ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

תאוות ותשוקות- סיפורים ופנטזיות

©כל הזכויות לתכנים אשר הוצגו בבלוג זה על ידי יוצרו, לרבות כל הזכויות החוקיות אשר שמורות כקנין רוחני, זכויות
יוצרים והפצה וכל קנין אחר.
כל אלה הינם בבחינת בבעלותו של בעל הבלוג.
התכנים המוצגים והן התגובות הינם בבחינת לשימוש הקורא בצורה אישית, ואין לעשות שום שימוש שחורג מכך, לרבות שימושים מסחריים, הדפסה ושיכפול ו/או כל פירסום, כל זאת ללא קבלת הסכמת בעל הבלוג מראש ובכתב.
לפני 13 שנים. 30 באוגוסט 2010 בשעה 4:59

השאירה אותו יושב על הברכיים מול הספה והלכה להכין לעצמה נס קפה, לא יזיק לו לחכות קצת חשבה לעצמה, עם כוס הקפה חזרה אל הספה והמשיכה להתבונן בו, לוגמת לאיטה, נועצת בו מבטים שכפי הנראה גרמו לו למבוכה, אתה אוהב לפנק כפות רגליים? שאלה פתאום, רואה אותו מתחיל להתנשם, עינייו ננעצו כמצופה בכפות רגליה היחפות.

מבעוד מועד היא הכינה מספר חפצים בצד הספה, במקום שלא יכל לראות ממקום מושבו, כעת שלחה יד והרימה מהרצפה אזיקים ממתכת וכיסוי עיניים, עלם החמודות נרתע מעט לאחור כשראה מה שהחזיקה בידה, אני............... סטירה קלה השתיקה אותו, היא ידעה שהוא מהסס, הרי הוא לא מכיר אותה, הפחד ניכר בעיניים שלו, היא חיכתה עוד כמה שניות כשהאזיקים והכיסוי בידה, כשראתה שגופו רפה מעט ועיניו נעצמו בציפייה- המשיכה במעשיה, נעמדה מאחוריו וקשרה את ידיו מאחורי גבו, שמה את הכיסוי על עיניו, הזין שלו עמד נוקשה בשלב זה, היא התיישבה מולו ודרכה קלות על הזין, שומעת אותו נאנח.

תתחיל לעבוד פקדה עליו, מכיוון שהיה כרגע קצת מעורפל מרוב חרמנות וריגוש, הוא לא הצליח להבין מה עליו לעשות, היא קרבה את כף רגלה השמאלית אל פיו, חיוך עלה על פניו, חיוך של אושר, לשונו יצאה וטעמה, רגלה ירדה לאט אל הרצפה גורמת לו לרדת בעקבותיה, לרכון, לגחון, הוא ליקק בתאווה, מדי פעם נשק לרגלה, מצץ את האצבעות, גרגר גרגורים חסרי פשר, הגוף שלו החל לנוע מעט קדימה ואחורה, היא נתנה לו סטירה נוספת, שלא תעיז לגמור אמרה לו וקרבה לפיו את רגלה.

כשראתה אותו שקוע במעשיו, מתנתק מהסביבה, הרימה צנצנת סגורה שהיתה בצד הספה, הרימה את רגלה הימנית, פתחה את הצנצנת וטבלה את אצבעות רגלה במה שהיה בתוכו, הריח החל לאט להתפשט סביבה, הוא לא שם לב לכך כי היה שקוע בעבודתו, בזמן שסגרה את הצנצנת והניחה אותה בצד, היא שלפה במהירות את רגלה השמאלית מפיו ודחפה לתוך הפה הפעור והנדהם את אצבעות רגלה הימנית, בידה השמאלית החזיקה את ראשו ולא נתנה לו להתחמק.

זהו עונש, אמרה לו בזמן שראתה אותו מנסה להתחמק, הריח של החרא המרוח על אצבעותיה היה חזק כעת, רוק חום זרם כעת על סנטרו, היא הוציאה את אצבעותיה מפיו, רואה אותו משתנק, יורק ולבסוף מקיא, כל גופו רעד והוא התחיל לבכות, זה היה כל כך משעשע שהיא כמעט פרצה בצחוק מתגלגל.

