לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

תאוות ותשוקות- סיפורים ופנטזיות

©כל הזכויות לתכנים אשר הוצגו בבלוג זה על ידי יוצרו, לרבות כל הזכויות החוקיות אשר שמורות כקנין רוחני, זכויות
יוצרים והפצה וכל קנין אחר.
כל אלה הינם בבחינת בבעלותו של בעל הבלוג.
התכנים המוצגים והן התגובות הינם בבחינת לשימוש הקורא בצורה אישית, ואין לעשות שום שימוש שחורג מכך, לרבות שימושים מסחריים, הדפסה ושיכפול ו/או כל פירסום, כל זאת ללא קבלת הסכמת בעל הבלוג מראש ובכתב.
לפני 11 שנים. 9 בנובמבר 2012 בשעה 11:34

הגבר השלישי היה הכולבויניק של החבורה.

הוא זה שהכין את האביזרים שהוציא מתא המטען וכן את הסלע שבקרחת היער. הסלע השטוח היה מעשה ידיו. מרחוק הסלע נראה חלק, אך מי שנגע בשטח הפנים שלו גילה אחרת. שולי הסלע היו חלקים ומעוגלים אך עשרה סנטימטרים בדיוק- פנימה, שינה הסלע את הטקסטורה שלו. השטח הפנימי היה מחוספס, אבל לא סתם חיספוס. מהחוץ כלפי פנים הסלע שינה רמת החיספוס. בהתחלה הוא היה עדין מאוד ולאט לאט הוא נעשה גס יותר ויותר. במרכז הסלע, בשטח של עשרים ס"מ מרובעים, הסלע היה גס וחותכני כסכין. בצידי הסלע היו שקעים אשר רק מי שהעביר אצבע בתוכם גילה שיש בהם גשרים קטנים, פתחים אליהם יכלו להשחיל חבלים.

לאחר שהניח את התיק עם האביזרים ליד הסלע, ניגש הגבר השלישי אל עבר העצים והשיחים ונעצר כשלושה מטר מהם. לעיני אחרים, גם באור יום- לא היה נראה דבר חריג. אך הוא ידע את המיקום, הוא ידע מה מסתתר שם כי הוא זה שהכין את הבור.

הבור היה מוסווה בצורה אמנותית, מכסה הבור הוחלף כל חודשיים לפי שינויי מזג האוויר. בסתיו כשהעלים נשרו, הונח על הבור מכסה שעליו הודבקו עלים שנשרו מהעצים שמסביב, בחורף הוחלף המכסה במכסה שנראה כאילו ירד עליו שלג וכדומה. הבור עצמו היה גדול ודפנותיו עשויות מתכת. בתנועה מהירה הרים הגבר את המכסה ופתח את הבור לרווחה.

כעת הכל היה מוכן מבחינתו.

בינתיים הונחה הבחורה בגסות על הסלע, הנהג נתן לה שתי סטירות חזקות על מנת שהיא תשתוק ותפסיק להתנגד. היא כבר הייתה ערומה וידייה היו קשורות מאחורי גבה.

הנהג הסתכל בשעונו, ברגע שיצא מהרכב הוא כיוון את שעון העצר, רבע שעה כבר עברה.

המשך יבוא

פאני


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י