ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

תאוות ותשוקות- סיפורים ופנטזיות

©כל הזכויות לתכנים אשר הוצגו בבלוג זה על ידי יוצרו, לרבות כל הזכויות החוקיות אשר שמורות כקנין רוחני, זכויות
יוצרים והפצה וכל קנין אחר.
כל אלה הינם בבחינת בבעלותו של בעל הבלוג.
התכנים המוצגים והן התגובות הינם בבחינת לשימוש הקורא בצורה אישית, ואין לעשות שום שימוש שחורג מכך, לרבות שימושים מסחריים, הדפסה ושיכפול ו/או כל פירסום, כל זאת ללא קבלת הסכמת בעל הבלוג מראש ובכתב.
לפני 17 שנים. 21 בנובמבר 2006 בשעה 13:51

דהרה על סוסה במעבה היער, מדברנת אותו ברגליה, שומעת את פרסות רודפיה הרחק מאחור,
בת אצילים אשר היתה בדרכה העירה כשהחלו לרדוף אחריה השודדים, נכנסה לעובי היער, דהרה בתוך הנחל, כדי לטשטש עקבות, הצליחה להעלם מעיניהם, אך שמעה אותם , כהד רחוק.

בינות העצים ראתה עשן, ומדי פעם שמעה קולות נקישה של פטיש, כיוונה את סוסה לעבר הבית , מקווה למצוא מחסה ועזרה.
כשהגיעה לחצר הבית, עצרה את סוסה, מתנשמת בכבדות, נותנת לעצמה מספר דק כדי להרגע, תוך כדי סריקת המקום בעיניה, הבית לא היה גדול, לידו היתה סדנא של חרש ברזל, ברזלים, שרשראות, פרסות, חביות, תנור גדול, במרכז הסדנא עמד גבר לבוש במכנס בלבד, פטיש בידו, עומד ומתבונן בה, מחכה , המבט שלו היה חצוף , לא היתה רגילה למבטים שכאלו, היתה רגילה שמשרתים ובעלי המלאכה מרכינים את ראשם במחיצתה, בודאי לא סורקים אותה כך במבטם, משירים מבט אל מבטה.
אני זקוקה לעזרה אמרה, ישנם שודדים שרודפים אחרי, אגמול לך על כך ברוחב לב.

רדי מהסוס והכנסי לבית, אמר, ספק ציווה, עשתה כדבריו, נתנה בידיו את מושכות הסוס ונכנסה לבית.
הוא נתן מכה חזקה לסוס בישבנו, משלח אותו הלאה לדרכו.
כשנכנס לבית התנפלה עליו , באיזה זכות שילחת את הסוס, תשתקי אמר לה, שניהם שומעים סוסים מתקרבים לבית, הכנסי לארון מהר, סגר אותו אחריה ויצא החוצה, ממשיך במלאכתו אשר בסדנא, כשחרב גדולה בסמוך.

השודדים התקרבו אל הבית, מסתובבים סביב , אחד מהם, בעל הזקן הגדול, עם הצלקת על פניו, התקרב אל חרש הברזל, אין לנו עסק איתך אמר, רציתי לדעת אם ראית אשה על סוס באזור,
לא ראיתי אך לפני מספר דק שמעתי קולות פרסה בכיוון ההוא, והצביע לכיוון מערב, אני מניח שלא אכפת לך אם נבדוק את האזור, בבקשה אמר חרש הברזל, האסם שלי שם, שני הסוסים הם הסוסים שלי, הסוסים שלך לא מעניינים אותנו, בקושי סוסי עבודה משתלמים.
הם הסתובבו באזור מספר דק והמשיכו ברכיבה, חרש הברזל המשיך במלאכתו כרגיל, יודע שהם יכולים לחזור חרש ולעקוב, לראות אם משהוא חשוד.

לאחר מספר שעות כשהיה בטוח שאין אף אחד באזור, חזר פנימה לבית, כשפתח את דלת הארון, ראה אותה ישנה, ראשה שעון כנגד הקיר, אהב להתבונן בה, מהרגע הראשון שנחו עיניו עליה ידע מה יעשה בה.

המשך יבוא


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י