בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

תאוות ותשוקות- סיפורים ופנטזיות

©כל הזכויות לתכנים אשר הוצגו בבלוג זה על ידי יוצרו, לרבות כל הזכויות החוקיות אשר שמורות כקנין רוחני, זכויות
יוצרים והפצה וכל קנין אחר.
כל אלה הינם בבחינת בבעלותו של בעל הבלוג.
התכנים המוצגים והן התגובות הינם בבחינת לשימוש הקורא בצורה אישית, ואין לעשות שום שימוש שחורג מכך, לרבות שימושים מסחריים, הדפסה ושיכפול ו/או כל פירסום, כל זאת ללא קבלת הסכמת בעל הבלוג מראש ובכתב.
לפני 6 שנים. 8 באוגוסט 2017 בשעה 6:54

"יש לי הצעה בשבילך, למאסטר שלי יש יום הולדת ואני רוצה לעשות לו סשן מיוחד". כך אמרה חברתי המתחלפת, אשר משתפת איתי מדי פעם פעולה בסשנים עם נשלטים.

"את יודעת שאני רק שולטת, אני לא מתכוונת להתמסר למאסטר שלך ולא למאסטרים אחרים".....

היא צחקה ואמרה " בדיוק, לכן את מתאימה!" נשלוט בו ביחד ונזיין לו את הצורה".

חייכתי... אני אוהבת אתגרים ואוהבת לחדש, המחשבות כבר התחילו לרוץ בראשי והתחלתי לפנטז. למרות שאנחנו חברות כבר מספר שנים, לא יצא לי לפגוש עדיין את המאסטר שלה וציפיתי לפגישה בקוצר רוח.

יום לפני המפגש היא יידעה אותי על הגבולות, מעבר להם את יכולה לעשות כרצונך אמרה.

 

החלטתי ללבוש בגדים מינימליסטים בסשן, מכנס קצרצר שחור הדוק וחזייה שחורה מתחרה. 

הם נכנסו למרתף המאובזר שלי בדיוק בזמן. הבטתי בהם בסקרנות, רציתי לבחון את הדינמיקה שביניהם ולנסות לתהות על קנקנו.

הוא עמד נינוח והתבונן סביב. היא הסתכלה עליו כל הזמן ונראה היה שהיא לא מרגישה בנוח עם הסיטואציה. זו הייתה הפעם הראשונה שראיתי את הנשלטת שבה וכל כך בא לי לשלוט בה גם, התחשק לי עד כדי פרץ חרמנות חזק ורטוב, להשכיב אותה על המיטה ולתקוע את הכוס שלי על הפה הפעור שלה, לתת לה לינוק פיטמה אחת  ועוד אחת.... 

התנערתי מייד וחזרתי לעצמי, אני נמצאת כאן למטרה מסויימת.

לאחר שסיים לסרוק את החדר עיניו ננעצו בעיני. חייכתי חיוך קטן כי ידעתי שהוא מוכן. הנהנתי בראשי ואמרתי: "תתפשט!" " הגיע הזמן לבדוק את הפאקינג משין החדש שלי." הוא נשם נשימה עמוקה ועיניו התרחבו. לאחר שהתפשט קשרתי אותו למיטת העור הצרה, כשהוא שכוב על הבטן, רגליו משתלשלות כלפי מטה וישבנו מורם מעט כלפי מעלה, בצורה כזו שחור התחת שלו היה מוכן לטיפול. 

מכיוון שהרגשתי שהיא תפריע, ציוויתי עליה לשבת על כיסא המלכות שהיה צמוד לקיר, ואמרתי לה שלא תעיז לקום. הכניעות שלה כלפי מצאה חן בעיני כך שקשרתי את ידיה במהירות למשענות הכסא, מצידי שתשב ככה כל הסשן ורק תסתכל ותקנא.

ניגשתי אליו והתחלתי ללטף את גופו. ליטפתי אותו מראשו ועד רגליו, לא פוסחת על שום מקום. על התחת, החריץ, מרפרפת, לוחצת, בודקת את הביצים והזין, מרגישה את רעידות גופו. כל אותו הזמן הסתכלתי עליה, בודקת את תגובתה.... היא ישבה לה קשורה עם עיניים פתוחות לרווחה, לשונה עוברת על שפתיה, אצבעותיה רועדות מעט.... החרמנות שלי אליה כמעט והשתלטה עלי שוב. 

לקחתי מטפחת עדינה וקשרתי מסביב לעיניו למרות ההתנגדות שהוא הביע. נתתי לו כמה ספנקים על הישבן כדי להבהיר שהתנגדות לא תעזור.

