סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Existence

כולם מחפשים את זה.. אולי אולי בחוויה הבאה.. אולי.. :)
לפני 3 שנים. 1 באוקטובר 2020 בשעה 9:28

יש אנשים ביננו שהם ככ רגישים.. עד כדי כך שכל ניסיון להתאים עצמם לחברה. למוסכמות פשוט רעילה עבורם.. היהלום שהם עדיין לא כוסה לחלוטין כמו רוב האנושות. עצם נוכחותם מעוררת לפעמים חוסר נוחות אצל אחרים או רצון עז להתקרב אליהם... בכל מקרה.. לא ניתן להתעלם מהם.. 
רוב האנשים האלה חיים בשוליים.. לא מנסים להתבלט.. נמנעים מתשומת לב.. הם ככ מרגישים את מי שמולם שהדיסוננס שמתעורר בהם בזמן שהם חווים אחרים במיינד לעומת מי שהם באמת.. באמת.. ביהלום.. ככ עוצמתי שפשוט גורם להם לברוח... או מראש לוותר על אינטראקציה כלשהי.. 
או שהם לובשים דמות שתהיה מקובלת בחברה.. לומדים את דרכי המשחק מאחרים.. אוספים פרספקטיבות.. וכל פעם שהם משוכנעים שהנה.. הם מצאו את הנחלה.. זה מתפרק להם מול העיניים... אנשים כאלה יחוו נפילה מטורפת ברגע שהדמות שכ"כ התאימה להם.. נשרפת ואין שום דבר שביכולתם לעשות.. ומתי שהוא יוותרו על יצירת דמות חדשה..
אלה מורדים ומורדות טבעיים.. אנשים שנועדו לעמוד בפני מערכות שנראות בלתי מעורערות.. מבנים חברתיים חזקים ורק מעצם נוכחותם לגרום להם להשתנות..
אלה אנשים שרובם פשוט התייאשו וויתרו לנסות להסביר לאחרים שאפשר אחרת.. שלא חייבים לרוץ סתם לאיזה יעד בראש.. שאפשר שניה לעצור ולהקשיב. פשוט להקשיב.. ליהלום שבפנים.. שנמצא אצל כולנו.. אבל רובם כבר נשברו מהעניין הזה..
אלה אנשים שלא ניתן להאחז בהם.. לכלוא אותם בתוך מסגרת כלשהי.. חברתית.. דתית.. רוחנית.. זוגית מוכרת.. לא בגלל שהם לא רוצים בכך. הם פשוט חופשיים מידי מטבעם וכל ניסיון לכפות עליהם מסגרת כלשהי גורמת להם לקמול.. שום פרספקטיבה לא יכולה לשרת אותם.. הם מחוץ.. הרבה מחוץ לקופסה הזו.. הם נמצאים על (כל) הספקטרום.. אבל אם הם יפגשו מישהו כמוהם.. שבאמת יודע להקשיב ליהלום הזה.  הם ישארו
אלה היהלומים האמיתיים בממלכת. האנושות.. שעד היום רוב החברה התנערה מהם.. אלא אם כן.. הם לבשו דמות שסוגרת..
אלה האנשים שאני רוצה לידי.. לפגוש ולהגיד להם.. שזה בסדר.. יש כאלה שרואים אותם.. מקשיבים.. ויסבירו להם זאת.. שזה בסדר להניח למירוץ. שזה בסדר לא להלחם.. שזה בסדר ואין צורך להציל את כולם.. זה לא תפקידם.. הם פה להזכיר לכולנו שזה בסדר פשוט להיות..
אני יודע בליבי שכולנו כאלה ולפעמים צריך רק מישהו שיזכיר זאת.. אז פשוט תיזכרו מי אתם.. עוד לפני שסיפרו לכם מה אתם אמורים להיות... תניחו לסיפורים.. אפילו אם זה נראה מאיים והכל הולך לאיבוד.. זה בסדר.. יש מי שיתפוס אתכם.. הבטחה..
.........
בהקשר של הבמה הנוכחית.. אנשי הבדסמ שמצאו דרך להתנתק מהוניליות של רוב האנושות.. שהבינו שדמות היומיום.. החברתית.. כבר לא מספיקה להם ובעצם מעולם לא הספיקה.. שמצאו בית להביע את עצמיותם.. לתת חופש לאפילה שבקרבם.. ואולי לפגוש עוד יהלומים.. כמוכם :-)
זה בעצם הדבר העיקרי שמושך אותי אליכם.. הרצון העז הזה שהיהלום הפועם בכם (בעיקר בכן) מייצר.. לבדוק לאיזה עומקים ותהומות אתם יכולים להגיע.. ואיזה פסגות מחכות לכם אם תצעדו מחוץ לזרקורי המקובל חברתית..
זו תקופה שתדרוש מכם לזנוח קצת את דרישות האגו להגיע לסיפוק המהיר והידוע שבלשלוט או להשלט.. להכנע או לכבוש.. ולהתמסר פנימה אל מי שאתם.ן באמת..

 

והעיקר.. לא משנה מה.. להיות ערים.. מודעים.. להנות מהחוויה ולא משנה כמה היא מערערת.. הרי.. זה כל העניין בבדסמ.. למתוח את הגבולות עד שערעור הקיים הופך להיוך סטנדרטי... 

ילדה צמאה לדאדי​(נשלטת) - 🙂
לפני 3 שנים
La angel - יהלום שאתה 💎
לפני 3 שנים
Bermuda Triangle - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 3 שנים
Kawaiii​(אחרת) - 🦋
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י