורא, בלי אומר ודברים התישב
על כסא מול רגליה המפוסקות, מעביר יד בוחנת על כוסה הרטוב, בודק, מסתכל, לוקח מכשיר מהשידה שלידו והחדיר אותו פנימה, מפסק אותה כפי שלא פיסקו מעולם, אהההההה יצאה צעקה קטנה ולא רצונית מפיה, מכה חזקה הונחתה על ישבה, אין לי סבלנות רבה אמר לה הגניקולוג, תצייתי, תהיי בשקט ואסיים מהר, זה מובן?

המשך יבוא
פאני היל


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י