סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 17 שנים. 3 באוגוסט 2007 בשעה 13:36

לדעתי, המסירות של מישהי ביחסים ווניליים, שונה בתכלית השינוי, מהתמסרות של סאבית.

סאבית נותנת את ההתמסרות הזו, כי זו תמצית קיומה, לרצות את אדונה. זה מה שגורם לה להיות מאושרת, או להיות שפופה וכואבת, כשלא מצליחה.

זה הופך בכלל אצלה לצורך שהוא כמעט קיומי, לרצות. זה בוער בתוכה, עמוק עמוק. לא רק מפני שהיא אוהבת אותו, ורוצה לעשות לו טוב, אלא מפני שעולמה ייחרב עליה אם לא. זה מגיע ממקום הרבה יותר עמוק לדעתי.

זה לא קורה סתם כמובן, התמסרות שכזו, צריך להרוויח. אבל בהינתן מצב כזה, שם, וואללה, יש שם עומק עצום של התמסרות. עומק כזה, שוונילים מעולם לא שמעו על מישהו שדיבר עם מישהו שהיה פעם חבר של מישהו ששמע עליו.

אופק קסומה - כמה שאתה צודק..
וכמה שהתמסרות זה דבר שרק גדל עם הזמן, בקשר הנכון, עם האדם הנכון.
אכן, עומק נפלא יש להתמסרות.
וונילי לא יבין זאת....
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - תודה מתוקה
}{
לפני 17 שנים
a_don_olan​(אחר) - העלת נקודה כאן. בבדסמ- הנתינה היא צורך,כשהצד המקבל לא רוצה לקבל,זה יוצר קונפליקט.
ביחסים וניליים, הנתינה היא אופציה והזמנה,לא הכרח.
בעצם... אדון שלא מקבל,לא מקיים את חלקו בקשר.
בעצם.. זאת עוד דוגמא של שליטה מלמטה:) שהצד הנותן מכריח את ה"שולט" לקבל..
רק שימשיכו ככה להכריח לקבל:)
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - מי שקשה לו לקבל, מן הסתם לא יהיה שולט. נראה לי ככה בכל אופן.
רק שימשיכו
לפני 17 שנים
nofar8​(נשלטת) - מסכימה ומעלה שאלה-
כשה'נתינה' נעשתה כצורך, האם זה מפחית את
היופי של הנתינה? האם זה בעצם נעשה ע"מ לספק צורך פנימי של הסאבית ולא לרצות את האדון באמת?
אפשר להבדיל בין לבין, והאם צריך או חשוב לעשות כך?
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - יש דיון עתיק בעובדה שבעצם פילנטרופיה, היא יותר עבור הנותן, מאשר עבור המקבל. כמו גם במתן נדבה לעני. זה פשוט עושה לנותן הנדבה להרגיש טוב עם עצמו.

אני לכשעצמי, בהקשר הזה, פחות עוסק בשאלה, מאין בא הצורך הזה. אני מתרכז בעובדה, שהנתינה הזו, כל כך עוצמתית, כל כך עמוקה, שזה מופלא בעיני. לא רק שכך, זה אף מרגש אותי עד לנימי נפשי העמוקים ביותר, וממיס אותי לחלוטין.
זה מפיל אצלי לגמרי את כל חומות ההגנה. שהרי מה אפשר לעשות יותר מזה, כדי להיות ראויים לקבל ממני עולם ומלואו.

לכן עבורי, ההתמסרות הבדסמית הזו, נכללת אצלי בין שבעת פלאי תבל בכלל. כאשר מסירות לא מתקרבת לזה בכלל בכלל, עם כל הכבוד, ויש, אליה.

לא רק שכך, גיליתי בתצפיותי, שבכדי לקבל את אותה התמסרות נעלית, שולטים מגיעים לרמות של ציחצוחי חרבות נוראיים, הרבה מעבר למה שקורה בוונילי, וקורה גם שם לא מעט בכלל בכלל.