לאחר שנרגע, לקחתי את בקבוק הג'ל עם הפייה הגמישה והצרה, מרחתי כמות נדיבה של ג'ל על חור התחת ולאחר מכן החדרתי את הפייה פנימה, לוחצת על מנת שהג'ל ימלא אותו מבפנים. התחלתי לשחק בחור, בודקת עם האצבע, כמה נכנס, מה התגובה שלו. עברתי לדילדו צר וקטן, החדרתי והוצאתי, משנה מהירויות, מקשיבה לנשימותיו, מרגישה את תגובות גופו.

הגיע הזמן, קרבתי את הפאקינג משין והחדרתי את הדילדו שלו פנימה לאחר שציפיתי אותו בהרבה ג'ל. הפעלתי על המהירות הנמוכה ולקחתי את המצלמה ביד. התחלתי לצלם אותו מכל מיני זוויות, עם זום על חור התחת, את כל המיטה והפאקינג משין, את הזין הרוטט מתחת לדילדו ששיחק בחור בקצב אחיד.

לאחר שהגברתי את הקצב התחלתי לצלם סרטונים. המאסטר שלה גנח ונהם כמו כל חלק ניכר מהזונות שמגיעים אלי. רעד וניסה לזוז מצד לצד, מדי פעם שיחרר קללה- "פאק" , וכל אותו הזמן היא ישבה והסתכלה, מדי פעם שחררה דמעה שגלשה על לחייה הסמוקות והרועדות.

כששיחררתי אותו מהמיטה, הוראתי לו לשבת מספר דקות לפני שהוא יורד, ניגשתי ונישקתי אותו, הוא חיבק אותי והתחלנו להתמזמז, ידו ניגשה אל עבר הכוס שלי, התרחקתי ונתתי לו סטירה, "הסמרטוט שאתה היום לא ירגיש את הכוס שלי."

הורדתי לו את המטפחת והובלתי אותו אל המקלחון הגדול אשר קירות זכוכית מסביבו, תפסתי בצוארו והורדתי אותו על ארבע. לאחר שהתפשטתי התחלתי להשתין על ראשו, גופו, ולתוך פיו שנפער מאליו.

 

חברתי נעלמה לחודשיים וכשחזרנו להפגש עם נשלטים, היא לא הזכירה את הסשן ההוא ואני לא שאלתי. אך משהוא בכל זאת השתנה, התחלנו להפגש שתינו לבד........... בלי שליטה, רק להנאה צרופה, נו טוב.... אפשר להגיד שהתחלפנו אחת על השנייה וזיינו לעצמנו את הצורה.

 

פאני היל

 

 

Sm Art{☆Sm} - גם בטוסיק?
לפני 6 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - לא הבנתי.... מה גם בטוסיק?
לפני 6 שנים
Sm Art{☆Sm} - עשיתן אחת לשניה במרתף??
לפני 6 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - זה סיפור.... ותן לדמיון לקחת אותך לאן שאתה רוצה.
לפני 6 שנים
Sm Art{☆Sm} - הבנתי חשבתי שזה סשן אמיתי
עם הדמיונות חשבתי בעיקר על ביזאר קשה ואנאלי ברוטלי
לפני 6 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - כמו שכתוב בתחילת הבלוג : סיפורים ופנטזיות.
לפני 6 שנים
להבה חשופה - .
פאני :-)
שמחה שחזרת לכתוב.
מאוד.
:-))
לפני 6 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - תודה להבה חשופה :) את מקסימה.
לפני 6 שנים
Baloo​(אחר) - תמשיכ לכתוב בכזה כשרון פאני❤את מקסימה ורגישה❤
לפני 6 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - תודה על המחמאות :)
לפני 6 שנים
Whip​(שולט) - כתוב נהדר. המשיכי לכתוב :)
לפני 6 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - תודה, התגעגעתי למחמאות שלך :) מה שלומך?
לפני 6 שנים
Whip​(שולט) - בסדר גמור, חיים, כמו שאומרים. ילדים, עבודה....והבדסמ נשאר כזעפרן, תבלון יקר שמשתמשים בו בקמצוצים, לפרקים הוא רק זכרון נשכח, ניחוח שעולה באף ומעלה זכרונות מתוקים :) מקווה שאצלך הכל בסדר :)
לפני 6 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - אצלי הכל רגיל, אוהבת את חיי. והזעפרן (בדסמ) כפי שתארת להפליא, מעלה בניחוחו זכרונות מעולים.
לפני 6 שנים
Whip​(שולט) - מצוין, טוב לשמוע שהכל רגיל :) }{
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י