סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תאוות ותשוקות- סיפורים ופנטזיות

©כל הזכויות לתכנים אשר הוצגו בבלוג זה על ידי יוצרו, לרבות כל הזכויות החוקיות אשר שמורות כקנין רוחני, זכויות
יוצרים והפצה וכל קנין אחר.
כל אלה הינם בבחינת בבעלותו של בעל הבלוג.
התכנים המוצגים והן התגובות הינם בבחינת לשימוש הקורא בצורה אישית, ואין לעשות שום שימוש שחורג מכך, לרבות שימושים מסחריים, הדפסה ושיכפול ו/או כל פירסום, כל זאת ללא קבלת הסכמת בעל הבלוג מראש ובכתב.
לפני 16 שנים. 16 בנובמבר 2007 בשעה 13:01

פנטזייה - האילוף


הוא גר בבית פרטי בפאתי הכפר הפסטורלי, בית לא גדול במיוחד, ארבע וחצי חדרים + מרתף
גדול, מרתף שעשועים, מרתף תענוגות, לשם היה מביא את שפחתו מזה שנה, הכירה כבר כל
אביזר, הרגישה על גופה את נחת השוטים, הקיינים, מבחר גדול היה לו למאסטר שגר בבית הפרטי בפאתי הכפר הפסטורלי, הוא היה סורק כל חנות , כל אתר באינטרנט, על מנת להשיג את כל החידושים, את כל ההמצאות.... רק דבר אחד עוד לא טעמה שפחתו, לא ידעה שתטעם בקרוב, בחצרו הגדול הוא גידל כלבים להנאתו, מכלאה נאה בנה להם, מלונות מסודרות, חצר גדולה לטייל, מגרש משחקים מיוחד, התחביב שלו היה לאלף כלבים, בזמן הנתון הזה, היו לו ששה כלבים, שניים מהם אילף ככלבי שמירה, כלב נוסף אילף למען חבר עיוור בתור כלב נחיה ואת האחרים- שני כלבי לברדור גדולים וכלב זאב- אילף במיוחד, אילוף לא מקובל.

הוא אימן אותם להבדיל בין ריחות של נשים, לאתר ריח של נשים חרמניות ולהתביית עליהם, אימן אותם כדי לזיין נשים, שפחות.

היה לו אוסף של תחתוני נשים,שניים חדשים והשאר משומשים, תחתונים מנשים שהיו במחזור, מנשים מבוגרות שהיו בתקופת הבלות שלהן, מנשים צעירות שהיו עסוקות בעבודה ובעיקר מנשים חרמניות, לימד את הכלבים להבדיל בין הריחות, היה מחביא תחתונים של נשים חרמניות ותחתונים אחרים בכל רחבי החצר והבית ונתן להם לחפש, שניים מהכלבים הצליחו במשימה מעל המשוער, בהם בחר על מנת לעבור לשלב הבא, לזיין את שפחתו, בתור התחלה ביקש ממנה את תחתוניה בהם הגיעה לפגישות האחרונות, לימד את שני הכלבים להכיר את ריחה, בדק את הזין שלהם, גודלם, עוביים, כשהיה מרוצה, ניגש למלאכה.

תגיעי בשבע בערב, כנסי למרתף ותתפשטי, אלה היו ההוראות אותן ביצעה כמו תמיד בדייקנות ובמסירות, כשנכנס למרתף מצא אותה בדיוק כפי שביקש, בואי אלי , חיבק אותה ונשק לה, אסף את תחתוניה ודחף אותם לפיה, רצה שריח החרמנות שלה יהיה גם בפה, רצה זיון כפול, המצלמה היתה כבר מוכנה על כן מול השרפרף אליו תכנן לקשור אותה , רגליה וידיה פוסקו, נקשרו לרגלי השרפרף, כל אותה עת התחתון בפיה, את מוכנה? שאל אותה.... כשהתחתון נשלף החוצה..... אני מוכנה מאסטר היא לחשה, היתה נרגשת, היתה בטוחה שצעצוע חדש יטעם את עורה, גופה החל לעקצץ, לרעוד בציפייה, הכוס נרטב בבת אחת כשידו האהובה של המאסטר עברה עליה......

הוא ניגש אל מאחורי מצלמתו, בודק את הזום, לוחץ על הכפתור וניגש את הדלת הצדדית, שני הכלבים פרצו פנימה בחרש, מרחרחים, כשהריח נקלט באפם , רצו במהירות אליה, החלו מרחרחים את ישבנה, כוסה, שם הריח היה חזק במיוחד, כלי זינם נעמד דום, מוכן לחדירה, הם החלו רבים ביניהם , נהימות החלו לעלות מאחוריה, גורמות לה לצעוק מפחד ואימה, כשאחד הצליחה לחדור בבת אחת פנימה, מסלק מעל פניו את השני כשזנבו בין רגליו, אך לא להרבה זמן, זנבו אחל לכשכש כשקלט..... את הריח .....מהכיוון השני.... ריחרח את פיה בלהט, גופו נע ונד מצד לצד בטירוף, רצה גם לזיין, פיה נפער כדי לקבל... אח איזה זין היה מול עיניה, רוטט, כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן רצתה לקבל לתוך פיה .............. כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י