סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תאוות ותשוקות- סיפורים ופנטזיות

©כל הזכויות לתכנים אשר הוצגו בבלוג זה על ידי יוצרו, לרבות כל הזכויות החוקיות אשר שמורות כקנין רוחני, זכויות
יוצרים והפצה וכל קנין אחר.
כל אלה הינם בבחינת בבעלותו של בעל הבלוג.
התכנים המוצגים והן התגובות הינם בבחינת לשימוש הקורא בצורה אישית, ואין לעשות שום שימוש שחורג מכך, לרבות שימושים מסחריים, הדפסה ושיכפול ו/או כל פירסום, כל זאת ללא קבלת הסכמת בעל הבלוג מראש ובכתב.
לפני 11 שנים. 12 ביוני 2012 בשעה 12:48

המשך הסיפור: אסירה חלק 14

הלקוח בעל הזין המיוסר, ביקש מתום להיות בין הראשונים שמטפלים בכלבה הנשכנית. נוסף על כך הוא ביקש מתום שייתן לכלבה עשר דקות מנוחה לפני הטיפול שלו. הלקוח רצה שהיא תהיה בהכרה מלאה ותראה את ההכנות לקראת הטיפול שלו ותפחד.

תום שנענה לבקשה של הלקוח הבלתי מרוצה, נתן לכלבה ששכבה מולו עשר דקות מנוחה לפני שהחווה בידו לעבר הלקוח.

הלקוח התבונן בתשומת לב בכלבה שרעדה על המיטה, עיניה היו פקוחות עכשיו וננעצו בעיניו. הוא נגע ברגלה, מרגיש את הרעידות הבלתי נשלטות. שנייה לאחר מכן הוא הסב את תשומת ליבו לשידה הקטנה שהונחה לידו, הוא העיף מבט בחזרה אל הכלבה, רואה איך היא מתבוננת בשידה ובמה שיש עליה.

על השידה היה פטיש גדול, דילדו, כפפות גומי עבות, דבק מהיר וחתיכות זכוכית גדולות שניכר עליהן שנשברו מבקבוקי בירה.
הלקוח לבש את הכפפות על ידיו, אחז בפטיש והחל להלום על הזכוכיות, שובר אותן לחתיכות קטנות. מדי פעם הוא הגניב מבט אל הכלבה כדי לראות ולהנות מתגובתה. לאחר שהיה מרוצה מגודל חתיכות הזכוכית, הוא לקח את הדילדו בידו והחל מורח פסים פסים של דבק מהיר, הפעם היה זריז במעשיו. לפני שהדבק יבש, הוא העביר את הדילדו על שברי הזכוכית, מסובב את הדילדו מצד לצד. כשראה מקומות ריקים על הדילדו, מקומות שהזכוכית לא נדבקה אליו, הוא מרח שוב דבק וחזר על התהליך.

כעת הוא הרים את הדילדו והתקרב לכלבה שהחלה לנהום ולבכות, עם ידו השנייה הוא בדק את הכוס שלה, החדיר אצבעות עמוק פנימה. כשהיה מרוצה הוא הוציא את האצבעות ודחף לכוס את הדילדו בכל הכוח. הכלבה צרחה והמשיכה לצעוק בזמן שבטש את כוסה, הפך אותו לעיסה מדממת.

הוא היה שקוע כולו באקסטזת המעשה, כך שלא שם לב לידו של תום שהתרוממה. הוא חזר לשלוט בעצמו רק לאחר שתום טילטל את כתפו. הלקוח הוציא את הדילדו מהכוס, זרק אותו על המגש וחזר למקומו.

לאחר שהתיישב הלקוח במקומו, הוא צפה בשאר הגברים כשהם מטפלים בזונה ששכבה שם, מעולפת לגמרי. בשלב כלשהוא היה נדמה לו שהיא כבר לא חיה ובעצם מטפלים בגופה.

הוא היה בטוח שאחרי שיתנקם בה ההרגשה שלו תשתפר, אך הכעס והעלבון שלו רק התעצמו. הזונה מתה לה והוא נשאר לחיות עם כל הבעיות שהיא גרמה, מחשבותיו נסבו עכשיו על - איך למזער את הנזקים, הוא חשב על אשתו, הוא יצטרך להתרפס בפניה, להבטיח לה הבטחות, לקנות לה מתנות......... לגרום לה לסתום את הפה ולא לספר כלום, לגרום לה לחזור הביתה.

תום העיף מבט אל לואי, הוא הכיר את המבט בעיניה, לאחר שעבר השיא, היא התחילה להשתעמם בדיוק כמוהו. מחשבותיו נסבו אל הזונה החדשה שקיבל אתמול, לו וללואי לא הייתה עדיין הזדמנות לבדוק אם היא שווה משהוא.
הוא ראה את קוצר הרוח של לואי, היא רצתה דם חדש, רצתה לחזור למעלה לבושה בבגדי הגבר שלה. רצתה לראות אותו מזיין את הזונה החדשה בכוח, כדי שתבין את מקומה ואת מצבה החדש.


הסוף

פאני

donn1​(שולט) - :-)
לפני 11 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - תודה דון.

פאני
לפני 11 שנים
donn1​(שולט) - חושבת כבר על אפיזודה חדשה?

דון
לפני 11 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - עוד לא, כשסיפור חדש יגיע, הוא יכתב.

פאני
לפני 11 שנים
Baloo​(אחר) - קראתי את כל הפרקים, הכתיבה משובחת וזורמת, גורמת ללקק את השפתיים ולזין להתקשח עד כדי שפיכת זירמה... חבל שאין יותר פרטים על לואי, הדמות שלה לוטה בערפל.דמות חזקה וחייתית. את שאר הבלוג שלך אני יקרא עם הגבירה שלי או עם הזין בין השפתיים שלה. נשיקה ;)
לפני 11 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - תודה לך נקסוס על התגובה החמה, שמחתי לשמוע שנהנית מהסיפור.

פאני
לפני 11 שנים
Whip​(שולט) - תהי נשמתה צרורה בצרור החיים...

ככה זה, אתה שם ביס במשהו
לרוב זה טעים,
לפעמים זה מגעיל
לעיתים נדירות אתה מאבד שן
ולעיתים ממש ממש נדירות....אתה מאבד את החיים...
:)
כתיבה מצוינת, מחכה לסיפורים הבאים!
לפני 11 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - תודה whip, התגעגעתי אליך ואל התגובות שלך.
פאני
לפני 11 שנים
Whip​(שולט) - בשמחה ותודה :)
אני נכנס לפה קצת פחות באחרונה,
אבל כשאני כבר נכנס אני בודק מה התחדש אצלך באגף הספרות נוטפת הדם...חח
לפני 11 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - אני מבינה שהבלוגים שאתה קורא מחולקים לנושאים ואני שייכת לאלו שנוטפים דם...........
אשמח לקבל המלצות לבלוגים מעניינים בעיניך.

פאני
לפני 11 שנים
Whip​(שולט) - בקטגוריית נוטפי הדם את ניצבת לבד על הפסגה (האדומה :) )
בקטגוריית הסיפורים יש את המתורגמים שתרגמה אש האהבה: "על הכישלונות של גוון" (כבר פרק 26) ו"מורה בבעלות" (54 פרקים, האחרונים נכתבו ע"י מישהו מהכלוב)
השאר הם קשקשת א-בדסמית של חברים :)
לפני 11 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - תודה, בהזדמנות, כשיהיה לי זמן לקרוא - אכנס לשם.

פאני
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י