סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Doctorxxx

הכל בשליטה
לפני שנה. 4 ביולי 2022 בשעה 15:16

הוא נראה איש רגיל ואפילו נוח

אבל מוחו לא מפסיק לקדוח

תמיד תמיד מחשבות זימה

נשים, גברים, בקיצור מהומה

 

לפעמים הוא עבד שנחטף מביתו

וכל תפקידו לשרת את גבירתו

מדי פעם היא על גבו עם אוכף

ושוט ומושכות שמחוברות לו לאף

 

לפעמים דוקא הוא בתפקיד השולט 

והזיין מייד במכנסיו בולט

משרתו כנוע מולו על ארבע

מזיין אותו בפרעות וקורא לו כלבה

 

ואז הטלפון, באמת, שיחה 

והוא עונה מיד וללא מבוכה

"בטח מותק, גם אני אותך,

תיהני עם החברות, אני שלך!"

 

 

 

לפני שנה. 4 ביולי 2022 בשעה 13:34

נכון, הייתי שם, עישנתי המון, ועשיתי הרבה קילומטרז' על הפוזה של המעשן. ואז הפסקתי. אני עדיין מת לסיגריה מדי פעם.

והנה אטילה כלבתי יפת העיניים, אני אומר את דעתי כאן מול כולם שגם הם יתבאסו (אם הם מעשנים):

סיגריות זה לאנשים חלשים, לאלו שלא שולטים בעצמם, לנשלטים, לאלו שכועסים כשאומרים להם את זה, ואלו שלא רוצים לחשוב על זה.

תמשיכי לעשן כלבלבה חמודה שלי, אני מבטיח לא לדבר איתך על זה, לא לבאס לך את הסיגריה...

את צריכה סיגריה ואני לא, וזה אחד הביטויים האמיתיים היחידים לפער מעמדות ביננו.

כשתרצי באמת להפסיק לעשן ותיהי מוכנה נפשית, תגידי לי ואני אאלף אותך: סימני הצלפות חגורה על ישבנך יחליפו עשן רעיל בריאותייך. 

מעולם הלקאה בשוט, צביטת פטמות, וסטירות לא היו בריאות יותר מאלו שאת תקבלי בתהליך הגמילה.

את תיהי שפן הנסיונות, ואם הניסוי יצליח, אולי נוסיף לעסק שלנו גם גמילה מעישון.

לפני שנה. 3 ביולי 2022 בשעה 7:44

אחד הדברים שאני הכי אוהב  בכלבה שלי אטילה (חוץ מאת כולה) זה את הביטחון העצמי שלה. היא כל כך שמחה ומקבלת בטבעיות את מקומה ככלבה שלי, מקשקשת לקראתי בזנב ונובחת משימחה, ממש כאילו גידלתי אותה מאז שהייתה גורה. היא מישירה אלי מבט כלפי מעלה בעיניה המהפנטות, נענית לכל מחווה שלי, ועושה כל מה שאני פוקד עליה בצורה הכי מיידית ושלמה. ולמרות כל זאת היא לא מאבדת את עצמה כאדם על כל צדדיה ורבדיה, וגם משכילה לשמור על קשריה האחרים, כולל קשרים זוגיים ברמה זו או אחרת. כמי שנאמן לאמרה הידועה "חוסך שבטו שונא כלבתו" (משלי יג כד, מישהו צריך לקחת את היזמה לשכתב את התנך בצורה עדכנית), אני מצליף בישבנה בחגורת העור שלי לא מעט, סוטר על לחייה ודורש שתודה לי על זה, צובט את פיטמותיה באטבים, וכל זאת לביסוס וקיבוע תפקידנו בקשר. יחד עם זאת, אני מקפיד תמיד לנשק וללקק את מקום הפגיעה לאחר מעשה כמחווה של הזדהות ופיוס.

