לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Cogito ergo Sum

ועדיין...בלוג מיותר לחלוטין
לפני 3 שנים. יום שלישי, 20 ביוני 2023 בשעה 17:06

 

הייתי רוצה עכשיו ממש , פגישה ספונטנית , הכי לא מתוכננת.

אלא שאני כל כך מותשת אחרי אימון, מקלחת וארוחה, שרק בא לי לעצום עיניים. 

אז...לא מציעה אפילו.

אבל מראש מעדכנת שמחר אין אימון....😉

 

בכלל שמתי ❤️

שהפגישות היותר מוצלחות היו הספונטניות.

כי

גם אם ממש מישהו מעניין, ומדליק , ברגע נתון,

אם ממשיכים לטחון ולדברר עצמנו לדעת, מהר זה הופך להיות וירטואלי למהדרין. 

התשוקה והעניין מתפוגגים. 

 

רק אצלי זה כך? 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י