סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תאוות ותשוקות- סיפורים ופנטזיות

©כל הזכויות לתכנים אשר הוצגו בבלוג זה על ידי יוצרו, לרבות כל הזכויות החוקיות אשר שמורות כקנין רוחני, זכויות
יוצרים והפצה וכל קנין אחר.
כל אלה הינם בבחינת בבעלותו של בעל הבלוג.
התכנים המוצגים והן התגובות הינם בבחינת לשימוש הקורא בצורה אישית, ואין לעשות שום שימוש שחורג מכך, לרבות שימושים מסחריים, הדפסה ושיכפול ו/או כל פירסום, כל זאת ללא קבלת הסכמת בעל הבלוג מראש ובכתב.
לפני 12 שנים. 10 בנובמבר 2011 בשעה 13:11

הרופא התיישב ליד המיטה בחדר המיון, שהיה עמוס לעייפה. הוא התבונן בנועה וניסה לשכנע אותה להגיש תלונה במשטרה נגד התוקף שלה. נועה שתקה כל העת ורק הנידה בראשה לסירוב, מדי פעם היא הגניבה מבט אל שולי בתחינה, לבסוף פנתה שולי לרופא וביקשה לשוחח איתו בחוץ.

אין טעם היא אמרה לרופא, היא לא תגיש תלונה, מתי נקבל את מכתב השחרור?
ואת יודעת מי זה? מה קרה? ניסה לדלות ממנה הרופא פרטים.
שולי, שרצתה להפטר מהרופא כמה שיותר מהר, ענתה לו בשלילה. אני חברה שלה והיא התקשרה אלי שאבוא לאסוף אותה ומאז היא מסרבת לדבר, אני מבטיחה לנסות לדובב אותה ולשכנע אותה להתלונן יותר מאוחר במשטרה.
.

השעה הייתה כבר עשר בבוקר כשנכנסו השתיים לביתה של שולי. היא עזרה לנועה להתקלח, כשהן נזהרות לא להרטיב את הגבס החדש שהיה על ידה. השכיבה אותה במיטה, סגרה תריסים וכיבתה את האור.

בחודשים שחלפו, נועה ושולי למדו להכיר אחת את השנייה, לא רק כחברות ומאהבות, אלא גם בתור שולטת ונשלטת, שולי הייתה מתחלפת, אך זו הייתה ההתנסות הראשונה שלה בשליטה על אשה.
נועה חוותה גם היא את ההתמסרות לאשה- בפעם הראשונה, חוויה שמצאה חן בעיניה.

הן היו יושבות אחת מול השנייה ומלטפות שדיים במשך דקות ארוכות, שולי נהנתה לתפוס עם שתי אצבעות את פיטמותיה הגדולות של נועה, למשוך אותן ולצבוט. לראות את ראשה של נועה נזרק לאחור ואת פיה נפער לרווחה, כשקולות הנאתה בוקעות החוצה.

נועה נהנתה במיוחד לאכול את הכוס הרטוב של מלכתה, להכניס את לשונה עמוק פנימה ולבלוע את מיציה, תוך כדי הייתה מכניסה פנימה אצבעות, חופרת בתוכה, כמה שיותר עמוק, מוציאה ומכניסה, דופקת אותה חזק, עד שהייתה גורמת לה לגמירה מטריפה, שטילטלה את גופה.

המשך יבוא
פאני

Whip​(שולט) - הסיפור התחיל באטיות וצובר אט אט תאוצה... :)
מחכה להמשך....
(המלצה: פרקים ארוכים יותר, שמקדמים יותר את העלילה או לפחות שיפורסמו בתדירות גבוהה יותר - בשביל לשמור על המומנטום של הסיפור)
לפני 12 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - הסיפור הפעם שונה מהסיפורים האחרים, הוא לא בדיוני, לא אקסטרימי, הוא סיפור קצר ואיטי , בעיקר על רגשות.

לקחתי את ההמלצה לתשומת ליבי, אבל הדבר הכי חשוב:
איך הפסיקים והנקודות? :)

פאני
לפני 12 שנים
Whip​(שולט) - כן, הבחנתי בשינוי באווירה :)
יש שיפור ניכר בנושא המקטעים, הפסיקים והנקודות, כל הכבוד,המשיכי כך! :)
לפני 12 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - תודה לך מורה שלי :) מה עם הסיפור שלנו, האקסטרימי והקשה ללעיסה ולבליעה?

פאני
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י