סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תאוות ותשוקות- סיפורים ופנטזיות

©כל הזכויות לתכנים אשר הוצגו בבלוג זה על ידי יוצרו, לרבות כל הזכויות החוקיות אשר שמורות כקנין רוחני, זכויות
יוצרים והפצה וכל קנין אחר.
כל אלה הינם בבחינת בבעלותו של בעל הבלוג.
התכנים המוצגים והן התגובות הינם בבחינת לשימוש הקורא בצורה אישית, ואין לעשות שום שימוש שחורג מכך, לרבות שימושים מסחריים, הדפסה ושיכפול ו/או כל פירסום, כל זאת ללא קבלת הסכמת בעל הבלוג מראש ובכתב.
לפני 17 שנים. 28 במרץ 2007 בשעה 12:58

הישיבה ערכה כשעתיים, כל הנושאים נדונו, הוסקו מסקנות, נרשמו הערות, נושאים לבדיקה וכדומה, כל הזמן הזה ישבו הנשלטים ערומים על ברכיהם בקו ישר ליד הקיר וחיכו, חוץ מעבד אחד שתפקידו היה לשרת את האדונים והגבירות, להגיש להם כיבוד, שתייה, לפנות את השולחן, לבוש בפפיון שחור לצווארו ,מפית לבנה וצחורה על ידו.

ועכשיו לבידור הערב אמר יושב הראש והוביל את כולם למרתפו המצוייד להפליא, לשמע הפקודה החלו הנשלטים לזחול בעקבותיהם על ארבע .

כל נשלט ונשלטת נקשרו למתקן אחר, כל אחד בתנוחה אחרת, חלקם נקשרו בעמידה, חלקם בשביכה על הבטן או על הגב, כל אחד בהתאם לצורה בה ישמשו את השולטים.

שפחתו נשארה אחרונה על ברכיה, אחרי , נתן לה פקודה, היא זחלה בעקבותיו אל חדר האמבט רחב הידיים שבמרתף, היום את תשמשי כאסלה אמר לה המאסטר, בפינת החדר היה מקלחון גדול ללא קירות זכוכית, ענד לצווארה קולר, אזיקים על ידיה, והושיב אותה על כסא עם משענת גבוהה בתוך המקלחון, ידיה חיש מהר נקשרו מעלה לטבעת גדולה שעל הקיר, רגליה נמתחו הצידה ונקשרו לטבעות שעל הרצפה, שתי שרשראות חוברו אל קולרה ואל טבעות שעל הקיר, משני צידי ראשה, מונעות ממנה תנועות מיותרות.
לאחר שסיים עם ההכנות, הלך טיפה אחורה והתבונן בה, אני מת להשתין חשב לעצמו, אבל זה יאלץ לחכות, האורחים יהיו ראשונים.

הזמן עבר, היא שמעה את הקולות שנבעו מהחדר השני, את האנחות, הצעקות- חירמנו אותה כל כך שהיא הרשתה לעצמה לגמור, הוא לא חייב לדעת חשבה לעצמה, בעודה שקועה במחשבותיה נפתחה הדלת, שני שולטים נכנסו בשקט, מתבוננים בה, הראשון הפשיל את מכנסיו ללא אומר, קצר רוח לחזור לחדר המרתף, פה גדול זונה פקד, היא הסתכלה עליו המומה, היסוס בעיניה, הסטירה לא אחרה להגיע, פה גדול, מייד- ציווה, היא פתחה את הפה ועצמה עיניים, מרגישה את הזין נכנס פנימה, החלה למצוץ וללקק, דבר שגרר סטירה נוספת, את הזונה הכי מטומטמת שראיתי אמר לה, משהוא אמר לך למצוץ?

דמעות של עלבון החלו לזלוג על לחייה, פיה החל להתמלא בשתן , תבלעי- פקד, היא בלעה חלק, חלק נזל על סנטרה מתערבב בדמעות, כשהוא סיים חדר זין חדש אל פיה, משתין במלוא המרץ, אינו נותן לה שהות לחשוב, להרגע, עיניה היו עדיין עצומות כשחשה במים המקלחים אותה, מנקים אותה לבאים בתור.

לאחר דק ספורות נכנסה אחת השולטות, היא מצאה חן בעיניה, הלוואי שיכולתי לשרת אותה חשבה בליבה, המגפיים שנעלה העלו לה את הדופק, כל שיכלה לחשוב עליו הוא לשבת לרגליה וללקק אותן עד שיבריקו, שערה נמשך כלפי מעלה בחוזקה ועיניים ננעצו בעיניה, אני רואה שהמגפיים שלי מוצאות חן בעיניך זונה, פיה היה פעור קמעה ויכולת הדיבור נעלם כלא היה, צללה בעיני השולטת, טבעה בהם , הם באמת צודקים, את הזונה הכי מטומטמת כאן אמרה לה השולטת שהחלה להתפשט.
הפעם לא חשה שום עלבון, הייתה מוכנה לנשק את רגליה אם היתה נותנת לה, היתה מוכנה שתגיד לה הכל העיקר שתיגע בה, הרגע שהגבירה התיישבה על ברכי הזונה והתחילה להשתין תוך כדי משחקי צביטות בפיטמות, היה רגע מאושר עבור הזונה, היא החלה להאנח, הכוס שלה נרטב מהשתן, היא נשמה עמוק, הריחה את הריח המדהים של הגבירה, אני יכולה לגמור, התחננה................. בבקשה..........................
ללא אומר ודברים קמה הגבירה, שטפה את עצמה ואת הזונה , התלבשה ויצאה.

המשך יבוא
פאני היל


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י