סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תאוות ותשוקות- סיפורים ופנטזיות

©כל הזכויות לתכנים אשר הוצגו בבלוג זה על ידי יוצרו, לרבות כל הזכויות החוקיות אשר שמורות כקנין רוחני, זכויות
יוצרים והפצה וכל קנין אחר.
כל אלה הינם בבחינת בבעלותו של בעל הבלוג.
התכנים המוצגים והן התגובות הינם בבחינת לשימוש הקורא בצורה אישית, ואין לעשות שום שימוש שחורג מכך, לרבות שימושים מסחריים, הדפסה ושיכפול ו/או כל פירסום, כל זאת ללא קבלת הסכמת בעל הבלוג מראש ובכתב.
לפני 13 שנים. 16 בספטמבר 2010 בשעה 6:57

סיפור- המקום שלי לרגליו (השמות בדויים ואין לסיפור שום קשר למציאות)

רוני ישב לרגלי אדונו, מתבונן בו, קורא עיתון, לוגם מדי פעם מכוס הקפה שהכין לו לפני מספר דקות, עדיין לא מאמין איך הגיע למצב הזה, שבו ירצה לשרת, להיות השפוט של המאסטר שלו, הכי הפליא אותו שהוא נהנה מזה כל כך שלא רצה לחזור לאחור, להיות מה שהיה לפני, באותו הלילה לאחר שזיין אותו המאסטר בתחת, טחן אותו ללא הפסקה כשהוא צורח מכאב והנאה, נזכר באותה מסיבה ששינתה את חייו.

עד אותה מסיבה היו חייו של רוני די משעממים, עבודה, בית, קניות, מדי פעם כשהבדידות העיקה עליו יותר מדי, התלבש יפה והלך לאותם ברים, מקומות בילוי המיוחדים לקהילה, שם יכול היה להכיר גבר, הוא רצה למצוא משהוא כמו בסרטים, שיהיו להם רגשות הדדיים, שירצו לגור ביחד, אך בדרך כלל מצא גברים רק ללילה אחד, לפחות פרק את המתח הגופני שנצבר בתוכו, לפעמים יצא עם בחור חודש חודשיים וזה נגמר, הוא לא הבין למה, תמיד טרח לפנק, לדאוג, חשב שהוא עושה מה שצריך אך בפועל גמרו איתו, זרקו אותו מהר מאוד.

מבחינה מינית שני דברים לא אהב, לא רצה שיחדרו לתוכו, לאחר מספר נסיונות כואבים במיוחד כשגם הקרמים והשמנים הכי טובים לא עזרו, הוא החליט להיות האקטיבי תמיד, מזה דווקא נהנה מאוד, להחזיק את הבחור במותניו ולחדור, להרגיש את התחת נסגר על הזין שלו, חם ולוחץ, הוא גם לא אהב למצוץ, תמיד העדיף שימצצו לו, אהב להרגיש את הלשון מלטפת את הזין, את הרוק שעוטף אותו, היה מחזיק בעדינות את ראש הבחור ומחדיר פנימה, עמוק............. המחשבה על כך גירתה אותו, הוא נצמד אל המאסטר שלו במיטה, מרגיש את חום גופו, היה לו קשה להרדם כך שנתן דרור למחשבותיו.

נזכר במסיבה ששינתה את חייו, יוסי התקשר אליו בשעות הצהריים, יוסי היה אחד מה"אקסים" שלו, החזיק איתו מעמד חודשיים, מה אתה עושה היום בערב שאל? יש מסיבה מיוחדת בבית פרטי בהוד השרון, רוצה להצטרף? לאחר היסוסים הסכים, כבר שבועיים שלא יצא עם אף אחד ולא הלך לשום בר, זה יותר טוב מכלום חשב, הוא לקח פרטים על מקום המסיבה והגיע לשם כמה דקות לפני הזמן.

מעבר לכביש ראה מדי פעם גבר נכנס, שניים שבאו יחד, מכיוון שהיה קצת ביישן לקח לו זמן לאזור אומץ כדי להכנס.

המשך יבוא
פאני


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י