עכשיו אני אסביר לך למה, אמרה בזמן שהחל להתאושש, אני לא סובלת נשלטים כמוך ששולחים בלי הבחנה הודעות לכל נקבה שמסתובבת באתר, כמעט כל שבוע שלחת לי את אותה ההודעה למרות שעניתי בצורה מנומסת יותר מפעם אחת שאני לא מעוניינת ושאתה צריך לקרוא את הפרופיל שלי כדי לדעת זאת.

היא הורידה לו את כיסוי העיניים והאזיקים ושלחה אותו להתקלח ולהתלבש, בזמן שהלך בצעד כושל לכיוון האמבט ניקתה את הסלון מהלכלוך שנוצר והכינה לעצמה נס קפה חדש.

כשחזר לסלון, נעמד ולא ידע מה לעשות, כנראה שלקח החלטה, הוא התקרב אליה והתיישב מולה על הרצפה, אני רוצה להראות לך משהוא במחשב, אמר, סקרנית- אמרה לו לבוא אחריה, בחדרה היה שולחן מחשב, הוא התיישב על הכסא ונכנס לאתר המדובר, לפרופיל שלו, פתח את תיבת ההודעות וביקש ממנה לקרוא, ממה שראתה ההודעות היחידות ששלח היו רק אליה, בהנחה שלא מחק את שאר ההודעות כמובן,
בזמן שקראה הוא דיבר בקול חלוש, הסביר שכבר תקופה ארוכה הוא קורא את הבלוג שלה, ציטט פה ושם קטעים שמצאו חן בעיניו, אוףףףףףףףףףףףףף חשבה לעצמה, נשענה אחורה על המשענת ועצמה עיניים, לעזאזל.............. הוא באמת עלם חמודות, אבל אני לא מתכוונת להתנצל חשבה בזמן ששמעה אותו הולך ויוצא מביתה.

לאחר שבוע שלח לה הודעה נוספת: נשלט חמוד, ינשק את רגלייך, ילקק את אצבעותיך, יעסה את גופך, יפנק את האחת המיוחדת, המלכה המדהימה- שלך- עלם חמודות.

הסוף
פאני היל

WaterMan​(שולט) - :)
חמוד
הפוסט :)
לפני 13 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - תודה WaterMan

אחרי הסיפור הקודם הגיע הזמן למשהוא חמוד וקליל :}

פאני
לפני 13 שנים
Whip​(שולט) - אכן קיטשי וקליל :)
ואני כבר חשבתי שהיא תשלוף דוקרן קרח בזמן שהוא מלקק את רגלה :)
או לפחות תטבול את אצבעותיה בדבק מגע , תדחוף לו לפה ואז תוציא במהירות, בזמן שכמו בשבועה - "תדבק לשוני לחיכי". כי ככה באמת סותמים פה, לא? :)
לפני 13 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - הבטחתי סיפור לבעלי לב חלש :)
הרעיונות שלך לא רעים אבל דבק מהיר יותר יעיל מדבק מגע :), אנחנו צריכים לערוך דו קרב ברעיונות זוועה, מעניין מי ינצח? מעניין מה יהיה הפרס? :)

פאני
לפני 13 שנים
Whip​(שולט) - כן, ברור שהתכוונתי לדבק מהיר, בלי המהירות שלו הזוועה לא היתה עובדת... ;)
כל רעיון שאעלה מחוויר לעומת סדרת "המסור", אם ראית.
אכן מתאים לעשות דו קרב רעיונות זוועה, או לכתוב סיפור כזה יחד או בפינג פונג :)
מי ינצח? שאלה מצוינת...שנינו עוד לא הוצאנו את מיטב זוועות מוחנו החולה מהארון...
והפרס? מימוש הזוועה המנצחת, נראה מי נשבר ראשון ורץ לדלי להקיא, כי בחיים זה הרבה יותר קשה ומגעיל...
לפני 13 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - ראיתי סרט וחצי מסדרת המסור, אהבתי את הקטע שהקורבן מצליח לצאת מכסא העינויים עם חיוך על הפנים על כך שהצליח ונופל לתוך כלוב סכינים, כשכל תנועה שלו קורעת אותו.

כתבתי פעם סיפור עם משהוא מהכלוב בצורה שכזו, פינג פונג סיפורי, האחד ממשיך את השני, יצא סיפור נחמד.

פאני
לפני 13 שנים
אנין טעם - יש כאן תיאורים שחדרו חזק לרצונות העמוקים שלי
הרוק החום

מאד יפה
ומגרה
תודה
לפני 13 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - תודה גם לך על שקראת , נהנית והגבת.

פאני
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י