סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תאוות ותשוקות- סיפורים ופנטזיות

©כל הזכויות לתכנים אשר הוצגו בבלוג זה על ידי יוצרו, לרבות כל הזכויות החוקיות אשר שמורות כקנין רוחני, זכויות
יוצרים והפצה וכל קנין אחר.
כל אלה הינם בבחינת בבעלותו של בעל הבלוג.
התכנים המוצגים והן התגובות הינם בבחינת לשימוש הקורא בצורה אישית, ואין לעשות שום שימוש שחורג מכך, לרבות שימושים מסחריים, הדפסה ושיכפול ו/או כל פירסום, כל זאת ללא קבלת הסכמת בעל הבלוג מראש ובכתב.
לפני 11 שנים. 16 במאי 2012 בשעה 7:14

המשך סיפור-אסירה- חלק 12

כמה שניות לאחר שפתחתי את תא המאסר, זינקה לעברי באופן מפתיע- הכלבה. הראש שלה פגע בבטני ומצאתי את עצמי על הרצפה מעורפלת מהמכה שקיבלתי בראש.
השניות הבאות היו מטושטשות עבורי, שמעתי קולות של צעקות ומהומה. לאחר שהתאוששתי והתבוננתי בכלבה ששכבה כעת פשוקת איברים וקשורה היטב למיטה העגולה, סיפר לי תום על מה שקרה.
הכלבה זינקה לעברי, הפילה אותי וניסתה לברוח לעבר הדלת שהייתה בצד השני של האולם. מי שתפס אותה היה אחד משני כלבלבי העזר שלנו.
תום שניגש אליה נתן לה סטירות הלוך ושוב מרוב כעס על שפגעה בי. באיזה שהוא שלב ניגש אליו הלקוח הפגוע והזכיר לו שהוא רוצה אותה שלמה ובריאה עד שהאורחים ביחד איתו יטפלו בה. הכלבה נגררה צועקת ומתפתלת אל המיטה, שם הניחו לה אזיקי עור על הידיים והרגליים וקשרו אותה עם חבלים לטבעות מתכת שהיו בצידי המיטה.
הכרתי את תום, ידעתי שהוא רותח, האזניים שלו נהיו אדומות ושפתיו היו קפוצות, הוא איגרף את כפות ידיו בניסיון להרגע. הוא גם לא יכל לחבק אותי כמו שרצינו, לגעת בי, להרגיש שאני בסדר, הבטתי בעיניו ושידרתי לו שצריכים להמשיך בתוכנית ואת העניינים האישיים שלנו נמצה מאוחר יותר בפרטיות.

תום הנהן אלי ופנה אל הנוכחים שכבר נרגעו עם כוסית משקה בידם, החווה בידו כלפי הכלבה ששכבה על המיטה והודיע להם שהיא לרשותם למשך השעה הקרובה.

שכבתי על המיטה רועדת כולי, אני לא יודעת מאיפה עזרתי את האומץ לעשות את המעשה הנואש שעשיתי, ידעתי שאין לי הרבה סיכויים אבל הייתי חייבת לנסות, הכיתי על חטא שלא ניסיתי לעשות את זה בזמנים אחרים- נוחים יותר, כשהייתי למשל עם לואי לבד בחדר.
עכשיו היה מאוחר מדי, הייתה לי בחילה מטורפת. תום ניגש אל מאחורי ראשי, ביד אחת הוא הרים לי מעט את הראש וביד שנייה הצמיד לפה שלי מן מחסום שהתלבש לי על השיניים וגרם לפה שלי להשאר פתוח לרווחה. רצועות שהועברו מאחורי ראשי הודקו די חזק על מנת שהמחסום לא ייפול.
כעת המיטה החלה להסתובב לאט לאט, הסתכלתי כמה שניות במה שקורה וראיתי את כל האורחים עומדים מסביב למיטה, פותחים את רוכסן מכנסם ומוציאים את אבר מינם. סיבוב המיטה גרם לבחילה להתעצם כך שעצמתי עיניים.
זין נכנס לי לפה, מזיין עמוק, רציתי לצעוק, התפתלתי. הפחד המוכר התחיל לבעור בתוכי, פחד שהתעצם מרגע לרגע עד סוף האירוע. הפחד הכי גדול שלי- נכון לרגע זה- היה חנק.
כל פעם שזין חדר עמוק פנימה, לא יכולתי לנשום ונבהלתי. ניסיתי להזיז את הראש מצד לצד בנסיון להוציא את הזין מהפה, הרוק שלי התאסף והחל להכנס לקנה הנשימה. בין זיון לזיון כשיכולתי כמה שניות לקחת אוויר- השתעלתי והפניתי את ראשי הצידה דוחפת עם הלשון את הרוק על מנת שהוא יגלוש החוצה מהפה הפעור.

זין יצא וזין אחר נכנס, במקביל הרגשתי את רגליי משוחררות ומכופפות כלפי ראשי, זין נכנס כעת חליפות- לכוס ולתחת, כנראה שהתכווצתי מאוד כי כאב לי בכוס ובתחת, ממש צרב לי. הם לא טרחו להשתמש בחומר סיכה, לא עניין אף אחד מה אני מרגישה, הייתי אובייקט לזיונים, אובייקט שאין מתחשבים בו.

פתאום הכל נפסק, בבת אחת. המיטה חדלה להסתובב והנוכחים חזרו להתיישב על הספות לאחר שסידרו את בגדיהם.

המשך יבוא

פאני היל






להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י