בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Cogito ergo Sum

ועדיין...בלוג מיותר לחלוטין
לפני שנתיים. יום רביעי, 31 ביולי 2024 בשעה 9:41

לדעתי כרגע נעים יותר בגיהנום מאשר פה, במרכז. בטוח מטבריה ואילת....ומה שביניהן. 

אז 

בשיא הכיבשן הזה, בעודי מפנטזת על המזגן והמים באוטו....נעלם לי המפתח של הרכב. 

 

איפה לא חיפשנו הלוך ושוב , אין🥵

 

אני בדרך הביתה להביא את הרזרבי....ואז כמובן לחזור למקום הפשע. 

 

כבר אמרתי שאוהבת חורף ☔

למרות שהים תמיד מועדף עלי🌊

אבל לא החום. 

👿👿👿

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י