סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תאוות ותשוקות- סיפורים ופנטזיות

©כל הזכויות לתכנים אשר הוצגו בבלוג זה על ידי יוצרו, לרבות כל הזכויות החוקיות אשר שמורות כקנין רוחני, זכויות
יוצרים והפצה וכל קנין אחר.
כל אלה הינם בבחינת בבעלותו של בעל הבלוג.
התכנים המוצגים והן התגובות הינם בבחינת לשימוש הקורא בצורה אישית, ואין לעשות שום שימוש שחורג מכך, לרבות שימושים מסחריים, הדפסה ושיכפול ו/או כל פירסום, כל זאת ללא קבלת הסכמת בעל הבלוג מראש ובכתב.
לפני 11 שנים. 13 בנובמבר 2012 בשעה 13:10

הנהג ראה כיצד היא מתנשמת בכבדות, רוק נזל לה מהפה על הסנטר. המראה גרם לזין שלו להתקשות עוד יותר. לאט לאט הוא התפשט וזרק את בגדיו הצידה, חבריו עשו כמוהו. מהתיק הם הוציאו אוברולים חד פעמיים ולבשו אותם. האוברול היה עשוי מבד דק וכיסה את כל גופם כולל הראש. הפתח היחיד באוברול היה באזור הזין הנוקשה שלהם. על הידיים הם לבשו כפפות חד פעמיות.

כעת עמדו שלושתם קרוב אליה. הנהג שחרר את ידיה והשכיב אותה בגסות וחוסר התחשבות על הסלע, היא נאנקה ופתחה עיניים גדולות, מביטה עליהם בבעתה. ידיה שנמשכו למעלה נקשרו עם חבלים אל הסלע בצורה כזו שהם היו עדיין מעט חופשיים ולא מקובעים חזק.

היא הייתה תאווה לעיניים, מעט עגלגלה. שדיה הגדולים עלו וירדו עם כל נשימה ונשימה, כשמדי פעם הן התנדנדו מצד לצד. כעת כשהחלו לזיין אותה לפי התור, הן קיפצו להן בפראות.

הם לא סתם זיינו אותה, הם החזיקו במותניה בחוזקה כשהם מושכים אותה קדימה ואחורה על פני הסלע המחורץ. היא התחילה לצרוח מכאב, גבה נשרט שריטות עמוקות. הסלע קרע את עורה הענוג, את גופה המדמם. הכולבויניק שנפעם מהשדיים המקפצים, הוציא מהתיק מקל דק וגמיש. עם כל זיון של חבריו הוא הצליף על השדיים, מותיר בהם פסים אדומים יפיפיים.

לגבר השני התחשק לזיין אותה בתחת, בכוחות משותפים הם שחררו את ידיה והפכו אותה על בטנה. כבר לא היה צורך לקשור אותה, היא הייתה חצי מעולפת מהכאב ולא הביעה שום התנגדות.

הנהג הסתכל בשעון, נשאר להם עוד שלושת רבעי השעה.

הכולבויניק החל לזיין אותה ראשון בתחת, מושך אותה קדימה ואחורה על פני הסלע. כעת שדיה, ביטנה ופניה קיבלו את מנתם מהסלע.

כשהפכו אותה חזרה, כבר לא ניכר בה יופיה. היא הייתה גוש בשר מדמם, לשונה השתלשלה מפיה, קרועה בחלקה. עפעף אחד היה חסר ואפה נהיה לגוש מדמם ומחרחר.

רבע שעה, אמר הנהג.

הם היו מיומנים, כל אחד ידע מה עליו לעשות.

בזריזות הם סחבו את הבחורה המדממת אל הבור וזרקו אותה פנימה בלי שהיות. הכולבויניק הביא מיכל דלק מהרכב ושפך מעט על הבחורה. לאחר שנייה שהתבונן בה הוא הצית גפרור וזרק פנימה, הנערה התלקחה כהרף עין, צורחת ומניפה את ידיה ורגליה למספר שניות שבעיניה נדמו ארוכות מאוד עד שהיא נדמה ולא זזה יותר.

כעת הם זרקו לתוך הבור גם את בגדיה ונעליה, את האוברולים החד פעמיים והכפפות, את המקל והחבלים.

בזמן שהאש החלה לדעוך, התלבשו שלושת הגברים בדממה. הם ידעו שלמחרת בבוקר יגיע הכולבויניק לקרחת היער וינקה את הסלע וכל האזור מכל עדות למה שקרה כאן בלילה.

מחר בבוקר תחזור השלווה לקרחת היער, הציפורים יצייצו, הסנאים יתרוצצו, עלים ינשרו מהעץ, פרפרים יתעופפו להם.............

 

הסוף

פאני

13245​(שולט) - זה באמת היה תקתוק אחד גדול... עצוב
לפני 11 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - תתחדש על הכינוי החדש.
פאני
לפני 11 שנים
אלפא80 - הרגת אותי לגמרי! :)
לפני 11 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - אל דאגה, אני מעדיפה לשמור על הקוראים שלי בחיים :)
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י