שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נחדר

לפני שנה. 16 באפריל 2023 בשעה 8:35

טוב, זו נקודה רגישה, אבל בטח עם כל מה שרץ סביבה הייתי שמח לתת את השנקל שלי בעניין.

 

קודם כל חשוב לי להגיד שבעיני סיפוק מיני שלי תמיד היה שולי, הוא בא אחרי כל כך הרבה דברים, הרצון לשרת, להעניק ולספק. סדר העדיפויות שממקום גבוה בהרבה את האושר של השולטת (וכל מה שמסב לה אותו) ובטח ההבנה שסיפוק מיני של השולטת לא רק עדיף על שלי אלא בהחלט יכול לבוא במקומו.

 

אבל, יש כמה גישות בעניין הזה, בגדול אפשר לומר שיש שלוש:

1) הגישה הלא מינית - הגישה שלפיה ביחסי שליטה סיפוק מיני של הנשלט הוא לא פרמטר. אם הוא מתקיים או לא, זה לא משנה, גם אין צורך לדון בעניין. למעשה המיניות היחידה שרלוונטית בגישה הזו היא של השולטת בלבד, המיניות של הנשלט היא לא נושא שאפילו רלוונטי לדיון כי הוא לא קיים במערכת היחסים הזו.

בגישה הזו אין עניין לנעילה, מניעה, חדירה או כל עניין אחר שעוסק במיניות של הנשלט - פשוט כי היא לא בתוך המשחק.

המיניות היחידה שקיימת בגישה הזו היא זו של השולטת והיחסים בין הצדדים יכולים גם להיות ללא מין בכלל, יש שפע אחר תחת הכותרת של BDSM.

2) גישת המניעה - לפיה סירוס המיניות של הנשלט היא חלק מיחסי השליטה ממצב בו השולטת בכוונה יוצרת מצב של גירוי מתמשך מצד אחד ומניעה מצד שני ועד למצב שבו החינוך של הנשלט מתמקד בניסיון להביא אותו לרתיעה מאורגזמה על ידי כאב ממוקד. בגישה הזו יש הרבה מקום לתסכול המיני של הנשלט, המיניות של הנשלט רלוונטית, קיימת ומעוקרת.

בגישה הזו נשלט שגומר יקבל עונש, משמעותי. נשלט יהיה נעול ומנוע. ועם זאת יהיה פוקוס על גירוי של הנשלט, על קיום של המיניות הזו יחד עם התוצאות הכואבות שלה. מעינוי אחרי אורגזמה, דרך אורגזמה הרוסה ועד לבאלבאסטינג אינטנסיבי כתוצאה כדי ליצור קישור מוחי ברור בין אורגזמה וכאב.

ובהחלט אפשר גם להכניס כאן קוקהולדינג למיניו.

3) גישת המיניות - בגישה הזו המיניות של הנשלט היא חלק אינטגרלי מהקשר, לגיטימי. סיפוק מיני לנשלט מתקיים באהבה, בדרך שבה השולטת בוחרת להעניק אותו, מהקונבנציונאלית ביותר ועד אימון לאורגזמה אנאלית מופלאה. אין כאן פוקוס על מניעה או סירוס בכלל, פשוט כי בגישה הזו השליטה לא מבוססת הקטנת המיניות של הנשלט, אלא על ההענקה וההתמסרות שלו לשולטת. כן ברור שיכולים להיות עונשים גם כאן, חלקם גם כאלה שישאבו תוכן מהגישה השניה, אבל הם לא במרכז.

 

אני ללא ספק בגישה השלישית. 

הגישה הראשונה מובנת לי, היא סוג של בדסם טהור יותר, אבל אני לא מתחבר אליה.

הגישה השניה לא מתאימה לי, היא לא מתחברת למהות שלי ואם כבר תגרום לי לברוח.

הגישה השלישית היא שלי ולו רק בגלל שכתוצאה נוצר אצלי מעגל שבו אני רק רוצה לתת יותר. ולא כי הסיפוק המיני שלי חייב להתקיים, או שהוא במרכז, ממש לא. אלא עצם ההשתתה של מערכת יחסים כזו על הקיום של עונג הדדי, בטח כשהעונג של השולטת במרכז, הופך את מערכת היחסים לכזו שנוגעת לי בנפש.

alwaystudent​(שולטת) - פוסט מעולה ❤️
לפני שנה
מתמסר​(נשלט) - תודה רבה :)
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - אני גם תומך באפשרות השלישית. העובדה שאני צריך סיפוק מיני, לא מורידה בשום מצב את הצורך שלי לספק ולענג אותה. אני מתמסר אליה קודם ורק אחרימשאני מרגיש שהרווחתי ביושר את הסיפוק שלי, אני מבקש רשות גם לגמור
לפני שנה
מתמסר​(נשלט) - אני קצת שונה, מרגיש לי לא נכון לבקש כי אז אני עלול לקבל רק בגלל שביקשתי.
אני יודע שאקבל רק מה שמגיע לי, אם השולטת תרצה היא תיתן, מעצמה
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - אני מבין נקודת המבט שלך, אבל אני מבקש רשות, רק אם אני מרגיש שמגיע לי ולא תמיד מגיע ובנוסף, היא אוהבת שאני מבקש רשות, גם אם ברור לשנינו, שהיא כמעט תמיד מסכימה
לפני שנה
מתמסר​(נשלט) - אתה לא מרגיש שכתוצאה אתה מעביר שליטה לידיים שלך? ולו רק מעצם הרצון לממש את התחושה שמגיע לך?
כשאני שם את עצמי בידיים של מישהי אני מרפה לחלוטין. יודע שמה שהיא מחליטה נכון עבורי, לא משנה אם אני מרגיש שמגיע לי או לא
וזה נכון לכאב כמו שזה נכון לעונג
לפני שנה
Miss Fox​(אחרת) - אני אוסיף את השנקל הפרטי שלי, גיליתי שככל שאני נכנסת יותר למצב דומית המיניות שלי משתנה ואני לא מנסה להגיע לסיפוק קונבנציונלי שלי. מצד שני ככל שאני יותר שמה דגש עם מיניות שלו שאצלנו זה כולל מניעה, כאב, cbt ועוד, הגעתי לאורגזמות מופלאות ושונות מאורגזמה קונבנציונלית שלי. לקראת הסוף, לרוב, גם הוא יסופק. לא בהכרח, אבל זה חלק מאפטר קר אם הוא לא גמר תוכדי, ואם כן גמר במהלך הוא יהיה גם קורבן של התעללות אחרי אורגזמה, שמסבר שזה ממש קטע!
לפני שנה
מתמסר​(נשלט) - זה מה שיפה בהדדיות היא יוצרת סינרגיה שהכוח שלה גדול בהרבה ממה שכל אחד יכול להשיג לבד...
איזה כיף לכם, את מתארת מה שרובנו נגדיר כחלום
לפני שנה
Miss Fox​(אחרת) - זה בעיקר כי קודם היינו זוג מוצלח אך נטול בדסמ
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י