סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תמיד זה אני מולי

(מתוך שיר. של א. בנאי)
לפני חודשיים. 12 בפברואר 2024 בשעה 15:51

היה לי יום מוצלח בעבודה. התפקיד שלי קטן ולא מדורג גבוה בסולם הסטטוסים היוקרתיים להם הייתי רגילה. התבדחתי עם חבר שאני רוצה לפתוח בלוג ולקרוא לו "מיומנה של פקידת קבלה" אבל תבינו, זה אולי הטייטל שלי אבל אני עושה יותר מלהיות "פקידת קבלה" מה גם, התפקיד שלי הוא רוחבי וכך יוצא שאני צוברת ידע באופן מואץ שמועיל לי מאד. בכל מקרה, יוצא לי לעבוד עם קהל שסובל מבעיות רפואיות רבות ומגוונות ואני מתה על זה. היום איזה פרופ בעל שם עולמי ניגש אלי בסוף הקליניקה ואמר לי שהיה לו העונג לעבוד איתי, שהכל זרם ולא היה מורגש שאני לא מכירה את הקליניקה. וכן, זה כמובן החמיא לי מאד ויצאתי משם על ענן אף באותה נשימה גם התאכזבתי מעט כי המנהלת שלי לא זוכה לראות את העשייה שלי, והיא עדיין לא סובלת אותי, ואיך אפשר להתקדם ככה אה?

 

בכל מקרה, אני מבסוטה ולא בא לי לרדת מהענן הזה. 

*

י' הפציע להופעת אורח והותיר אותי בשלולית של אורגזמות, מסוממת ממנו ורוצה עוד. מה שלא יקרה לעולם. ושוב, גם אחרי 40 שנות קיום, עדיין כואב לי הלב בגלל איזה בחור. אפילו שזה י'.

*

 

בייגלה עוד רגע תחגוג שנתיים. אני מטורפת עליה וכל יום יש משהו חדש להתרגש ממנו, אך באותה הנשימה, קשה. לא קל לי איתה. רגשית, בעיקר. אבל אני על זה. אני על פאקינג זה. 

 

*

איזה פוסט לא קשור לכלום. 

PandaJ​(שולט) - אומרת לפרופ' שאם הוא פותח קליניקה את מוכנה לנהל לו אותה..
תיאור מעולה למה שבפנים
לפני חודשיים
janet wise - יש לו כבר
לפני חודשיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י