ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

תאוות ותשוקות- סיפורים ופנטזיות

©כל הזכויות לתכנים אשר הוצגו בבלוג זה על ידי יוצרו, לרבות כל הזכויות החוקיות אשר שמורות כקנין רוחני, זכויות
יוצרים והפצה וכל קנין אחר.
כל אלה הינם בבחינת בבעלותו של בעל הבלוג.
התכנים המוצגים והן התגובות הינם בבחינת לשימוש הקורא בצורה אישית, ואין לעשות שום שימוש שחורג מכך, לרבות שימושים מסחריים, הדפסה ושיכפול ו/או כל פירסום, כל זאת ללא קבלת הסכמת בעל הבלוג מראש ובכתב.
לפני 16 שנים. 7 ביולי 2007 בשעה 8:18

פתאום חשה הבחורה עייפות , המתח של השעות האחרונות החל לתת בה את אותותיו,
הפחד החל לחלחל בתוכה, אמנם היתה סקרנית ואהבה ש"מטפלים" בה, אך האינסטינקט הבסיסי
היה לפחד לקיומה, חוסר הידיעה של מה עומד לקרות שיגע אותה, היא קיוותה שתוכל לדבר עם הבחור בהזדמנות,לשמוע את דעתו, מה אפשר לעשות, בינתיים החליטה בינה ובין עצמה לעשות כמה שפחות בעיות, הבינה במהרה שבעיות לא יובילו אותה לשום מקום, רק יגרמו לרעה.

שניהם נלקחו לחדר אחר, החדר היה גדול, ליד קיר מרוחק היה מקלחון גדול, כשהתקנים מוזרים מסביבו, כל מיני טבעות ומוטות מתכת מקובעים לקיר, ליד המקלחון היתה אסלה, ליד קיר אחר היה ארון עם דלתות זכוכית, הארון היה מלא במכשירים שונים ומשונים, צינורות, מגירות שהאל יודע מה מסתתר בהם, במרכז החדר שתי מיטות שנראו כמיטות גניקולוג, סריקת החדר על ידי הבחורה והבחור הופרעה על ידי האחות.
היא התישבה על כסא בסמוך אליהם והחלה מדברת, בשעות הקרובות אני אכין אתכם לבדיקת הפרופסורים, ככל שתהיו ילדים טובים זה יערך מהר יותר ופחות כואב, ככל שתעשו בעיות...... ובכן ....... זה תלוי אך ורק בכם, זה מובן?
הבחור נעץ בה מבטים ולא ענה, זכר היטב את הפעם הקודמת, חושב לעצמו ומנסה לתכנן כל מיני תכנוני נקמה ובריחה, הוא ידע שיום יגיע והאחות הזאת תקבל כגמולה, הבחורה הנהנה בראשה כאות תגובה.
הם שוחררו מכיסאם, בבקשה אמרה הבחורה לאחות, אני אעשה כל מה שתגידי רק אל תקשרי אותי,
תשובה היא לא קיבלה, רק פקודה, על המיטה מייד, ברגליים כושלות מישיבה ארוכה ניגשה אל מיטת הגניקולוג, התיישבה וניסתה שוב, בבקשה, דמעות בעיניים, אני מבטיחה לא לעשות בעיות , בבקשה.............. שערה נמשך חזק אחור, גורם לה ליפול על גבה, אההההההה היא נתנה צעקה של פחד, אחות נוספת שהיתה בחדר משכה את רגלה הצידה וקשרה אותה למוט שהיה מחובר למיטה, הבחורה החלה להשתולל בפניקה, כל הלחץ יצא פתאום החוצה, היא לא היתה מודעת למעשיה, פשוט השתוללה , רגלה החופשית החלה בועטת וידייה מכות באוויר, הגברתן שעמד מחוץ לדלת נכנס והחזיק בה בכוח, מצמיד אותה למיטה, מזרק מולא בנוזל שקוף והוזרק לשריר בידה, לאט לאט גופה נרפה, היא הרגישה שהחדר מסתחרר, היא לא איבדה הכרה, רק הרגישה שהיא צפה באוויר, היתה מודעת למה שקורה בחדר, אך זה כאילו לא נגע בה, כאילו היא לא היא,
אלא משהיא אחרת, תחושה מוזרה, הרגישה איך קושרים את רגלה השנייה, ידיה נמתחו לצדדים, נקשרים גם הם, החלה לצחקק לעצמה חחחחחחחחח......., מבעד לענן המוזר שהרגישה ראתה את הבחור קם מכסאו ב"נחת" שוכב על המיטה לידה, מפושק , נקשר כמוה, היא חייכה אליו מסטולית לגמרי, פה ושם החלה לנמנם, מידי פעם חוזרת למציאות .
כשהתאוששה מהטשטוש שקיבלה, מצאה עצמה מסתכלת במראה שהיתה מקובעת לתקרה,
ליבה קפץ, החל לדהור, היא היתה קרחת, כל גופה גולח, הכוס שלה, ראשה, היא החלה לבכות
חרש, המראה הפחיד אותה יותר, הפחיד וריגש, הרגישה התעוררות בתחתית ביטנה,
איך זה יכול להיות חשבה, שאני כל כך מרוגשת במצב שכזה? אולי זו תגובה טבעית לטראומה?
פתאום ראתה גם את הבחור, מסתכל עליה דרך המראה, גם הוא היה קרח כמוה, עיניהם
הצטלבו, ראתה אותו מוסר לה נשיקת עידוד, מעלה על שפתיה חיוך של הקלה, אני לא לבד
חשבה.

המשך יבוא

קליבר​(שולט) - אממממממ
כמו תמיד , אני דורש , עוד ....
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י