התמסרות בדסמית, זה הכי מואי שיש.
גרררר...... אבל לגמרי ממש.
}{
לפני 17 שנים
a_don_olan​(אחר) - זה העינין של מתן בסתר- לתת בלי שאף אחד יודע,כולל המקבל.שם נשבר האגו לגמרי והנתינה היא אמיתית.
למשל-- שמישהיא מוצצת לך כשלשניכם העיניים עצומות - לפני ואחרי:)
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - לדעתי, מתן בסתר זה משהו הרבה יותר עמוק מזה
יש לי הרבה מה לומר על מתן בסתר, אבל לא פה
לפני 17 שנים
פינקי לשלטון​(מתחלפת) - ראשית, בלי ספק אתה אדם חכם...
להעתיק פיסקה כדי למקד על מה רצית תגובות זה דבר חכם :)
ואם בנתינה עיסקנן, אני לא יודעת.
לא הרגשתי את זה עדיין... אבל ממה שאני רואה אצל אחרים אז כן.
בבדסמ יש צורך לתת. צורך שלמראית עיין (שלי) הוא אפילו לפני רצון.
ואז בתגובה לנופר8 השאלה היא טובה...
האם נתינה מצורך היא גדולה או קטנה יותר מנתינה של רצון...
שוב, לא יודעת.
נראה לי שכל מקרה לגופו.
יש הבדל בין בדסמ לוונילים. זה כן.. אבל להכנס למה יותר חזק.. בדסמ יותר חזק.
להכנס למה יותר עוצמתי ביופיו- אין לי תשובה חד משמעית.

סוגיה מעניינת בסך הכל.. :)

}{
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - את יודעת פינקי, זה מוזר, לי. את כל הזמן אומרת, שאת לא הרגשת, ולא חווית, לגבי כל מיני דברים.

אני רוצה לשקף לך, שראיתי את זה אצלך, אבל כל כך ממש, שלגמרי. לא כלפי כמובן, לא במלוא עוצמתו בכלל, לא בא לידי ביטוי מעשי ממש. אבל וואללה, ראיתי לך את זה בעיניים.

ומהמקום הזה שלי כצופה מהצד, בך, אני קצת נוטה לדחות על הסף את הדיון השכלתני בעניין.

כל זה על שם מה ? על שם שזה נושא ריגשי בכלל, עמוק יותר מים המלח.

}{
לפני 17 שנים
פינקי לשלטון​(מתחלפת) - לדעתי אנחנו מדברים על שני דברים שונים...
אבל זה כבר נועד לדיון בפרטי (:

}{
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - טוב
}{
לפני 17 שנים
פוקה​(שולטת){CB} - אין ספק...אחרי שעוברים אל מעבר להרי האופל...אין דרך חזרה...שום דבר לא דומה לוניליות...
ולא רק ההתמסרות של הסאב/ית...אלא גם של הדום/ית...הכל שונה...הטעם...המרקם...המתכון...הכללללללללל...
היום קוראים לזה פיוז'ן (-:
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - וואללה
}{
לפני 17 שנים
שפחריפה - לא מסכימה עם זה.
האבחנה שאתה עושה איננה בין בדס"מ לוניל אלא בין אהבה עמוקה לבין "לא אהבה".
גם באהבות וניליות גדולות יש התמסרות עצומה, וכשאלתרמן כתב את "פגישה לאין קץ" שהעלית כאן (אם אני לא טועה) בפוסט קודם, אני לא בטוחה שהוא כתב מזוית בסדמ"ית דווקא. גם לא שייקספיר.
אנשים מסרו את החיים שלהם בשביל אהוביהם, ולמרות שיש פער גדול בין למות בשביל מישהו לבין לחיות בשבילו, זו עדיין התמסרות , הלא כן?

מצד שני , יכול להיות שחוסר ההסכמה שלי נובע משוני בהגדרה שאני נותנת לבדס"מ. נדמה לי שההגדרה שלך רחבה הרבה יותר.
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - זהו בדיוק
שאני לא מסכים עם האי הסכמה שלך.
זה בעצם נושא הפוסט בכלל, ההבדל הזה.
אבל כנראה לא נפתור את זה כאן
}{
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י