צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Cogito ergo Sum

ועדיין...בלוג מיותר לחלוטין
לפני 3 שנים. יום שלישי, 24 באוקטובר 2023 בשעה 20:19

כי אלו הם חיינו, זה מה יש.

לפעמים יותר קשה , לפעמים קשה יותר.

ועדיין

אנחנו כאן, חיים, נושמים, בועטים, אוהבים, חושבים, יוצרים,  מחבקים,

והמון מוסיקה וספרים, ספרים רבותי ספרים...

 והמון יופי, פרחים, ריחות ועוד ועוד ...

וכן גם כיעור, טימטום ורוע עד אין קץ

ועדיין

באופן חד פעמי, בהחלט, אנחנו פה למרות הכל. 

 

 

 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י