רבים מהאנשים שנמשכים למערכות יחסים מסוג זה מעריכים טוטאליות: "או שנולדת עם זה או שלא", "או שיש לך את זה או שאין לך את זה", הרבה חושבים שדום הוא דום וסאב הוא סאב. לפעמים נדמה שיש לאנשים איזושהי רתיעה ממתחלפים, מתחלפים נראים אנשים שלא סגורים על עצמם. חסרי אותנטיות. בניגוד למתחלפים, אטילה כלבתי יפת העיניים היא אותנטית. גם במצבים נדירים מאד בהם דומה שהאנרגיה המינית ביננו נמצאת ברמתה הנמוכה, אטילה היא עדיין כלבתי בכל נפשה, וכל התקשורת ביננו מתבצעת כאדון וכלבתו. אני כותב את זה ובא לי ללטף אותה בשערה כשהיא מתחתי, עצוב לי שהמציאות המציקה מפרידה ביננו ושהיא לא צמודה לרגלי כל יום, כל היום.

עד שפגשתי את אטילה, לא ממש הכרתי את המשיכה המינית מסוג זה של שליטה. אטילה פתחה בפני דלת למזדרון אפל, המוביל לעולם עמוק ומדהים, שבאופן פרדוקסלי גם מלא באור בפנימיותו. זהו עולם המוות ועולם החיים, הכל תלוי בגישה ובפרופורציה. אש עצמתית פנימית, ויש להזהר שלא להשרף. השליטה איננה קשורה כמובן רק למשיכה מינית. שילוב שליטה במערכת יחסים מקפיצה את האינטנסיביות בעשר רמות. השליטה מוסיפה לקשר הבינאישי מימדים שלמעשה בולעים ומייתרים הרבה ניואנסים של מערכות יחסים ואניליות. בהשוואה למה שהייתי רגיל עד היום, זהו קשר בינאישי על סטרואידים! רמות האמון ההדדי גבוהות לאין שיעור, וכך גם החשיפה הנפשית.

והנה הווידוי שלי מגיע. אני יודע בוודאות, ונדמה לי שגם אטילה יודעת, שאני שלה לא פחות ממה שהיא שלי. כן, אני אדון אותנטי, ונכנסתי לדמות הכי מהר והכי בקלות, ללא שום מאמץ. אבל ברגע שאטילה תרצה לצאת מכלביותה בכדי להוביל, בשניה אחת, במבט אחד, אני אאבד את סמכותי ואהיה שלה באופן טוטלי! אני אלקק כל סמ בגופה, אני אעשה בשבילה מה שתבקש, אני אלווה אותה לאן שהיא תרצה, אני אמתין לה היכן שהיא תאמר לי, ואני גם אנשום בקצב שהיא תחליט. אני אהיה הכלבלב שלה, המשרת שלה או השפחה שלה, בסידור הבית, בשטיפת הכלים ובכל מה שהיא תרצה. אני אציית לה כשנהיה לבד ואני אציית לה בריגוש רב גם כשנהיה בנוכחות אנשים. ואם היא תחליט, אני גם לא אחשוב על שום דבר אחר מלבד עליה. אבל תודה לאל אטילה שלי אותנטית, והיא כרגע או בעתיד הנראה לעין לא מעוניינת להוביל. יש לה את הביטחון העצמי ויכולת הקבלה להיות מובלת. ולמזלי, נראה לי שזה הולך להמשך כך, וטוב לשנינו שכך.

אבל החשש המלווה בהתרגשות עצומה קיים, שיום אחד, ולו לתקופת מה, נכנס ל"היפוך". 

אטילה, זה יקרה כשאני אגיד לך שהגיע הזמן, כן? 

לפני שנה. 1 ביולי 2022 בשעה 20:48

כבר ביום הראשון שהכנסתי אותה לדירה שלי נתתי לה שם: אטילה: אטילה בואי, אטילה ארצה, אטילה על ארבע.. אטילה את תיענשי! אטילה הביאי לי את השוט כשידית השוט בפיך ואז תכנסי מיידית לפוזיציה שעונה על הכסא, אטילה שקט, אטילה רק תודי לי על כל הצלפה... אטילה עוד עוד אטילה עוד, וואי, וואי. אטילה שלי (ליטוף שיער כשאברי עדיין בפיה), אטילה תבלעי!

השם אטילה נשמע לי מצלצל נכון בשבילה וגם הזכיר את השיחה הראשונה שלנו שהיה בה איטליה ובתי מלון וחלום שיום אחד נגיע לשם וארכיב אותה בכבישי רומא על אופנוע שכור, פיצוי על ביקור לא מוצלח שלי שם בעבר. נתינת שם והשרשתו הוא אקט משמעותי בעיניי, זהו אקט של קניית בעלות.

