צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Cogito ergo Sum

ועדיין...בלוג מיותר לחלוטין
לפני שנתיים. יום רביעי, 28 בפברואר 2024 בשעה 6:19

בהחלט פאק יו....למרות שזאת לא אשמתך, כל הואקום המכאיב בטן שלי. 

זאת אני, הראש שלי,המהוויים שלי, התקוות והרצון למצוא כבר את השקט. 

ועדיין

פאק יו

על כך שיש פער מטורף בין הערגה והרצון הגורף אליי

ובין

מי שחושב שעושה לי טובה. 

זה פשוט מתסכל יותר ויותר ככל שהפער הנל גדל ומתרחב. 

כן

יום כזה בלי סיבה נראית לעין, בו מנסה לטפס למעלה מהבור.

ולהתארגן על פרויקטיםבעבודה תוך כדי. 

קשה

אבל באמת , רק האינטרקציה עם אנשים מעודדת אותי

מסיחים. 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י