לפני 3 שנים. יום שלישי, 13 ביוני 2023 בשעה 12:32
מה עדיף , התלבטות הנצחית
להיות
לחוות
לעוף
להרגיש
ליפול
להתרסק
לבכות
לחוש גועל
הנפילה שמגיעה עם הרגש למעלה ולמטה
לעומת
חוסר התחושה מההתחלה ועד הסוף
קו ישר?
מה עדיף , התלבטות הנצחית
להיות
לחוות
לעוף
להרגיש
ליפול
להתרסק
לבכות
לחוש גועל
הנפילה שמגיעה עם הרגש למעלה ולמטה
לעומת
חוסר התחושה מההתחלה ועד הסוף
קו ישר?