סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תמיד זה אני מולי

(מתוך שיר. של א. בנאי)
לפני שנתיים. 3 בדצמבר 2021 בשעה 9:08

אני חושבת שזה דיכאון. אני לא עושה כלום חוץ מלשכב על הספה כל הזמן. כל הפאקינג זמן. והכל עצוב ונמוך. אני מרגישה שאני חרא של גוף גידול לבייגלה, שהיא לא מקבלת ממני מספיק אהבה ותשומת לב וליטופי בטן. אין לי אנרגיה לעשות כלום. הכביסה מחכה לתלייה. הבית צריך שטיפה. אני צריכה לקנות דברים. הגיע הזמן לעצב את חדר השינה של התינוקת. אפס עשייה. אני שוכבת פה משש וחצי בבוקר ועושה כלום. גולשת באותם אתרים, קוראת את אותו הדבר, בוהה בטלויזיה, כואבת את הגוף. 

 

אני יודעת שהרבה מזה קשור למצבי הפיזי, כשהכל חסר ומרוקן ברור שאין  כוח לכלום. אני נחושה בדעתי לעשות עירוי ברזל בקרוב. ולקחת עוד ויטמינים. אבל עכשיו, אין לי כוח. 

 

אני לא יודעת איך להתעורר מזה. מרגישה שלא יכולה  לשתף את מי שקרוב אלי מחשש לאכזב כי אני אמורה להיות מאושרת הרי. אבל אני בעיקר בוכה ופוחדת מלא. מלא. משותקת. בקיצור, נמוגתי אל תוך הספה, מרגישה ששוקעת עוד ועוד פנימה. זו לא קריאה לעזרה, זה רק שיתוף, אוורור של המצב. איפשהו אני חייבת להיות אותנטית, אז כאן, בבלוג באתר בדסמי כשכבר אין לי שום קשר לבדסמ.

 

הכל עובר ג'נט. תחזיקי מעמד. 

living on the edge​(שולט) - אל תחששי לשתף את מי שקרוב אלייך, ובכל מקרה מתי שאת צריכה אני פה בשבילך.
חיבוק ענק 🖤
לפני שנתיים
כלבלב נסתר​(נשלט) - טיפול זו לא מילה גסה. שווה לנסות. בהצלחה בכל מקרה
לפני שנתיים
Miss Hide - יקירה, כל הרגשות הללו כל כך לגיטימיים והגיוניים!
את באמת חושבת שכולן תמיד מאושרות, מלאות תקווה ואהבה ומתמסרת לאימהות בשלוש שניות?
זה חתיכת בולשיט… בואי.
זה קשה, זה מתיש, זה מעצבן, לא תמיד יש כוח או חשק לזה, לפעמים למשך שבועות. או חודשים. או שנים.
כמו שאני רואה את החיים, אין תחושה שהיא לא לגיטימית. הכל מותר והכל זה חלק מאותו שלם, שהוא אנחנו. ואנחנו לא חד מימדיים. גם לא בהורות שלנו. גם לא באהבה שלנו לעצם ההורות, או לילדים שלנו.

תשחררי את עצמך מ״צריך״. את לא צריכה לעשות כלום ואין שום צ׳ק ליסט. התינוקת שלך תגדל נהדר גם בלי חדר מעוצב ועשרות בגדים, תאמיני לי. את לא חייבת להצטרף למחול השדים של האימהות הצעירות והמתלהבות. מותר לך לחוות את האימהות שלך בדרכך, בלי כל הטררם והשופינג והרשתות החברתיות והפילטרים על החיים והרגשות. באמת, זה יהיה לך על כך הרבה יותר נכון ו״שלך״ 💕

וברמה אחרת לגמרי - אני באמת חושבת (מניסיון, כי הייתי שם) שאת תרגישי יותר טוב ויהיו לך יותר כוחות אחרי שיהיה לך ברזל בגוף.
לחוסר ברזל יש השפעה מכרעת על מצב הרוח, רמות האנרגיה והרצון הכללי לחיות/לחשוב/לזוז/להרגיש. את הופכת להיות אפטית מסיבה הגיונית פיזיולוגית, אז אל תתרגשי - פשוט תטפלי בזה, כי זה קריטי עבורך ועבור התינוקת.
לפני שנתיים
Bent - סחבק, ככבער לארה"ב קנה איזה מיטה לזאטוטה הראשונה, שכתוצאה משלל שטויות הגיע ללא כמה חלקים, בקיצור כשהגיע גרושתי והתינוקת, וגילתי את עומק השטות, נפתרה הבעיה זמנית בילדה שישנה על פוך בקרטון.

היא בת 21 ולא זה מה שחרץ את נשמתה, טפלי בעצמך בפחות צריך, ויותר מה טוב לג'נט.
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י