בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Cogito ergo Sum

ועדיין...בלוג מיותר לחלוטין
לפני 3 שנים. יום ראשון, 2 באפריל 2023 בשעה 21:04

התמכרתי.

וכעת חייבת להגמל , לפני שיהיה מאוחר.

 

לפני שכל ערוצי הנפש שלי ינותבו לכיוון אחד.

לא לכיוון שבסופו יש אור בקצה המנהרה הזו.

 

אבל אז חוזרים לשממה , ולנקודת האפס.

למקום האילחוש וקריעת פיסות פיסות מהנשמה, 

 

וזה הכי מדכא. ממש. הפחד שבסוף לא ישאר יותר מדי.

 

מה שמעלה את השאלה התמידית:

עדיף להרגיש לעוף ולהתרסק ...להשרט, להקרע, להתעלף מעונג, לרחף...? ואז להכנס לדרופ מטורף, בלי אויר בגוף ובנשמה

או 

עדיף להקהות את הרגש, לשייף את הזויות השורטות , להחליק ולא להרגיש.

בלי דרמות, קו ישר ושקט. 

 

 

*** כל כך אני, בכל כך הרבה מובנים***

 

 

 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י