סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Existence

כולם מחפשים את זה.. אולי אולי בחוויה הבאה.. אולי.. :)
לפני 3 שנים. 1 בנובמבר 2020 בשעה 10:18

אם הוא רואה את החומות שבנית וזורח דרך החרכים שבה.. אם הוא מתעלם מאותות האזהרה שאת שולחת אליו כל הזמן ומחייך אליהם בנעימות.. אם הוא נפגע מכך שאת משליכה עליו אותם כל הזמן בגלל שליבו פתוח אלייך לרווחה והוא פגיע בפנייך.. זה פשוט כואב כשחוטפים בלב פתוח..
אם הוא לא נשאב לדרמות שלך אבל מבין שאת צריכה אותן בשביל לשחרר ובסבלנות אין קץ יעסה את ליבך בכדי להזכיר לך שהכל בסדר..
אם את לא יכולה לאלף אותו לצרכייך אלא רק לאפשר לו להתמסר אלייך באמת.. ללא מאמץ.. לשים את ראשו עלייך כמו שאת כל כך רוצה לשים את שלך עליו..
אז.. כדאי שתשארי. הוא רואה אותך באמת ואוהב את זה.. הוא לא שופט אותך.. לא נשאב לסיפורים שאת מספרת לעצמך.. בעיקר . אוהב את מה שהוא פוגש מתחת לכל השכבות שאספת כשאת פתחת את הלב לאחר באותו האופן... תקשיבי לו.. הוא סהכ יכול לדבר לך אותך.. אבל הוא גם יודע להניח לך ולשחרר אם את לא מסוגלת לקלוט זאת..וכן.. הוא ייעלם אם תתייחסי אליו כעוד אחד בחייך.. כעוד משאב לסיפוקך האישי.. הוא ייעלם אם תנסי לשים אותו בתפקיד שמתאים לך..
הוא חופשי מידי בשביל זה.. גם את.. רק אם תהיי מוכנה לראות זאת.. לתת לו להראות לך זאת.. אם תהיי מוכנה להניח לצורך להזהר ולברוח לסרטים המשומשים כל פעם..
את מבינה.. ככה את בעצם בשבילו והוא רק יכול להחזיר לך באמת.. כשאת נותנת לו את עצמו הוא רק יכול לתת לך אותך...

כן... הוא יכול לתת לך זאת עם שליטה מנטלית... שליטה פיזית.. לקשור אותך.. להצליף.. לחדור בעוצמה לכל חור שיש לך בגוף.. לעשות בך כרצונו... אם זו תשוקתך תקבלי זאת.

וכן.. הוא פשוט יכול להתעלם ממך אם את לא מוכנה... ראייה כזו היא מאוד מדוייקת ואין טעם לבזבז זמן ואנרגיה עלייך אם את עדיין עסוקה במשחקי האגו הטפשיים שלך... 

כן.. הוא יחייך גם אל הבולשיט שתזרקי עליו.. אני ככה ואני ככה... ועדיין.. תמיד תקבלי את מה שייחלת לו.... אם.. תהיי... ראוייה... לכך... לקבל... אהבה אמיתית.. לא רק פיסית.. ייצרית... את זה את יכולה לקבל מכל זין ברחוב... אלא משהו שלא תרצי יותר אחרת... 

:-)


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י