סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תאוות ותשוקות- סיפורים ופנטזיות

©כל הזכויות לתכנים אשר הוצגו בבלוג זה על ידי יוצרו, לרבות כל הזכויות החוקיות אשר שמורות כקנין רוחני, זכויות
יוצרים והפצה וכל קנין אחר.
כל אלה הינם בבחינת בבעלותו של בעל הבלוג.
התכנים המוצגים והן התגובות הינם בבחינת לשימוש הקורא בצורה אישית, ואין לעשות שום שימוש שחורג מכך, לרבות שימושים מסחריים, הדפסה ושיכפול ו/או כל פירסום, כל זאת ללא קבלת הסכמת בעל הבלוג מראש ובכתב.
לפני 17 שנים. 1 באפריל 2007 בשעה 4:56

לאחר זמן מה נכנס שולט נוסף, הוריד מכנסיו והתיישב על האסלה, מתבונן בה, הריח לא אחר להגיע, נחיריה החלו לנוע, רצתה לשלוח יד לסתום אותם באופן לא רצוני אך היתה קשורה, עצמה עיניים וניסתה לחשוב על דברים אחרים כשהרגישה את ישבנו נצמד אל פניה, קדימה זונה, לשון החוצה ולעבודה, נענעה ראשה בשלילה, לאאאאאאאאאא בבקשה, אני לא עושה דברים כאלו, שערה נמשך לאחור ויריקה נחתה על פניה, את האסלה שלנו היום, תוציאי לשון ותנקי אותי מיד, ניסתה להתנגד אך אפה נסגר, פיה נפתח לשאוף אוויר, ועכשיו לשון בחוץ... אני מחכה.....אם לא תעשי את זה אחרבן ישירות לפה שלך,
עם דמעות בעיניים היא הוציאה לשון , החלה ללקק בהיסוס את ישבנו, רוצה לגמור עם זה כמה שיותר מהר, הם צודקים אמר לה לפני שיצא, את הזונה הכי מטומטמת פה הערב.

ישבה על הכסא קשורה, דמעות על לחייה, מה הם חושבים לעצמם, אני הזונה הכי טובה שיש, בכלל לא אכפת לי, אני זו אני ואם אני לא מוצאת חן בעיניהם זו בעיה שלהם, אך חשש נכנס לליבה, מה אם המאסטר שלי יחשוב כך גם, מה אם יספרו לו עליה סיפורים? יגרמו לו להתבייש בזונה שלו?
היתה שקועה במחשבותיה כשלפתע שמה לב שהחדר השני נדם, קולות הגניחה, הצעקות, הדיבורים נפסקו, ניסתה לאמץ את אזניה, אך כל ששמעה היתה דממה, מחשבה חדשה עלתה במוחה, שכחו אותי כאן קשורה, לא ידעה אם לקרוא בקול, לחכות, בעודה מחככת בדעתה המאסטר נכנס בשקט, מתבונן בזונה שלו, שהיתה אסלה נפלאה וקיבלה מחמאות מהשולטים האורחים, הוא מת להשתין, להשתמש בה בתור האסלה שלו, הגיע הזמן חשב לעצמו.

ניגש אליה ובלי אומר ודברים שחרר את כבליה, הושיב אותה על האסלה ופינה את המקלחון מהכסא, השרשראות, התפשט ופקד עליה לבוא, במרכז המקלחון העמיד אותה כפופה, ראשה כלפי מטה וישבנה מופנה אליו.

ירק יריקה אחת ועוד אחת על חור ישבנה וחדר לתוכה, אל תזוזי, הוא החל להשתין, ממלא אותה בשתן שלו, כל כך גירה אותה העניין שהיא החלה לגנוח, שלחה יד לכוסה הרטוב והחלה לאונן כשהמאסטר הוציא את הזין וחלק מהשתן הרטיב את ישבנה והכוס, היא גמרה בצעקות, הוא חדר לתוכה שוב ממשיך להשתין, ברגע שהוציא את הזין דחף לתוכה פלאג מתנפח, גורם לה להשתגע מרוב חרמנות, הוא סובב אותה , מחזיק בחוזקה בראשה ודוחף את הזין שלו עמוק עד גרונה, מכניס ומוציא , גורם לרפלקס ההקאה שלה לפעול, היא הקיאה על הזין שלו,
על סנטרה, גופה, אך הוא לא הרפה.

הבטן שלה החלה להתהפך, גרגורים נשמעו בקול, גרמו לה למבוכה, ברגע שהמאסטר הוציא את הזין מהפה היא החלה להתחנן בפניו, מאסטר בבקשה , אני חייבת לשחרר........בבקשה, תשחררי אמר לה תוך כדי שהוא מוציא את הפלאג מתוכה, היא החלה להתרומם במטרה לשבת על האסלה, אך סטירה החזירה אותה למקומה, תשחררי ככה אמר לה, מבט אחד בפניו הראה לה שאין פשרות בעניין, היא החלה לשחרר לאט לאט אך במקום זה הכל יצא בהתזה לכיוון קיר המקלחון , הרגליים שלה , כולה התמלאה בנתזים של שתן מעורב בחרא שלה שיצא חלקו בגושים וחלקו בטיפות, במקום מבוכה פשטה בגופה חרמנות , לא יכולה יותר מאסטר
היא צעקה, אני חייבת לגמור, ברגע שגמרה חדר לתוכה המאסטר, מזיין אותה בטירוף, מחזיק במותניה ומזיין, חזק ומהר, גורם לה לגמור שוב ושוב.

לאחר שסיימה להתרוקן הם התקלחו ביחד, מתנקים , על הברכיים זונה, לא סיימתי להשתין, ירדה על ברכיה פתחה פה גדול והחלה לשתות בצמאון, תרימי ראש ואל תשתי, רק תפתחי פה, הוא השתין לתוך פיה נהנה לראות את השתן נוזל על סנטרה , ביטנה, ירכיה, השתן התיז לתוך אפה, גורם לה להתחיל לנשוף בקול, המראה גרם לו לצחקק, כל כך משעשעת היא לפעמים בתגובות שלה חשב לעצמו והמשיך להשתין עד הטיפה האחרונה.

אני רוצה לגמור כלבה, תסיימי להתקלח ותבואי למיטה בחדר השני.
היא זחלה לעבר המיטה, לעברו, תתחילי ללקק ולמצוץ, ציווה עליה, ידע שהיא אוהבת את זה, כשהרגיש שהוא עומד לגמור נתן לה ללקק את פי הטבעת שלו תוך כדי שהוא מאונן מעל גופה, משפריץ את השפיך שלו על פיה, שדייה, שלחה יד והחלה אוספת הכל אל פיה תוך כדי אוננות עם היד השנייה, גומרת בצעקות.


פאני היל



Whip​(שולט) - הכתיבה יאמי מדליקה
העלילה - בעעע :)

(טוב, לא חייב לאהוב תמיד הכל :) שתן מילא, אבל חרא ממש לא עושה לי את זה)

חג שמח לך,
(ואם היא הייתה אוכלת מצות העסק היה יותר....מוצק :) )
W
לפני 17 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - תודה WHIP

אכן , אם היו מחכים לפסח העסק היה הרבה יותר מוצק,
מצד שני ההשתנה זה כמו חוקן כך שאי אפשר לדעת......

פאני היל
לפני 17 שנים
דניאלוש​(נשלט) - מגעיל מדי.
ובכלל מה הקשר אגודה סודית? תספרי סתם על שפחת אסלה.
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י