סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תאוות ותשוקות- סיפורים ופנטזיות

©כל הזכויות לתכנים אשר הוצגו בבלוג זה על ידי יוצרו, לרבות כל הזכויות החוקיות אשר שמורות כקנין רוחני, זכויות
יוצרים והפצה וכל קנין אחר.
כל אלה הינם בבחינת בבעלותו של בעל הבלוג.
התכנים המוצגים והן התגובות הינם בבחינת לשימוש הקורא בצורה אישית, ואין לעשות שום שימוש שחורג מכך, לרבות שימושים מסחריים, הדפסה ושיכפול ו/או כל פירסום, כל זאת ללא קבלת הסכמת בעל הבלוג מראש ובכתב.
לפני 17 שנים. 30 באפריל 2007 בשעה 10:53

העבד ירד יחד איתה למרתף, שניהם התקלחו יחדיו, נוגעים אחד בשני, החלו להתנשק,
אין לנו זמן אמר לה העבד ברוך, המאסטר תכף ירד, הם התנגבו מהר וחזרו לשבת במקומם מול הספה ליד השולחן.
שמעו את פסיעותיו יורדות במורד המדרגות, מתיישב מולם ופותח את תיקו, הוא הוציא חוזה והניח אותו מולה יחד עם עט, תקראי ציווה, בהיסוס לקחה לידיה את החוזה והחלה לקרוא, כל התנאים היו מפורטים בצורה ברורה, תנאי השכר, מה יקרה במקרה של ביטול החוזה על ידי מי מהם לפני הזמן, מה הדרישות ממנה וממנו, כשסיימה לקרוא הביטה במאסטר, יש לך הערות? משהוא להוסיף שאל? לא היא אמרה, לא משהוא שאני יכולה לחשוב עליו ברגע זה, היא הרימה את העט ביד רועדת, יודעת שזהו זה, ברגע שתחתום היא תהיה מחוייבת, חתמה מהר כדי לא לתת לעצמה שהות להתחרט והגישה לעברו את החוזה, לקח אותו מידיה והכניסו לתיקו, נשען אחורה והתבונן בה ובעבד, נהנה ממראה עיניו, שלי.... הוא חשב, סוף סוף שניהם שלי.
המאסטר הוציא מתיקו קולר, קולר יפיפה, עשוי עבודת יד, שמעה את העבד זז במקומו בחוסר מנוחה,
הוא התפרץ לפתע וצעק, לאאאאאא, בבקשה מאסטר, אל תתן לה את הקולר המיוחד שלי.....
בבקשה, אני מתחנן.....ראתה איך העיניים של המאסטר מצטמצמות, זעם עולה בהן, ראתה אותו מאדים מכעס, משך את ראש העבד לאחור , ירק על פרצופו בתוספת סטירה ואמר לו, בזמן האחרון האמון שלך בי יורד ויורד, שניכם מייד בזחילה אל הג'קוזי, תשבו לידו ותחכו.
היא נבהלה מאוד, זחלה מהר יחד עם העבד והתישבה היכן שציוו עליהם, שמעה את המאסטר מסתובב ומכין דברים,
הניח לידה שפרפף גבוה בעל משענת, שבי עליו, החל קושר את רגליה לרגלי השרפרף, ידיה מאחורי המשענת נקשרו גם, מסביב לביטנה ליפף סרט דביק עבה, מצמיד אותה למשענת ללא יכולת תזוזה, הכניס לפיה מחסום פה, עשה כל זאת מהר בלי לדבר, בכעס ופנה אל העבד, מתעלם ממנה לגמרי, תכנס לג''קוזי ותשכב על הגב, העבד עשה כמצוותו מהר, ליבו הולם בפראות, יודע שהוא הולך להענש על התנהגותו.
המאסטר החל להתפשט לאט, מסתכל על העבד שמחכה, בוחן אותו, רואה אותו רועד, שב הוא ציווה עליו, החל לקשור את ידיו מאחורי גבו עם הסרט הדביק, לאחר מכן הצמיד את מרפקי העבד לגופו והחל מלפף גם עליהן, תשכב, החל המאסטר לעבוד על רגלי העבד, קשר את קרסוליו, ברכיו, ירכיו.
לאחר שסיים המאסטר , הוא התבונן בעבד, חנוט כולו, ללא יכולת תזוזה, התיישב על רגליו והחזיק בסנטרו, תסתכל עלי הוא אמר לעבד, העבד ניסה להסתכל בעיני המאסטר אך השפיל מבט, המאסטר נתן לו סטירה וציווה שוב, תסתכל עלי מייד, העבד הסתכל בעיני האדון, דמעות בעיניו, אתה בוטח בי שאל האדון?
כן לחש העבד, בוטח מאוד.
המאסטר שלח יד אל הברז והחל ממלא את הג'קוזי, היא החלה נעה בחוסר נוחות על הכסא , פחד אחז בה, מה יקרה אם אהיה במקומו בפעם הבאה, הרי לשחות אינה יודעת ובטח שבטח לא לצלול הרי ברור שהמאסטר הולך "להטביע" אותו, המים החלו לעלות, העבד עצם את עיניו הרגיש איך המים מגיעים אל הפנים, לקח נשימה עמוקה ושכב ללא תזוזה, המים כיסו אותו, הוא חייב לבטוח במאסטר, לא לפחד, המאסטר ידאג שלא יקרה לו דבר,

המשך יבוא
פאני היל


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י