בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Cogito ergo Sum

ועדיין...בלוג מיותר לחלוטין
לפני שנתיים. יום שני, 17 ביוני 2024 בשעה 21:58

עייפה מדי להמשיך לקרוא , למרות  שהספר מדהים

ערנית מדי לסגור את השיבר ולהרדם...

עוד משתמשים במושג "שיבר" ?

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י