סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תאוות ותשוקות- סיפורים ופנטזיות

©כל הזכויות לתכנים אשר הוצגו בבלוג זה על ידי יוצרו, לרבות כל הזכויות החוקיות אשר שמורות כקנין רוחני, זכויות
יוצרים והפצה וכל קנין אחר.
כל אלה הינם בבחינת בבעלותו של בעל הבלוג.
התכנים המוצגים והן התגובות הינם בבחינת לשימוש הקורא בצורה אישית, ואין לעשות שום שימוש שחורג מכך, לרבות שימושים מסחריים, הדפסה ושיכפול ו/או כל פירסום, כל זאת ללא קבלת הסכמת בעל הבלוג מראש ובכתב.
לפני 11 שנים. 30 במאי 2012 בשעה 12:46

המשך הסיפור: אסירה- חלק 13

הלקוח עם הזין הכואב הסתכל בכלבה ששכבה על מיטת הגניקולוג, פשוקת איברים וקשורה, רגלייה קשורות כלפי מעלה כך שהכוס וחור התחת נגלו לעיני כל.
המחשבות שלו נדדו לליל אמש. אשתו ארזה מספר מזוודות ותכננה לעזוב את הבית, תחושת העלבון וההשפלה שחש כשניסה להתחנן בפניה, כשביקש ממנה שתישאר, שהוא יעשה הכל למענה- תחושה זו רק התגברה מרגע לרגע. אשתו לא ענתה לו אפילו. היא ארזה בשקט את המזוודות, ממאנת ליצור איתו קשר עין. הזמינה מונית והלכה, מותירה אותו מתמוטט על הרצפה, בוכה בכי מר, הוא בכה לא רק על הרס נישואיו אלא גם על הרס התדמית הציבורית שלו- שזה היה חשוב לו יותר. הוא נשא במשרה ממשלתית מכובדת וידע שציבור בוחריו שדוגלים בקדושת הנישואין, לא יראו בעין יפה את גרושיו.

עיניו חזרו אל הכלבה, ההשפלה התחלפה בכעס, הוא יהנה מכל רגע ורגע ממה שיקרה עכשיו.

תום החווה בידו כלפי אחד מהגברים שישבו לידו על הספה, הלקוח הממורמר נשען לאחור........ כן , אני עומד להנות מכל רגע, חשב לעצמו.

הגבר שניגש אל תום קיבל לידיו שוט זנבות, עשוי עור שחור. הוא החל להצליף בכלבה, שצעקה מרוב כאב. היא כנראה לא יודעת שזה כלום לעומת מה שיקרה בהמשך, חשב הלקוח. ההצלפות הותירו על גופה סימנים אדומים. שעון העצר צלצל. תום הרים את ידו והגבר החזיר לו את השוט וחזר לשבת במקומו.

גבר נוסף קם עכשיו והתיישב על כסא ללא משענת, שתום הניח עבורו ליד ידייה של הכלבה הקשורה. אצבעותיה נקשרו בזריזות, אצבע אצבע, כך שהיא לא יכלה להניע אותם.
תום גלגל לעבר הגבר שידה נמוכה שעליה היה מגש מכוסה בבד לבן. הגבר הניף את הבד ומתחתיו התגלו מספר מכשירים רפואיים, סכיני מנתחים ועוד. הגבר בחר בסכין וצבת והחל לתלוש לכלבה ציפורן אחר ציפורן, צעקותיה ובכייה של הכלבה שהתגברו, הפכו באיזה שהוא שלב לייפחות חרישיות, כשכל גופה רועד מפחד וכאב.
כשהגיע הגבר לאצבע השמינית, הרים תום את ידו, הזמן שלו נגמר והוא חזר לשבת במקומו.

לאחר שהשידה פונתה, החווה תום בידו לגבר נוסף.

הגבר שקם לעבר מיטת הכלבה הקשורה, קיבל מידי תום נר עבה גדול ודולק. הוא חיכה דקה או שתיים על מנת ששעווה תתאסף בבסיס הלהבה. הוא התקרב לפניה של הכלבה והחל לטפטף שעווה מגובה של סנטימטרים אחדים. בסבלנות הוא יצר על מצחה ולחייה ציור עשוי שעווה. הכלבה עצמה חזק את עיניה ובקושי התנועעה. הלקוח לא ידע אם זה מתוך חולשה או מסיבה אחרת.
דקה לפני שנגמר זמנו, קילף הגבר את השעווה מפניה ותום ניגב את השאריות עם מגבת לחה.
הפנים היו מלאים בסימנים אדומים, אשר נראו כואבים מאוד.


המשך יבוא
פאני



donn1​(שולט) - חזק ומצמרר, מרתק אבל מפחיד.
ממתין להמשך.
את כותבת נהדר, מותחת ומגרה בו זמנית.
כל הכבוד
דון
לפני 11 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - תודה דון, מקווה שההמשך ימשיך למצוא חן בעיניך.

פאני
לפני 11 שנים
Whip​(שולט) - את סדיסטית, שאין דברים כאלה...
:)
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י