סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תאוות ותשוקות- סיפורים ופנטזיות

©כל הזכויות לתכנים אשר הוצגו בבלוג זה על ידי יוצרו, לרבות כל הזכויות החוקיות אשר שמורות כקנין רוחני, זכויות
יוצרים והפצה וכל קנין אחר.
כל אלה הינם בבחינת בבעלותו של בעל הבלוג.
התכנים המוצגים והן התגובות הינם בבחינת לשימוש הקורא בצורה אישית, ואין לעשות שום שימוש שחורג מכך, לרבות שימושים מסחריים, הדפסה ושיכפול ו/או כל פירסום, כל זאת ללא קבלת הסכמת בעל הבלוג מראש ובכתב.
לפני 17 שנים. 27 באפריל 2007 בשעה 14:20

לפני שנתחיל אמר לה המאסטר, אני רוצה שתזכרי את מילת הביטחון שלך, אל תהססי להשתמש כשתרגישי צורך בכך.
שמעה אותו מסתובב בחדר, מכין דברים, ניסתה להציץ אך לא יכלה להזיז את ראשה, פחד החל מחלחל בתוכה, מהיכולת שלה, הפחד לאכזב לא רק את המאסטר, אלא את עצמה, מחשבות רבות צצו בתוכה, החלה לרעוד, פעימות ליבה עלו, עצמה את עיניה וניסתה להרגע, אני צריכה לבטוח בו חשבה, אחרת לא אוכל לעמוד בכך, הוא יודע מה הוא עושה, הוא לא יפגע בי, ישמור עלי, עובדה שהעבד איתו כבר תקופה ארוכה, ניסתה לשכנע את עצמה, כל כך היתה שקועה במחשבות , לא ראתה את הקיין מונף, שמעה את השריקה והרגישה את הנחיתה על שפתי הכוס, אההההההה היא צעקה, לא היתה מוכנה לכך, אש החלה לבעור בגופה, תתחילי לספור זונה, עשר הצלפות עם הקיין , עונשך על כך שגמרת בלי רשות, נשכה שפתיה ושמעה את השריקה הבאה, כל גופה מכווץ, מתכונן, המכה נחתה, שתיים ספרה בשקט, ראתה אותו מניף את הקיין וניסתה לסגור את רגליה, שלוש....., דמעות החלו לזלוג, עצמה את עיניה הרפתה את גופה , נותנת לעצמה להרגיש את החמימות שעולה מהכוס אל ביטנה, אל החזה, הצוואר, כאב עם עונג , שמעה את עצמה אומרת....כןןןןןןןןןןןןןןןןןןן........ארבע......
הרגישה קוביית קרח מטיילת על הכוס, מרגיעה, נכנסת פנימה, גורמת לרטיבות לפרוץ החוצה,
גורמת לכוס להתכווץ ללא שליטה, מרגישה את הגמירה מתקרבת, מנסה להשתלט על ההרגשה,
עוד לא , אמרה לעצמה, אני יכולה לשלוט, אראה לו....שמעה את הקיין שורק באוויר,
שמונה צעקה, דיייייייי מאסטר, אני לא יכולה יותר, כואב.....עשר צעקה תוך כדי התייפחות ורעד בלתי נשלט, שששששששש....לחש באוזנה והחל לנשקה וללטפה, ירד אל הכוס והחל מלקק, מנשק, נושך נשיכות קטנות, החלה בערה חדשה, הבערה שבכוח ניסתה להשכיך, אני יכולה לגמור? שאלה? כן ענה לה, דוחף בכוח שלוש אצבעות פנימה, חזק ומהר, עכשיו זונה, תני לי להרגיש , לראות אותך גומרת, אהההההההההההה היא צעקה מטלטלת את גופה, כןןןןןןןןןןןן, וידו נכנסת ויוצאת מתוך הכוס, מזיינת אותה, בפראות.
לאחר מספר שעות, מצאה את עצמה קשורה למיטתה, רגליים על הרצפה, ישבנה מורם, המאסטר בתוכה, בתוך התחת שלה, מחזיק ביד אחת במותניה ויד שנייה מושכת בשערה, מרים את ראשה, שניהם בסערת חושים, הרגישה פתאום בנוזל יורד במורד רגליה, לא הבינה בהתחלה, ההבנה צצה בראשה בבת אחת, יחד עם הרגשה לא נעימה, הרגישה בושה, מלוכלכת, ידעה מה עומד לקרות, הרי אמר לה את זה בתחילת היום, לא אסכים חשבה לעצמה, לא יכולה, זה מגעיל......
הרגישה אותו יוצא מתוכה, שולף את הזין שלו, עולה על המיטה, הזין מול פניה, מלוכלך, צבוע בחום,
פה גדול הוא ציווה, היא סגרה את הפה חזק, ממאנת לפתוח, פעם אחרונה , פה גדול.... לא, היא אמרה, סגר את נחיריה, ניסתה להתנגד, טילטלה את ראשה אך לא עזר, פתחה את הפה ומייד דחף את הזין פנימה, תתחילי ללקק, משך בשערה והצמיד אותה אל הזין, החלה ללקק, הרגישה בחילה קלה, חשבה לעצמה, זה לא נורא כמו שחשבתי, לא רק שלא נורא, אפילו מצא חן בעינה ללקק, למצוץ למאסטר, החלה להשמיע קולות הנאה, מלקקת מסביב, רצתה לגמור אך לא יכלה לבקש , הפה שלה היה מלא, ניסתה למלמל, המאסטר הוציא והכניס את הזין עמוק פנימה, כמעט נחנקה, הרגישה רצון להקיא , הרפה מעט, נותן לה לנשום וממשיך, גמר בתוכה בצעקה, בתוך גרונה, בלעה הכל ללא יכולת שליטה בכך, תגמרי עכשיו הוא אמר, רואה איך גופה משתוקק, מוכן.

פאני היל
המשך יבוא


קליבר​(שולט) - אחחחחח הסיפורים שלך .. רק להגשים לך את הפנטזיות
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י