לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

תאוות ותשוקות- סיפורים ופנטזיות

©כל הזכויות לתכנים אשר הוצגו בבלוג זה על ידי יוצרו, לרבות כל הזכויות החוקיות אשר שמורות כקנין רוחני, זכויות
יוצרים והפצה וכל קנין אחר.
כל אלה הינם בבחינת בבעלותו של בעל הבלוג.
התכנים המוצגים והן התגובות הינם בבחינת לשימוש הקורא בצורה אישית, ואין לעשות שום שימוש שחורג מכך, לרבות שימושים מסחריים, הדפסה ושיכפול ו/או כל פירסום, כל זאת ללא קבלת הסכמת בעל הבלוג מראש ובכתב.
לפני 13 שנים. 5 ביולי 2010 בשעה 4:37

חייה נכנסו לשגרה, בעצם אי אפשר לקרוא לזה שגרה רגילה, אך יום לאחר יום, שבוע אחר שבוע, הכאב הפך להיות לבן לוויה, לשגרת חייה, היא שנאה אותו מיום ליום, אך הייתה מחכה שיגיע כבר, הבדידות הייתה קשה עליה, בין טיפול אחד למשנהו, הוא היה מתארח בחדרה, משוחח איתה, לפעמים היה מצטרף אליה למיטה, מחבק, מלטף, מנשק, מתעלס, היא כעסה על עצמה על שהיא מחכה לרגעים האלו, אף פעם לא יכלה לדעת מה יקרה כשיבוא, האם יביא בעקבותיו את הכאב או את "ההקלה", הפחד היה מושרש בה.

לפעמים היה מתעלל בה, פעם, לאחר ניתוח בטן, היא לא ידעה כמה זמן אחרי, אולי יומיים, אולי יותר הכאב היה כל כך חזק, בכל תזוזה היא הרגישה כאב חד שמפלח אותה, היא התחננה בפניו שייתן לה משכך כאבים, בכתה, הוא הציב לה תנאי, את רוצה משכך כאבים שאל? תסכימי לעשר הצלפות עם מקל על כפות הרגליים, בבקשה, היא התחננה בקול חלוש ורועד, זה התנאי, יש לך דקה להחליט, כל כך רצתה שהכאב יפסיק, אך ידעה שהוא רוצה שיכאב לה יותר לפני כן, היא הנהנה בראשה, הוא הניח משהו קשיח מתחת לקרסוליה, קשר את רגליה כדי שלא תזוז, הצלפה, הפסקה, הצלפה, הפסקה, כל הצלפה הוציאה צעקה מפיה, גופה הזדעזע, והבטן בערה לה, הכאב היה כל כך חזק שכנראה התעלפה באיזה שלב, כשהתעוררה הכאב נחלש, הוא עמד במילה, נתן לה משכך כאבים גם בהמשך הימים הבאים, על המילה שלו יכלה לסמוך, כשאמר והבטיח שיעשה, הוא אכן עשה, לטוב ולרע.

יום אחד, כששכבה חלושה וכואבת, הוא נכנס לחדר עם מיטה על גלגלים, השמיעה שלה התחדדה, כששמעה את הגלגלים ידעה שטיפול נוסף מתקרב, הלב שלה דפק במהירות, דיייייייייייי, לא יכולה יותר חשבה, די, ככה היה בזמן האחרון כשכבר לא היה לה כוח ללכת אחריו, הוא הביא איתו מיטה, היום אין טיפול נוסף, אמר כשהתיישב לידה, היום את עוברת לחדר חדש, היא ידעה למה התכוון, היא זכרה את החדר בו ראתה את הקורבן הקודם.

כששכבה במיטה החדשה, מיטת בית חולים, עירוי תקוע בידה, קטטר משתלשל בין רגליה, לשמוע לא יכלה יותר כי הוא פגע באוזניה, ידעה שהסוף מתקרב, המחשבות הציפו אותה, פחדים עלו, ברגעים מסוימים לא רצתה למות, קיוותה, אולי בכל זאת יקרה נס, אולי יצילו אותה, ברגעים אחרים השתוקקה למות, לסיים את הכאב, לברוח ממנו, השתוקקה שעל כסא מנגד ישב הקורבן הבא, היא לא רצתה שמשהו אחר יסבול כמוה, אך ידעה שאם ישב שם קורבן אחר, הוא ישחרר אותה...... כן...... לפעמים מרוב כאב רצתה שישב שם קורבן אחר ויסבול כמוה..............

הרגישה אותו עומד לידה, האוויר זז מעט, ידו נגעה בה, גורמת לה לדמוע, הפה שלה נפער לרווחה וראשה הוסט לכיוונו, כפי שלימד אותה, כשסתם את אפה והחל להשתין, ידעה, אך גופה התנגד, רעד, השתולל, עד שזה נגמר.

הסוף
פאני היל

Whip​(שולט) - כל הכבוד!...עמדת ב"משימה" בכבוד - לא עוד סוף קיטשי ומתקתק...החיים כמו שהם - מדממים, צורחים, וגוועים מבלי להותיר סימן, מבלי להעניש את הרשע ומבלי להציל את הנסיכה...
חזק מאד, אהבתי.
לפני 13 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - תודה Whip' , התגובות שלך לאורך כל הסיפור, עזרו לי להבין שיש מקום לסיפורים קצת יותר קשים(עדיין רכים בהשוואה לפנטזיות שלי).

פאני היל
לפני 13 שנים
Whip​(שולט) - יש מקום גם לסיפורים רכים, לטובת קוראייך הרגישים יותר, וגם לסיפורים קשים, לטובת חובבי הריאליזם המדמם :)

(רגע, הסדרה היתה ר-כ-ה בהשוואה לפנטזיות שלך? יאמי...מחכה למשהו באמת קשה... :) )
לפני 13 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - אתה רוצה שיזרקו אותי מהכלוב? :) סיפור אחד בעבר כבר מחקתי לפי בקשתו של כלובי, כנראה שהיו תלונות:)

ישנם נושאים כגון זאופילייה שלא מקובל לכתוב עליהם
באתר הכלוב, אני מכבדת זאת ונמנעת מכתיבתם.

פאני היל

פאני היל
לפני 13 שנים
Whip​(שולט) - חחח, חס וחלילה.
הצעה - פיתחי פוסט ושאלי מי רוצה לקרוא סיפורים כאלה. מי שרוצה - שיענה, והוא\היא י\תקבל את הסיפור הסוטה היישר לתא הדואר שלו.
כך נחוס על נפשם הרכה של חלק מהנוכחים,
בעוד שהסוטים החולנים יקבלו את מנת האיברים הקטועים שלהם! :)
לפני 13 שנים
Whip​(שולט) - ואני לא חושב שחמור שעושה אישה זאת התעללות בבעלי חיים - עובדה שעומד לו, אז כנראה שגם הוא נהנה :)
לפני 13 שנים
רצסיבי​(נשלט) - לי היה קשה עם הסיפור.... יותר מדי דברים נוראיים עבור נפשי העדינה :)
אבל כל הכבוד על הסדרה.
לפני 13 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - בפעם הבאה אתחשב בנפשך העדינה ואשלח לך אזהרה מראש.:)

תודה רצסיבי על שאתה מגיב, אתה אחד מהקוראים הכי ותיקים שלי.

פאני היל
לפני 13 שנים
יעלי אחת - מחכה לסיפור נוסף..את מדהימה וסוחפת..
לפני 13 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - תודה יעלי :)

פאני היל
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י