בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Cogito ergo Sum

ועדיין...בלוג מיותר לחלוטין
לפני 3 שנים. יום שלישי, 13 ביוני 2023 בשעה 12:32

מה עדיף , התלבטות הנצחית 

להיות

לחוות

לעוף

להרגיש

ליפול 

להתרסק

לבכות

לחוש גועל

 

הנפילה שמגיעה עם הרגש למעלה ולמטה

לעומת 

חוסר התחושה מההתחלה ועד הסוף 

קו ישר? 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י