אטילה היא כלבה אצילית וצייתנית ולמרות כלבלביותה היא השתלטה עלי לגמרי. לא אגזים אם אומר שמאותו יום בו נכנסה אלי לדירה, אטילה היא היחידה (כמעט) שנמצאת אצלי בראש בכל פנטנזיה מינית.אפילו שחקניות קולנוע וידועניות, שמאז ומעולם חגגו אצלי בראש בבקיני ובעירום, פינו את מקומן לאטילה שלי, הכלבה שלי, בעלת העיניים המהפנטות והיפות ביותר בעולם. ודוקא אטילה עצמה, על אף שאני בטוח שהיא מגורה ממני מינית, היא כלבה מיוחמת ואיננה יודעת שובע.  אמנם אטילה היא הכלבה שלי אבל היא כלבה כל כך מפותחת שיש לה זכויות אדם.. לכן אטילה חופשיה לגמרי להחליט על גופה ועל זמנה כאשר אני לא בסביבה. באופן אולי מפתיע, אני גם לא קנאי לה. למרות קשריה הנוספים שמרגשים אותה ומשאירים על גופה צלקות, הרי בסוף היא חוזרת אלי, כלבה טובה!

אבנר היה מפקד של אטילה בסדיר לפני עשר שנים, ואם הבנתי נכון הוא מתחלף כזה. ברוב הפעמים הוא היה הדום והיא הייתה הכלבה זונה שלו ורק לעיתים רחוקות הוא היה רוצה לחוש את שליטתה עליו עד כדי השתנה על פניו. בתקופה האחרונה היא מתראה איתו בפגישות חפוזות ושם היא פשוט הכלבה שלו. אבנר אוהב כנראה גם משחקי שליטה עם גברים, פעם כחודר ופעם כמצע לכיבוש היעד. כשאטילה העלתה את האפשרות שאבנר יקפוץ לביקור לא ידעתי מה לעשות אז ברחתי למוכר: אטילה כאן! הצבעתי על ברכי, אטילה נכנסה לפוזיציה, אני משכתי את מכנסיה ואת תחתוניה מטה, ונתתי לה 10 הפלקות בכף יד חשופה. אבל חזקות. זה נבע כנראה ממבוכה. מבוכה מכך שדוקא כן רציתי שיבא. אמרתי לה שהוא מוזמן בכיף אבל בתנאי אחד: כאן בממלכה, אני הזכר השולט היחיד. אבנר יהיה כפוף אלי. אני אחליט מי מכם יהיה בדרגה גבוהה יותר, אבל אני מבקש צייתנות מלאה מצידו. אני לא מאד נמשך לגברים אבל אם האוירה תהיה מספיק מחשמלת הוא גם ימצוץ לי כשאת יושבת על גבו. אטילה התחילה משפט באבל ואני לא אוהב שהיא מתחילה משפט באבל ולכן היא חטפה הפלקה נוספת על הפלח האדמדם יותר. אבנר יגיע והוא יהיה צייתן. נחיה ונראה.

לפני 3 שנים. 11 בספטמבר 2020 בשעה 18:36

אני מרוכז במאמר שבמסך המחשב המונח על השולחן בעוד יד שמאל שלי מלטפת את שערה מבלי משים. כשאני מפנה מבטי מטה, מתוך פרצופה התחום בין שתי ברכי מביטות בי עיניה המהפנטות. אני סותר לה קלות לאחר שדיברה ללא אישור והסיטה את מחשבתי, אך נראה שהיא רוצה לשחק ומוציאה אותי מריכוז כשהיא נושכת אותי בעדינות ברגלי. אני לא רוצה שיכאב לה. הייתי מעדיף לללקלק ולנשק אותה בכל גופה אם זה היה עובד. הייתי, באמת. אבל אני מאמין בחינוך. אני מקיש פעמיים על השולחן והיא מצייתת. נעמדת ומורידה תחתוניה לחצי התורן, מתכופפת, ביטנה על ברכי וידיה ברצפה. אני בוחר ספר רלוונטי ומתחיל לחבוט.